21 Ekim 2012 Pazar

GELİN TANIŞ OLALIM!


Bizimkisi bir aşk hikayesi...Bir araya gelen birkaç insanın oluşturduğu topluluğa bir isim koymaları ile birlikte başlamıştı herşey. Belirli aralıklarla bir araya gelip bazı mevzuları tartışıyor, toplumun yarayan kanalarına merhem olmaya çalışıyor bir taraftanda aynı kafa yapısına sahip kişilerin bir arada oluşunun avantajını değerlendirmeye çalışıyorduk!

Yukarıda bahsetmeye çalıştığım olayın özeti şu aslında; bir takım sivil toplum kuruluşları, okullardaki topluluklar,dernekler... Eğitimli,okumuş kesimin modern koca bulma yöntemleri. Hiç "Yok artık!" demeyin. Son zamanlarda sahit olduğum olaylar doğrultusunda bu tezime destek buldum :) Vatandaş Esra Erol'a çıkınca olmuyo ama bunlar daha modern yöntemler kullanıyorlar. Örneklerimle sizleri bazı gerçeklerle karşı karşıya getireceğim:)

Eskiden gençtik üniversiteye giderdik:) birkaç dindar genç bir araya gelip birşeyler yapalım dedik.Neyse bütün gençler toplandık, toplandık, toplantık. Sorduk neden yıprandık, yıprandık, yıprandık?:)Bir süre sonra bu duyarlılık yerini magazinsel olaylara bıraktı:) Duydumki X kişi Y kişiyi seviyormuş. Öbürü sevdiği bu gruba dahil oldu diye gelmiş...Sonrasında nisanlanan, evlenen...

Birde ınternational bi örnek vereyim; Bir arkadaşımla bu konuyu konusurken kendisi şöyle demişti: "Boston' da okurken okuldaki müslüman gençler bir grup kurup bir arada olalım dediler. Bende içlerinde olmak istedim tabii olarak çünkü güzel organizasyonlara vesile olabilirdik. Fakat bir süre sonra bu topluluğun kendi içinde erkek/ kız arkadaş edinmeye başlaması ve olayı bambaşka yere çekmeleri ile aralarından ayrıldım."

İnternette Genç Siviller ile ilgili bi yorum okumuştum çok gülmüştüm eğer bulabilseydim paylaşacaktim burda ama bulamadim:( İki erkek arasındaki diyalog:

"Abii girelim ya manita yaparız.Bi tane sırt çantası, yağlı saç, çantanın arasına da birtane taraf gazetesi tamamdır ooluummm." Gibi bir muhabbet idi. Genç siviller böyle bir grup demiyorum yanliş anlaşılmasın sadece internette gördüğüm bi diyalog, insanların bakış açısı...

Veee bu tezime en son örnek; çok bilinen bir topluluktan iki kişinin dünya evine girmesiydi ahahaa. Demekki her tabakanın kendisine göre bir yöntemi var. Eğitimli kesimin yöntemi de bu arkadaşlar. 

Özellikle islami kesimden insanların bu şekilde davranıp üzerine birde diğer dindar arkadaşlarını "yeterince dindar" olmamakla itham etmeleri çok komik.Bu gözler neler gördü...

Herşey kendiliğinden geliştiyse bir sorun yok ama birçok kişi bu durumu değerlendirmek yada böyle bir durumu oluşturmak için bir araya geliyor. Konu böyle oluncada ben kendimi yazmaktan alıkoyamıyorum:) Konuya değinmeden edemiyorum...

11 yorum:

ayse dedi ki...

Gençsiviller'den tiksinen biri olarak yazına katılmamak elimde değil. Esra Erol'da boyum şu, kilom şu muhabbeti varsa, oralarda da fikrim şu zikrim şu John Smith ne demiş, kim ne etmiş muhabbetiyle erkek kadın tavlayanı var. O yüzden artık stk lara hayır diyorum ben. Boş insan desinler, en azından iş çevirmiyorum. :))

LeVaMi dedi ki...

ya bak ben gencsiviller oyle demedim kizim internette gordugum bi ornegi yazdim ama sonucta orasi da bi topluluk olabilir yani :)) bu arada fikrim su zikrim su mevzuna asiri derecede katiliyorum.bir keresinde bizim okuldaki toplulukla bi konu uzerine konusmak icin bir araya geldik konustular konustular sonunda cocugun biri " arkadslar sozu x kisinin bi lafiyla bitirelim isterseniz" dedi ve adamin sozunu soyledi ben o an koptum :DDD

ayse dedi ki...

:D ben tamamen Gençsiviller de öyle diyorum bak güven bana. :D Maalesef gördük de konuşuyoruz. ;)
Ee sonra topluluğa gitmeye devam ettin mi ahahah?

LeVaMi dedi ki...

tabiki hayir gider miyim hic hemen terki diyar ettim:))) ya zaten sen biliyosun o toplulugu bulustugumuzda isimlerini vericem simdi burdan soylersem saldirirlar falan ahahha:)))

Güllerevurgunum dedi ki...

Bi ben manita yapamadım bu ortamlarda galiba...saçım yeterince yağlı olmadığından mı sırt çantamı yanlış seçtiğimden mi acaba?

Yoksa konuşulan konuları fazla mı ciddiye aldım dersin? :))

LeVaMi dedi ki...

gullerevurgunum; niyet onemli iste sen samimi duygularla gitmissin oyle bi amacin yokmus :) konuya odaklanmissin :D boyle ortamlara girmis biri olarak sana da sorayim o zaman " sencede var mi bu tarz insanlar?"

Güllerevurgunum dedi ki...

Ben hüsn-ü zan ediyorum açıkçası. Amaç sevgili edinmek değildir muhtemelen ama gitmişken de böyle bir yan getirisi olabilir. Bir de tabii kısmetin nerden geleceği belli olmaz:)

Yalnız kız tavlamak için gitar kursuna gidenini duymuştum. O hesapla hareket edenler de vardır belki. Ben yine de hüsn-ü zannıma devam edicem izninizle:P

LeVaMi dedi ki...

gullerevurgunum: husn u zan ediyorum ben de:P

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ya yazıya güldüm de şu yorum penceresinde baya bi eğlendim hahah :)) bak ne diceğimi de unuttum ya :D

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hee şunu dicektim, aklıma yalan dünyadaki çağatay geldi.
nerden bulucaz kızı? pluuuutondan mı bulucaz? tabi ki çevremizden bulucaz:))

LeVaMi dedi ki...

lovemeorleaveme; ayse sagolsun yorum pencerisini senlendirdi bayagi :))) ben uzayi oneriyorum pluton da neymis :))) cevresinden bulucakta ona odakli olunca komik oluyo yoksa kim nerden bilebilir ne olacagini :D