10 Şubat 2014 Pazartesi

BENDEN ÖNCE BENDEN SONRA

Allahımmm o eski yazılarım nedir öyle tam bir facia tam bir hayal kırıklığı :) Blogun istatistikler kısmına girince eski yazılarımdan bir kaçının okunduğunu gördüm. Tıklayıp ne yazmışım diye bakayım dedim bakmaz olaydım :) Yarabbiiii hayat insanı ne kadar değiştiriyor yahu! Kişisel gelişim sürecim oldukça ergenceymiş yanlız bu acı gerçeği de farkettim:) Blog yazmaya başladığımda yirmibir yaşlarımda olduğumu düşünürsek daha körpecikmişim vurmayın hemen kırbacı. 

Üstad Bediüzzaman eski Said yeni Said der ya, ben de önceki yazılarımı okuyunca bayagı bayagı milattan önce milattan sonra durumlarım olduğunu anladım. Ne içi boş gereksiz yazılar yazmışım. Olsun ama geçmişimi inkar edemem demekki biraz havai biriymişim:)

Sanırsın biri blogumu hacklemiş ve biryerden sonra o yazmaya devam etmiş. Yazılar o kadar ciddileşmiş düşünün artık. İyidir iyidir demekki olgunlaşmışım. 

Ama itiraf ediyorum dayanamadım birkaç tanesini sildim. O nedir arkadaş öyle yazı değil bildiğin ortaokul günlüğünden alıntılar. Bir tek monitörle klavye arasında gül kurutmadığım kalmış:)

Ama benim öyle arabeskin dibine vurmuş bir defterim de vardı ortaokul zamanında :( Ben bayağı ümitsiz vakaymışım sonradan Allah bana acımış sanırım. Hüsnü zan yapın. Yazmayı seviyodum bunlar hep ondandı bi kere:) O iğrenç şiirimsi şeyler, garip garip sözler, hayranı olunan ünlünün resmini yapıştırmalar...

Ortaokul yıllarım hatrıma gelince vaziyeti ahvalim aynen bu:D




Iyyyy tüylerim diken diken oldu. Hepimiz olmasak bile çoğumuz bu yollardan geçtik. Ben yapmadım diye kenara çekildiğinizi hisseder gibiyim:) Annemizin karnından kul olarak doğduk cool olarak değil herhalde hayret bişey:)

O zamanın garip garip sözlerinden bir kuple;

Biz sosyetenin mermer taşlarında dansetmeyi bilmesekte yaralı kalbimizle ölesiye sevmesini biliriz.

İstanbul seni sen olduğun için değil sevdiğim sende olduğu için seviyorum.


Bir ben varmış benden içeri bildiğin Kıro :)

11 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

bu biz yazmayı sevenlerin acı kaderi bebeim ya aynen benim de çok feci yazılarım var hele günlüklerimden bahsetmek dahi istemiyorum! :))

bu arada şunlara bayıldım vuhuuuuu! :D :

Bir tek monitörle klavye arasında gül kurutmadığım kalmış

Annemizin karnından kul olarak doğduk cool olarak değil herhalde hayret bişey

hahah bu cümleler bi harika dostum :))

LeVaMi dedi ki...

lovemeorleaveme; paparayi yiyince hemen yoruma gelmis birileri ahahahah:) kizim uc yorum birden bunyem alisik degil kaldiramiyorum :)

LeVaMi dedi ki...

bu arada sonradan aklima geldi o yazilarin ve gunluklerin icerigi ile ilgili bilgilendirilmek istiyorum eminim cok eglencelidir ahahha:)))

oxvamu dedi ki...

Bismihi...
''Bir tek monitörle klavye arasında gül kurutmadığım kalmış''... Nasıl diyorlar Türkçe'de; koptum :)
Fiemanillah..

LeVaMi dedi ki...

oxvamu; :))

deeptone dedi ki...

hah haaaaaa çok komik anlatmışsın yaaaa. büşe de selam söleee. :) arada bi yaz arada bi uğra beeee :)

LeVaMi dedi ki...

deeptone; eyvallah:) sıkı takipteyiz bundan boyle;)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

yaa hiç de alakası yok ben burdayım gayet de hem de yazılar süper ama işte çoktandır yoksun arayı açma unutturma kendini! :))

deeptone dedi ki...

ce eee :)

Profösör dedi ki...

Eskiden süslü, renkli ve ciltli hatıra defterleri vardı. mahrem gibiydi. Ayrıca kiliti de mevcuttu. Kitapların arasına gül kurusu konduğu gibi, klavyelere de kilit vurulabilir. Mamafih bilgisayar ya da dosyalar şifrelenebiliyor. :)

LeVaMi dedi ki...

profosor: evet benim de kilitli bir defterim vardi ama kilidi defterin icine koyardim :))))