10 Aralık 2015 Perşembe

BIKKIN/TI

Nasıl diyor siz? What the fuck is going on! Başka türlüsünü bulamadım bu ruh halinin. Güzeli özlüyorum, mutluyu, neşeyi ve umudu. Yeni yıl türküsü yaklaşırken, Noel Papa'nın damdan düşeceğine inanan çocukların masumluğundan diliyorum. Nasıl diyor siz? How is it going? Bombok be! Pardon, başka türlüsüne gücüm yetmiyor. 

Diyorumki;

Uykuyu özledim, uyumayı!
Her güne heyecanla başlamayı özledim, başlangıçları!
Gözlerini özledim, hapsettiğin cümleleri de!

Geçmiyor. Arkasına bakmadan yürüyen insanlara çelme takasım geliyor. Bir kere dön bak arkadaş. Yoksa öğret bana da nasıl oluyor bu umursamazlık? Hiç mi pişmanlığın yok? Ama, keşke, fakat, tüh... Bunlardan da mı kullanmıyorsun? Yürümeyi benden önce mi öğrenmişti acaba. Arada kaçırdığım birşeyler vardı o zaman. Öğretsen ya. Heidi olsam ben de. Dağ bayır dolansam. 

Sanırım ben geri geri yürümeyi öğrendim. İleri yürüyüp ne yapacaksın? Bilmediğin şeyler falan. Geri geri yürüyorum, geri geri. 

Hiç yorum yok: