20 Mayıs 2013 Pazartesi

I SAW ALIEN, CREATURE, MONSTER , HALF HUMAN OR WHATEVER ...

Başlığı yazınca Yalan Dünya Dizisi'ndeki ' I see dead people' repliği geldi aklıma çok güzeldi :) 

Yukardakilerin hepsini görmedim yanlış anlaşılma olmasın sadece gördüğüm şeyin tam olarak ne olduğunu bilmiyorum:)Biraz önce sevğili dostum Buşra'nın ( http://loveorleavebruno.blogspot.com/) blogundaki bir yazıyı okuyunca aklıma ilkokul yıllarımda yaşadığım ilginç olay geldi ve paylaşayım dedim:) Buşra uzaylılar eğer mevcutsa ve onları gören insanlar varsa çok üzülüyorum onlara demiş. Çünkü insanın gördüğü bir şeye bir başkasını inandıramaması çok kötü birşey diye de eklemiş.Bu cümleyi okuyunca ' Evet, hay ağzından öpeyim senin.' dedim:) 

Neyse ben kendi olayıma geçeyim. Günlerden birgün maaile yatmışız.Gecenin bir körü evin telefonu çaldı. Annem telefonu açmak için kalkmış, salona doğru yürüyordu. Ben de annemin kolundan tutup onunla birlikte salona doğru yol aldım. Gece gece niye uyandım, hadi uyandım niye kalktım hiç bir fikrim yok:) Tırsak bi çocuktum ben oysaki. Annem telefonu açtı ve anladıkki o yıllarda çok meşhur olan telefon sapığı vakasıydı karşılaştığımız. Ben tekrar annemin kolundan tutmuş, yatağıma doğru yol alıyordum ki ne olduysa o anda oldu! Salon kapısının arkasında, ürkmüş bir şekilde bana bakan biri ! Resmen benim onu görmemden ötürü korkmuştu. Korkmuş bir pozisyonda, kapının arkasında yarı oturur şekildeydi. İnsan desen insan değil, yaratık desen yaratık değildi. Çok çirkin bir derisi vardı.Büzüşük, yaşli gibi. Sonra saçları yoktu. Sadece kafasında bir kaç tel uzun saç vardı. Ama üzeri giyinikti. Neyse ben annemin koluna iyice sarılmıştım ama şimdi nasıl uyuyacaktım! Gittim yattım iki dakika sonra annemi seslemek için yatak odasının yolunu tuttum. Israrla annemi kapının arkasında bir adam olduğuna ikna etmeye çalıştım uzun bir süre. Annem baktı ben gitmicem tamam dedi. Beraber tekrar salonun yolunu tuttuk fakat kapının arkasına baktığımızda orada kimse yoktu artık!

Annem bana inandı mı, hayır! Ben kaç yaşına geldim hala gördüğümden eminim. Üstelik tüm ayrıntıları hatırlıyorum neredeyse. 

Bir başka ilginç şey, bu kapının arkasındaki şey Yüzüklerin Efendisi'ndeki Gollum'a benziyordu! Ben bu olayı ilkokula giderken yaşamıştım ama film çıktığında liseye gidiyordum. Şok olmuştum bu benzerliği farkedince. Filmlerde yaratılan karakterler yazıldığı gibi hayal ürünü olmuyor kimi zaman. Bu karakterlere can veren kişiler muhakkakki ya bizzat bunları görüyorlar yada görmüş kişilerden alıntılıyorlar. Uzaylı dediğimiz canlıların bir tasviri var artık günümüzde. Nerden çıktı bu tasvir eğer bu varlıklar yoksa. Kimse görmediği bir şeyi bu kadar mükemmel tasvir edemez bence.



Dünya üzerinde bizim göremediğimiz bir sürü yaratık var. Çocuklar, medyumluk vb işlerle uğraşan kişiler yada kalp gözleri açık olan insanlar bunların bazılarını görebiliyor. 

Uzun lafın kısası evren sadece bizim yaşadığımız gezegenden ibaret değil.Allah cc. o kadar gezegen yaratmışsa muhakkak orda da bazı canlılar olmalı o şartlar altında yaşayabilen. 

Başka ilginç anılarımla sizlerle olmaya devam edeceğim:)




2 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

katılıyorum babymm! adları uzaylı değildir belki, ama yalnız olmadığımıza eminim!

LeVaMi dedi ki...

tamam tirstim konuyu kapatalim :)))