7 Temmuz 2014 Pazartesi

BEN DÜNYANIN EN GÖZEL GARISIYIM SENDROMU

Böyle bir sendromun olduğundan haberiniz yoksa etrafınızdaki bazı kızları daha dikkatli inceleyin derim. Bir ortamda kendisinden daha güzel kızlar varsa krize giren aman ne yapsamda dikkatleri üzerime çeksem diye didinen kızlardan bahsediyorum. 

İnsanların psikolojik durumlarını incelemeyi çok seviyorum elimden gelse çocukluklarına inicem bi sandalyeye oturtup:) Geçen yine bir ortamdayım dedim psikolojik bir inceleme yapayım. Farkettimki bazı kızlar kafayı yemiş. Etrafında kendisinden güzel kızlar olduğunu farkedince salon kadını havasından çıkıp, ayağındaki ayakkabıyla kovalayacak dereceye gelebilecek kadar manyamış durumda bazıları. 

Ortalıkta salınmaya başlamalar, kendini göstermeye çalışmalar, ben de burdayım demeler... Sanırsın Monacco prensesi. Ucuzlukta sınır tanımayanlar ltd şti ceosu olacak haberi yok. Bunun adı özgüven yada kadınlık içgüdüsü falan diyenler olabilir hiç kusura bakmayın bu bildiğiniz eksiklik. 

Böylelerini bit pazarına götürsen iyi para eder ama kendilerini antika eşya sanıyolar o ayrı :) Evrene mesaj yolluyorum bu kızlar benden uzak olsun hiç çekemem öyle bozuk para karakterli tipleri dayanamam harcarım (oruçlu kafa espirisi) :-)))))

Neyse şu an annem Bruno Mars dinlediğimi duysa "Mübarek ramazan günü yazıklar olsun! O gevur müziğini dinliyosun, aç iki satır kuran oku." Der :) Ki haklı kadın! 

Who cares  baby ı think ı wanna mary u mary u mary uuu dont say no no no just say yeah yeah yeah... :) 



7 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

Iyyy o kızlar ezik bebişim. Ve dediğin gibi büyük eksiklik içindeler. Yazıdaki o acayip esprilerin ramazanla bi ilgisi yok. We r kanka forever :D

LeVaMi dedi ki...

we r kanka boyutu da aklima geldide sucu oruclu kafaya atayim dedim ajajja:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Başlığı okuduğumda belki biraz tuhaf kaçacak ama ilk aklıma gelen 6 yaşındaki yiğenim oldu :)
Geçen seni doğum gününde, gelen misafir çocuklardan biri ondan daha güzel elbise giymiş diye dünyayı annesine dar etmiş ve gidip üzerini değişmişti. Demek ki içgüdüsel ve çocukluktan geliyor bu haller.
Tabi ba hareketin çocukda durması başka şu bozuk para olanlarda durması bambaşka. Onlar çocukdan beter komik oluyor.


Dipnot: Dünya üzerindeki tüm anneler aynı :D

deeptone dedi ki...

sana ödül verdim ki amaaağğğ :)

LeVaMi dedi ki...

papatya prenses; cocukta ilgincmis ama yani :)))

LeVaMi dedi ki...

deeptone; hemen odulumu almaya geliyorum cok heyecanlandim:)

Zehra D. dedi ki...

evet yaa.var öyle kızlar.
oysa iç güzellik veya kültürü ön planda tutmaya çalışsalar ne hoş olur :))