28 Ekim 2012 Pazar

Pelin BATUrdu !


Kod Adı: Pelin Batu
Kamuflajı: Oyuncu,tarihçi şair!
Status: Sleeping :)
Relationship: Complicated
Religion: Kurban kesmek yasaklansın!
Education: Eğitim şart

Bugün günümüz ergen gençliğinin dilini kullanarak giriş yapıyorum:)

Adnan oktar> Zekeriya Beyaz> Pelin Batu hatta <3 i="" nbsp="">

Ortalık gangnam style ile sallanırken biz kurban yorumları ile sallanıyoruz bayramdan beri. Üç beyazdan Zekeriya Beyaz uzun zamandır televizyonlarda gözükmüyor derken Tv'de "ayakkabıdan kurban" örneği verirken gördük kendisini.Sonrasında Pelin Batu cikti. O da "Kurban kesmek yasaklansın milletin ete ihtiyacı yok" dedi. 

Hadi Zekeriya Beyaz'a alıştıkta bu Pelin'in olay nedir ben onu çözemedim.Vikipedi'de; Oyuncu, tarihçi birde şair olarak gözüküyor kendisi. Zaten bu ülkede bi benim kıymetim bilinmedi. Millet iki günde şair olur ben dört yılda reklamcı olamadım:)

Kendisinin bendeki vikipedisi şöyle halbuki: Oyuncu, Ahmet Hakan'ın ve benzerlerinin sevgilisi, cıbıldak pozlar, tarih programı ( anlam veremediğim bi şekilde geçiş yaptı oraya) , ekranda uyudu( kapandi,açıldı,yeşil peruk taktı, kürt oldu, türk oldu...) ve son olarak kurban bayramı yorumu!

Gelelim söylediği cümleye...

Kurban konusunda "katliam bayramı" vs gibi yorum yapan kişilerle polemige girmek kadar gereksiz birşey yok çünkü islamı algılayamamış bir kişiye kurban anlatılamaz.

Kurban kesmeyi "canilik" olarak yorumlayanı duydumda  "Kurban kesmek yasaklansın. Kimsenin ete ihtiyacı yok. Eğitime ihtiyacı var!" diyeni ilk defa duydum. 

%100 eminim bu kıza Kurban Bayramı'nı birisi şöyle açıklamış: "Milletçe çok unutkan olduğumuz için, B vitamini eksikliği yaşıyoruz. Bunun içinde  kırmızı et yememiz lazım kızım. Ondan her yıl milletçe kurban kesip toplu halde et yiyoruz. Kesemeyenlere de dağıtıyoruzki onlarda yesin." Kendi içinde tutarlı bi cevap aslında unutkan bi milletiz sonuçta:) Ama işte yeterli olmamış. Bazı cevapların doğruluk payı bi yaşa kadar. Bknz: "Seni leylekler getirdi kızım/oğlum"

Haydar Dümen ekranlara çıkıp "Hepimizi leylekler getirdi" diye bağırıyor mu:) Adam doğruyu öğrenmiş yoluna öyle devam ediyor. Sana da aynısını tavsiye ediyorum Pelincim.

"Sleeping" olan statu durumunu acilen değiştirmen lazım. Yoksa Zekeriya Beyaz'ın dişi versiyonu olarak devam edeceksin bundan sonraki hayatına.

Aslına bakarsanız Pelin Batu kıvamında bir kız tanımıştım üniversite yıllarımda. Kendisi ile aynı sınıfta bulunmanın acı hatırası hala içimde saklıdır:) 

Yıl en fazla 2009, günlerden haftanın bir günü, aylardan bi ay... Sosyoloji temelli reklamcılık dersinde konu; İşçi sınıfı. Soru; İşçi sınıfı neden başkaldıramıyor? İdi ( soruyu ayrıntılı bir şekilde aktaramıyorum çünkü kızın cevabı kalmış sadece aklimda :)))

Kızın yorumu: Uzun bir süre saçmaladıktan sonra gelen cümle aynen şöyleydi " Hocam sonuçta isçi sınıfı ne yapsın adamlarda para yok, et alamıyolar. Simit yemekten kafa artık çalışmıyorki, salaklaştılar iyice. Neye başkaldıracaklar o halde." ( yazar burda şok geçirdi yine ) 

Benim cevap şu: Desene ülkedeki vejeteryanların hepsi salak! 

Bunun üzerine kızın erkek arkadaşının yorumu: Salak salak konuşma G....! :))))))

Ben o hocanın yerinde olsam o kızı yerin dibine sokardım orda ama hem sınıf ( birkac kisiyi tenzih ediyorum burda) hemde hoca kızla aynı kıvamda sayılırdı. Bu yuzden pek bi malzeme çıkmadı bana:) 

Muhtemelen bu kız için de kurban bayramı et ile ilişkilendirilebilecek bir mevzu  çünkü kafalar aynı çalışıyor:) 

İsçi sınıfının başkaldıramayışını 'b vitamini eksikliğine bağlayan' kız ile kurban bayramını 'topluca et ihtiyacını giderme' olarak gören Pelin Batu... 

Birde " Ayakkabıdan kurban olur." Diyen yetmez ama Zekeriya Beyaz!



8 yorum:

ayse dedi ki...

O kız neymiş yaa, böyleleri bir de üni mezunu olup adam yerine konuluyolar. :D Pelin başlı başına bi felaket zaten, kafası güzel olsa insan bu kadar saçmalar. :S

LeVaMi dedi ki...

o kiz kelimelere sigmaz :)) yasaman lazim :DD

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

o kızzzzzz ve sevgilisi!!! :))

ben bu tipleri görünce ürperiyorum ya. yatıcak yeri yok diye tabir ettiğimiz kişiler sonuçta. Allah insanı doğru yoldan ayırmasın!

LeVaMi dedi ki...

evet o kiz :)) bence sevgilisi daha mantikli biriydi :)

ayse dedi ki...

Kız kim, bak istiyorum ayrıntıları. :/

LeVaMi dedi ki...

ayse; bi bulusma ayarla anlatayim canim ;) oyle bedavaya anlatilacak bi kiz degil kendisi :DDD

Güllerevurgunum dedi ki...

şimdi bu yazıda 2 tema var.

1-) Bu kız yarın bir gün evlenir. Çiftleşir bir de yawrular. Ama son araştırmalar gösterdi ki, zeka anneden ferde geçen bir gen. Bu durumda bu kişinin zinhar çocuk sahibi olunmasının önüne geçilmeli.

2-) Sen ne kadar muafazakar bir yazarmışın yawwww...insan yeni fikirlere açık olur. "kurban" ol sen Pelinime :)

LeVaMi dedi ki...

gullerevurgunum; toplum bol miktarda pelin batu barindiriyo yapcak bisey yok kisirlastirilmaya gidilmeli o zaman :) 2) muhafazakar olabilmek bu devirde zor zanaattir iltifat olarak aliyorum bunu.kurban muhabbetleri arasinda favorim zekeriya beyaz onun fikirlerine acigim :))))