6 Ekim 2014 Pazartesi

BENDEN DUYMUŞ OLMA DA...


İnsan ne acayip bir varlık. Çözülmesi en zor denklem. Çözebildiğimizin yanı sıra çözemediklerimiz de var şu hayatta. Farkettimki benim de hayatımda hangi kafaya hizmet ettiklerini anlamadığım bir takım insanlar var. Karakterlerinde bazı sorunlar olduğunu anladığım fakat bunu yüzlerine söyleyemediğim için hayatımdan çıkaramadığım insanlar. Söylenecek şeyler olsa söyleyeyim ama değil. Koca koca insanlar olmuşlar hala yalan söylemeye devam eden hala arkadaşım dostum dediği insanlar yanında eziklik psikolojisine giren kafalar bunlar. 

Bir insan neden yıllardır tanıdığı kişiye kendini farklı tanıtmaya çalışır? Zengin gözükme çabaları, ortam kızıyım havaları, entelim, dünya görüşüm var tavırları... Kendisini takvadan ölüyorum moduna ayarlamış ama kafede erkek kesen gördünüz mü siz? Ben gördüm. Kimsenin imanı hakkında yorum yapmak haddimize değil. Öyle insanlar varki dış görünüşüne bakarsınız yargılarsınız ama belkide o kişiden Allah cc. razıdır bilemezsiniz.

Fakat ne olur bana elinde araba anahtarını gördüğü erkeğe tav olacak kız dindarlığı yapmayın! Ortamların fetva söz konusu olunca akıl danışılacak kişisinin dindarlığı kafelerde elimizde kalıyor sonra.   Yalanları görmemezlikten geliyor, yüzünüze vurmuyorsak bu ailemizden aldığımız edeptendir. Yoksa çocuğun bile yutmayacağı numaraları yediğimi sanacak kadar zihinsiz olmadığımı elbette çok iyi biliyorsun/uz. 

Kafa yapısı bu olan insanların bolca arkadaş çevresinin olmasına da bi mana veremiyorum. Bu yalan dolan, kendini olmadığı biri gibi gösterme çabaları hep benim yanımda mı gün yüzüne çıkıyor. Havalı, insanlara yüksekten bakan biri olsam yanımda böyle davranmaya mecbur kalıyordur/lardır belki diyeceğim ama olmadığımı beni gerçekten tanıyanlar bilir. 

Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin diye boşuna dememiş Megastar Tarkan:) Misal en yakın arkadaşımın arabası var ama benim istanbulkartım var:) Gocunuyo muyum bundan? Hayır! Bir yere gittiğimizde o arabasına biner gider ben otobüsüme. Bunun için aşağılık psikolojisi yaşayacak kadar karaktersiz biri değilim hamd olsun. Ama yaşayanlar var malesef. Yapmayın arkadaşlar bu eziklikle yaşanmaz. İnsanın önce arabası değil karakteri olmalı. Malı mülkü olup havalı mekanlara gelip yemek yemekten haberi olmayan insanlar da gördük biz:) 

Son sözüm, başlık Buşracığıma armağanımdır;)

1 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

Heyyy armağan çok güzel! :)) teşekkürler :*

Yazıyı okurken ayşenin yorumu geldi aklıma. Bunlar seni nerden buluyo yorumu :D

Acıyorum bu tiplere ama aşağılamak için değil. Gerçekten acıyorum. Hayat coolken çok güzel. Başkalarına yaranmaya çalışmıyoken ve başkaları gibi olmaya çalışmıyoken. Bunlar öteki türlü yaşamaya nasıl katlanıyorlar?!