22 Ekim 2011 Cumartesi

TOVBEKAR KESKECI

Stv'nin Hakkini helal et adli dizisini cogunuz bilirsiniz.Basroldeki cocuk tovbe etmis bir hirsizi canlandiriyor.Eskiden hirsiz olan bu kisi, birseylerini caldigi herkesten helallik istemeye karar verir ve teker teker bedellerini odeyerek bu kisilerden helaliklerini alir.


Acaba diyorum bizde ayni bu dizideki gibi icimizde keskeye ya da keskelere sebep olan seyleri gidip o kisi yada kisilere soylesek nasil olur? Keskelerine tovbe etmeye karar vermis bir eski keskeci olarak kalsak... Kurtulsak icimizdeki sikintilardan,kafamizin icindekilerden.Elbet bir bedeli vardir:Gururunuz,egonuz ya da sizin icin her neyse onu ayaklar altina almak. Bedelsiz olmuyorki iste...


Eski bir hirsiz butun hissettiklerine ve gururuna karsin gidip helallik istiyor.Biz de gidip "keskem buydu simdi soyledim ve rahatladim" desek. 


Hayat daha cekilir hale gelir mi acaba? Kafamizi yastigin uzerine koydugumuzda aklimiza gelmesini istemedigimiz seylerden kurtulabilir miyiz ya da azaltabilir miyiz?


Bunu yapabilen insanlar taniyorum aslinda.Gidip catir catir aklindakileri soyleyebilen... Ama ben yapamiyorum iste.Icimde kalsin,gururum hic incinmesin istiyorum.Bazen duyacaklarimdan,bazende soyleyeceklerimden korkuyorum.


Icimdekileri soylemeyi degilde yazmayi daha cok seviyorum ben heralde.Yazarak soylesem diyorum ama bu sefer yine alacagim cevaptan ve soyleyecegim seylerden kaciyorum.Bilmiyorum...Bende keskelerimin tovbekari olmak istiyorum biliyorum...

10 yorum:

Nisa dedi ki...

Bence çok güzel olur...
Sana korkulacak cevaplar verenler canını sıkmasın çünkü bence için onlara rağmen rahatlamış olacaktır...

komançi dedi ki...

gururum incinmesin diye incittiğim ruhlar geldi aklıma..

Güllerevurgunum dedi ki...

Bu konu My Name is Earl'den devşirilmiş bence. Orjinal değil

LeVaMi dedi ki...

nisa; rahatlicam ama daha cok incinedebilirim:) sanirim bir secim yapmam lazim:D ve dunyanin en kararsiz insani olarak bu secimi de yapamayabilirim:D

LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LeVaMi dedi ki...

komanci seni boyle bilmezdik:) siz erkekler boylesiniz iste deyip bi tartisma yaratayim mi :D

LeVaMi dedi ki...

gullere vurgunum, evet ordan alinti ama bizim ulkemizde orjinal kac program gorebiliriz ki tv de! hele de acun firtinasi eserken ekranlarda hic goremicez.

hayalhanem dedi ki...

keşke :D

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

bana söylemek istediğin bişey mi var fatma ?? hahahhh :D