13 Mayıs 2013 Pazartesi

UNUTULURMUŞ...



Eski şarkıları çok severim. Daha içten, daha bizden gelirler bana. Banu Kırbağ'ın Unutulur adlı parçası da bunlardan biri. Çok güzel sözleri var. Şöyle mazide bir tur atıp, neleri unutup nelerin içinizde bir yerlerde hala acıdığını hissedesiniz diye sadist bir şekilde sizinle de paylaşıyorum:)Şarkının benim için anlamlı yerlerini de copy paste edeyim bir dakika...



unutulmaz deme bana unutulur unutulur

kapanır en derin yara acısı da unutulur

unutulmaz denen günler unutulur unutulur

bu hayat böyledir dostum 

yaşanan gün mazi olur

en değerli hatıralar bir gün gelir unutulur

en acı dermandır yıllar

sen dursan da dünya döner

kalbini dağlayan yangın yavaş yavaş küle döner

hiç üzülme bu da geçer

bir gün gelir mazi olur

unutulmaz denen dertler unutulur unutulur 

4 yorum:

men de boor dedi ki...

ya ben bu parçayı bi yerlerden dinledim son bi hafta içinde ama bi türlü aklıma gelmiyor nerde çaldığı? bunu bile unutmuşum, iyice balık hafızalı oldum :/

oxvamu dedi ki...

Bismihi Subhanehu..
İnsan denen varlık ''Elest Günü'', Ben sizin Rabbiniz değil miyim? sorusuna verdiği cevap olan ''Kalu Bela''yı dahi unutmuş. Bunu unutan elbet unutulmaz varsaydıklarını dahi unutacaktır. Ve unutmak ahirete bakan yönü varsa bir nimettir belki de.. Nimetliği unuttuğunuz şeye göre değişir.
Maesselam, maeddua.. Fiemanillah..

LeVaMi dedi ki...

men de boor; seksenler dizisinde olabilir mi acabaaa:)))

LeVaMi dedi ki...

oxvamu; unutmak kesinlikle bir nimet. Belkide unutmuyoruz sadece alisiyoruz bilemiyorum. Unutmak yada alismak ikisi de kotu zamanlar kotu anilar icin cok buyuk bir nimet...