16 Eylül 2011 Cuma

BASLIK YOK AMA ICERIK SAGLAM;)






Insanlik uzerine yazi yazmaya adadim kendimi. Zor bir konu sectim farkindayim ama hosuma gider zor benimJ

Farzedelim ki uzaylilar insanoglu hakkinda biseyler ogrenmek istiyor.Simdi eksik ve fazlasiyla bi yazi yazicam siz sevgili uzayli mileti burdan yararlanabilirsiniz;)

1) Aha da ilk ozellik cikti cogunluk olmasa da bir kisim benim gibi yardimsever olabiliyor;)

2)Anlamaya calismicaksin bazilarini haci.akisina birakacaksin.Sonra geri gelir sorarlar sana “sen niye anlamaya calismiyosun beni?” diye.

3)Zaman zaman bazilarina sag gosterip sol vurucaksin ya da tam tersi. “He hee, evet yok ya niye oyle olsun” deyip geciceksin Ama aslinda kalemini kirmistirsin sen onun;)

4)Fazla deger vermiceksin.

5)Kesin hukumlerde bulunmayacaksin.her an degisebilirler haberin ola.for example: parayi bulan bi adam degisip aninda karisini aldatabilir bunun gibi bisey.ya da hava degisikligi yapar oranin havasina fazla kaptirilar kendilerini. Kapis;)

6)Egoist olanlari vardir uzak durucaksin.azi karar fazlasi zarar diye bi laf var bizde aynen oyle.

7)Dedikodu yapanlari coktur. kesinlikle ama kesinlikle uzak durucaksin.zaten sen yapmazsan onlar senden otamatik olarak uzaklasirlar.konuscak konu kalmaz cunku;)

8)Kacan kovalanir lafi ciftler icin kullanilir burda kacsanda farketmez bazilari icin direk  yuru git diceksin.yok biz kibar bi milletiz diyosan yanliz ve guzel ulkemin guzide! Sarkicilari hemen bir beste yapmis bunun icin “ cek git bebegim uzaklara cek git…”

9)Dedikoducudan sonra ikinci tehlikeli grup caktirmadan ve caktirarak kiskanclik yapan grup.kiskac gibidirler. her adimini takip ederler , kiskanirlar isirmaya calisirlar. Boylelerinden de kacicaksin ama kacarkende “ kiskananlar catlasin, kiskananlar catlasin” sarkisini pelesenk edeceksin diline. Unutup giderlerse seni ne ala. ama unutmayip hala kiskaclarini sana dogru acip kotu adam gulumsemesi atarlarsa “ kiskananlar catlasin” de yeterde artar onlara;)

10) Cikarlari icin degil seni sen oldugun icin sevenlerle birlikte takilacaksin.gidici degil kalici olanlari seciceksin. He cikarlari icin kullanmaya calisanlar varsa, secim senin! ya gidersin ya da sende onu kullanirsin.


Simdilik on madde yeter .kotumser gunumdeyim iyi olanlardan da bahsedicem ilerleyen gunlerde;)))

P.S: Bu yazi Turkce klavye ile yazilmamistir so hatalar affola;)))

10 yorum:

Güllerevurgunum dedi ki...

Seni sen olduğun için sevecek tabii ki zaten başka ne için sevebilir? Paran, zekan, seksapelliğin, aklın herşey senin parçan. Bunlardan birini diğerinden daha çok seviyorsa seni sevmiyor mu yani?

Ya da bunlardan en az birini sevmeden seni nasıl sevsin?

P.S: Şeytanın avukatıyımdır da :P

10. madde haricinde dediklerinin altına imza atarım :)

ayse dedi ki...

Hoşgeldinnn hayatum. :))
Hahahh yaşasın 1. özellikli bizler. Oaaa burda resmen kendimizi beğenmşlik yaptım gibi oldu, ama bu insanlar doğruları da söylerler. Şu an benim yaptığım gibi. :)
daha 9 özellikte bile bi sürü insan var. Genel olarak insanların çoğundan uzak durmak lazım. :S

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

kesinlikle katılıyorummmmmmmmm ve uyguluyorum o yüzden de dostumsun ;)

LeVaMi dedi ki...

lovemeorleaveme, zaten bu yazi sahsa ozeldi:DD

LeVaMi dedi ki...

ayse, tenkzelat cano:)insanalrin hepsinden uzak dursak iyide o zaman inzivaya cekilmek lazim be :D

LeVaMi dedi ki...

gullerevurgunum, cikarlariyla aramda bir kopru kurmaya calisan insanlar beni benden aliyo beni ben oldugum icin sevmesinler o yuzden:D

ayse dedi ki...

yok ama milletle sadece meraba, meraba -merhaba diye yazıldığını biliyorum, amann.. :))- olmak lazım bence. ;)

Bitter Binkarakter dedi ki...

ısdj lmözxğ aıakjd nmzncı şl ıas

bu yazı dünya klavyesi ile yazılmamıştır efenim. insanlar hakkında bilgi topluyordum da işim biraz kolaylaştı sanki. la la la

AKİFZADE dedi ki...

sanırım canını sıkmışlar :) yabanellerde ...

yazdıklarında haklısın.

insan milleti işte ...
bizim gibi uzay havası solumamışlar ki :)))

iç ses... dedi ki...

ister istemez bu maddelerin hepsini belkide daha fazlasını çok iyi öğrendik be levami.hayat bu işte adamı insan sarrafı yapıyor şimdi öğrenme sırası uzaylılara geldi :)
bu arada sende hoşgeldin vatana döndün galiba :)