14 Temmuz 2014 Pazartesi

WHO İS MR. EKMEK İÇİN EKMELEDDİN?

Allahını seven şu adamların üzerine biraz feraset atsın lütfen plz. Arkadaş adamların kaderi ya valla kaderi değişmiyo yani bence kurşun döktürsünler :) O slogan nedir? Hangi zekadan çıktı? Anlıyorum paranız yok reklam kampanyası yaptıramıyosunuz ama zeka ürünü bi iş için çok zekaya gerek yok sayın partililer. (Birazdan parasını verip rezil olan markalardan da bahsedicem)



Bir Ak Partiliden çıkmış bu slogan deselerdi tam bir zeka ürünü derdim ama gidip ciddi ciddi İhsanoğlu için bu çalışmayı yapmışlar. O ekmekte bildiğin paint! Pr ajansı da " Yeteri kadar konuşulduğuna göre iyi bir çalışma olmuş." açıklamasını yapmış. He çok iyi çalışma millet adamla dalgasını geçti bi güzel. Sonra da Tayyip Erdoğan'ın karşısına böyle mi çıkıyor dediler. Bu millet Erdoğan'dan bıktı ayağına bu kadarda boş verilmezki canım.  Peki bu çalışmayı İhsanoğlu'nun oğlunun da aralarında olduğu bir grup genç iletişimcinin yaptığı duyumu geldi mi kulağınıza? :) Ki çocuk iletişimci değil. Allah'tan değil intihar ederdim, bileklerimi keserdim :) Küçükken babası zorla bakkala ekmek almaya yollamış kendisini o da intikamını aldı bence :)

Ülke çapındaki tüm reklamcıları şoka sokan bu sloganı bir kenara bırakıp zekasız diğer sloganlarla devam ediyorum:

Muratbey: ' Peynire zeka kattık! ' Uzay çağına geçtikte benim haberim mi yok! Beyinler kapsülleştirildi ve ürünlere mi katılıyor! Arkadaşlar lütfen Allah rızası için sektörde boşa yer kaplamayında bize de yer açılsın. Adam burgu peynir yapıyo. Şekli burgu diye peynire zeka kattık diyo. Bu mudur! Ucuza getiricez diye dandik reklam ajanslarını seçiyosunuz ama bu işleri müşteri olarak nasıl kabul ediyosunuz benim aklım almıyo.




Bizim milletin mizah anlayışına bayılıyorum.



Kaçak çaylı versiyonu da iyiydi :))

Bir başka reklam sektörü maceram daha var onu da başka sefer anlatayım artık... 

4 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

Ekmek için ekmeleddin sloganı bu zihniyetin beceriksizliğinin kanıtı bence. Hep böyleydiler. Sadece onları kıyaslayabileceğimiz başarılı birileri yoktu. Şimdi akpnin karşısında kendilerini belli ediyorlar. Eziliyorlar :)

Bu arada peynire zeka kattık reklamlarını ben çok seviyorum ya :)) adam ahıra girip inekleri azarlıyo ya, siz anca möö möö diye ahahah bence çok komik :))) ama bu halk görüşü tabi :D

Yörsandan da ben başka bi anlam çıkarmıştım. Sütü adıyla isteyin, yani süt demeyin, yörsan diyin gibi. Hani ürüne adını veren markalar meselesi. Orkid filan gibi.

İmkansızı denemiş manyaklar :D

LeVaMi dedi ki...

he sen seversin oyle abidik gubidik isleri:) bi orkid bi selpak olursun sutu adiyla isteyin dersin ama yani yorsan be olmamis:)

ayrica orkid dedigin zaman adam sana ped verir yada selpak dediginde kagit mendil verir.Ama bana bi yorsan dersen bunun peyniri var zarti var zurtu var fikir var ama gerisi yok shortly olmamis olmuyor bebeim:)))

Zehra D. dedi ki...

haha.süper bi tespit olmuş.
bazı reklamlar tekrar tekrar izlenesi.(örn: THY reklamı)bayılıyorum ona.bazıları da böyle saçma işte napcan.

LeVaMi dedi ki...

zehra d; thy reklami efsaneeee efsaneee:)