26 Şubat 2012 Pazar

SENARYOCU KIZ ;)

Bu aralar bi senaryo yazma modundayım nedendir bilinmez.Çok pis şeyler aklıma geliyor.Misal, bu gunlerde yüz nakli haberlerini izliyoruz tv kanallarindan.Ülkemizde çok başarılı çalışmalar yapılıyor tıp alanında.Ne alakadır bilinmez bir anda senaryocu kız moduna girdim ve parlak bir ampul yandı kafamın üstünde:) 

Kocası vefat eden ve organlarını bağışlayan zengin bir kadın.Yüz nakli gerçekleştirilen çocuk ise fakir.Kadın bu çocukla çok yakından ilgileniyor. Fakat ilk gördüğü andan itibaren kocasınında acısıyla içinde çocuğa karşı bişeyler hissetmeye başliyor.Kadın bu duygularını bastıramaz hale geliyor bir sure sonra. Zamanla aralarında tuhaf bir ilişki başlar. Kadın çocuğu kocasının yerine koyar ama çocuk tek kelimeyle kocasının zıddıdır.Bu tezatlık içinde kocasını arayan başarılı,zengin ama mutsuz bir kadın.Ve imkansızlıklara karşı umut dolu bir aşk hikayesi;) Ben bu senaryo ile zirveye oynamazsam adım da benim adım degil;))) Dram var, acı var, çelişki var, aşk var, imkansızlık var... Bu entrikalar "muhteşem yüzyıl'dan" sonra az gelir diyosanız adamı evli yaparız daha bi afilli olur senaryomuz;) Senaryomun en yalın hali bu dalga geçmeyiniz lutfen.Üstelik bizim izleyicimiz için matematik hesabı yaparsak, herşeyiyle doğru sonuca ulaştıracak bir iş.Yalansa yalan deyin? Daha önce yapılmamış bir iş ayrıca.Hee binbir geceden sonra "siz olsanız ne yapardınız?" tarzı sorular sorduran diziler de meshur oldu derseniz o da var.Soruyorum hemen; siz olsanız çok sevdiğiniz eşinizin yüzünü taşıyan ve sonsuza dek kaybettiğiniz kişinin karşınızda olduğunu görünce ne yapardınız?;))) Hareketleri onun gibidir, mimikleri bile onu aynısıdır vs;)))) Kaptım ben bu işi hacılar;D

Bu arada başka bir senaryo daha var.Tam olarak senaryo degil aslında sadece bir fikir.Bazen bazı filmleri izler ve hakikaten ya hayat böyle değilde öyle olsa ne yapardık acaba deriz ya işte benimkisi öyle birşey;))

Ferdi Tayfur'un senaryosunu çalan Ata Demirer bunu da calar falan burdan sesleniyorum tum hakları bende saklıdır, dağılınız :))

Biraz önce kariyer.net'in yaptığı bi testi çözdüm gözlerime inanamadım arkadaş.Ya ben kendimi tanımıyomuşum ya da soruları yanlış işaretledim.Yanlış işaretleme ihtimali pek bir zayıf kaldığı için ben kendimi daha tanıyamamışım ihtimaline ihtimal verdim;) Dominant,girişimci, sabırsız,başkalarının sözünü dinlesem de kendi bildiğimi yapan... vb biriymişim.Tam bir girişimciymişim! Her ortamda hemen insanlarla kaynaşabilirmişim.Geride kalan özelliklerim ise;paylaşımcılık, detay odaklılık ve farkındalıkmış;))Çok şaşırdım hala şoktayım.Ben hiç kendimi böyle gıcık biri olarak hayal etmemiştim:))Tam bir patron çıktım ahahah;)) Hatta size bu gruptaki ünlüleri saysam yok artık dersiniz.Ben okuyunca "vaayyy beeee" dedim;

Bill Gates
Abraham Lincoln
Albert Eınstaın
Archımedes
Benjamın Franklın
Charlıe Chaplın
Elton John
Florence Nıghtıngale
Jım Carry
John Kennedy
Karl Marx
Leonarda da Vıncı
Mıchael Jordan
Mohammed Alı
Gandhı
Plato
Prıncess Dıana
Robın Wıllıams
Socrates
Edıson
Shakespeare
Mozart

Bakim şokta mısınız;))Hissediyodum, biliyodum. Evet bi gün ben de yukardaki isimler gibi başarılı olucam ;)) Test ettim onaylandım ve bu adamlar benim grubumdan çıktı fazla lafa ne hacet :)))

Beni asıl şok eden girişimci çıkmam oldu.Bana uygulayıcı,destekleyici,izleyici, analist falan diyebilirsiniz ama girişimciliği kendime uyduramadım bi an ;)) İnşaallah doğrudur diyelim yinede. Eğer doğru ise en kısa zamanda iş dünyasının altını üstüne getiririm ben bu dogal gücümle :D

6 yorum:

men de boor dedi ki...

bizim yüz nakli senaryomuz var ki, kurtlar vadisinin ilk bölümlerinde böyle bi şey vardı :)

o testlere gelince hiç inandırıcı bulmuyorum, insan biraz zorlayınca bütün özellikleri taşıyor zaten :D

LeVaMi dedi ki...

men de boor; ama onun yuzunu degistirmislerdi.orda yuz farkli kisi ayniydi burda yuz ayni kisi farkli :D

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

fatma bunu söylemeyi hiç istemezdim ama.............. buna benzer bi senaryo var!!!! :D

filmin adını ve tarihini hatırlamıyorum. evli bi çiftin 6 yaşındaki çocukları ölüyo. erkek çocuk. sonra işte güya böyle bi yöntem varmış, çocuğun dokularını alıp klonluyolar. babası bilim adamı mıydı neydi. aynı çocuk oluyo resmen, 6 yaşındaki haliyle. çocuk görünüş olarak aynı ama kişilik ve huy olarak bambaşka bi çocuk. ölen çocuk çok iyi ve masumken bu şeytansı gizemli bi tip oluyo :) anneyle baba etkisinden çıkamıyo, çocuk aynı görüntüde olmasına rağmen onu yeterince sevemiyolar ve hep ölen çocuğu özlüyolar. aralarında yanlış mı yaptık filan diye konuşuyolar, böyle bi filmdi sonunda ne oluyodu onu da hatırlamıyorum:)

tabi filmde verilmek istenen mesaj, insanların dış görünüşlerini değil, kişiliklerini ve ruhlarını sevdiğimiz veya sevmediğimiz gerçeği. aynı görüntüde başka karakterde bi insanı çocuğu da olsa sevemedi anne baba. garip ama güzel bi hikaye :)

senin einstein ayarında bi kız olduğunu ben anlamıştım çok öncelerden gandhi fatma:)))

LeVaMi dedi ki...

lovemeorleaveme; bak demekki bos beles sallamamisim ise yarar bi senaryoymus :)) cozdum ben bu isi busra kendimize yeni bir is alani buldum ahahah :DDD

Güllerevurgunum dedi ki...

Ev kızı çıkmamış mı testte? Gerçi kariyer nette ev kızı diye bişi çıksa varlık nedeni ile çelişirdi :P

Olaki gerçekten girişimci falansındır adam lazım olursa her türlü emrine amadedeyim. Fax çekerim, mail atarım hatta pavır point sunumu bile hazırlarım.

Senaryonun da gideri var ama baştan söyleyeyim ben izlemem. dram bünyeme ağır geliyor. :P

LeVaMi dedi ki...

gullerevurgunum;

:))) o buyuk celiski olurdu evet:D adam cok ama is yok sorun o:)