25 Mart 2011 Cuma

BOSTON'UN GECELERİ...

  • Çıkart at acıları, giy hadi cicileri
  • Herşeyi unutturur, Boston'un geceleri...
  • Beste yapılacak kadar ilham veren bir şehir Boston görüldüğü gibi :))) O kadar uzun süredir yazmıyorumki yazacaklarım düğüm olmuş durumda.Çoooookk uzun bi süredir Türkiye'de ki siyasi olayları takip ediyorum.Takip ettikçede sinirlerim bozuluyor.Şok haberlerden biri üniversitedeki hocam Ahmet Şık'ın Ergenekondan içeriye alınmasıydı.Anlam veremediğim, çözemediğim ve çözmeye çalıştıkça içerisine saplandığım bir durum.Bataklığa saplanmış bir dava bu bence.O kadar çok yorum yapıldıki bu konu hakkında.Eğer ben Ahmet Hoca'yı tanıyorsam o asla böyle birşey yapacak bir adam değil. Yazdırılmış bir kitap varmış ortada.Evet yine Ahmet Hoca'yı birazcık tanıyorsam o asla başkasına itaat edecek bir adam değil.Ben haber ajansındayken bazı şeylere ben ses çıkarmazken bile benim hakkımı koruyan biri o.İnsancıl biri, haksızlığa gelemeyen biri. Ergenekoncuları savunan biri değil.Kafamda o kadar çok soru varki, bunların cevabını ancak onunla karşılıklı oturup konuşunca alabilirim gibime geliyor.
  • Fakat anlamadığım şeylerde var.Mesela, Ahmet Hoca "dokunan yanar" diye bir laf etmişti.İlk duyduğum anda "Ahmet Hoca böyle şovenist tavırlar sergileyeck bir adam değil" demiştim.Hatta malum kitabı yazması bile beni şaşırtmıştı çünkü popüler konulardan ziyade kimsenin düşünmediği parmak basmadığı önemli mevzulardan bahsederdi o bize.Milletin ağzına pelesenk olmuş, yıllardır önümüze konulan ve aslında herkes tarafından bilinen mevzularla uğraşmazdı.Uğraşmazdı derken tabiki bahsederdik ama bu konular altındaki önemli, kimsenin düşünmeyi akıl edemediği yerlere parmak basardı o.
  • Peki o ergenekoncu gazetecelerin Ahmet Şık için eylem yapan grubun içinde olmalarına ne demeli. Ahmet hoca duyunca ne dedi çok merak ediyorum.Keşke yazdığı mektuplarda bundan da bahsetseydi.Neden bahsetmedi acaba? Siz mi beni savunacaksınız! lafını duymayı beklerdim.
  • Ergenekon davası çözülüyor mu yoksa çözülmeye çalışıldığı yerden yeniden türüyor mu anlamadım.Anladığım tek şey Ahmet Hoca'nın yeri bende gerçekten çok ayrıymış.Duyduğumda birkaç gün uyuyamadım.Öyle bir insan bu dvanın içinde ne arar...Gerçekten herkes birgün 15 dakikalığına ergenekoncu mu olacak acaba!

3 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

vaaaaaaaaaaaay bostonda gecelere de akarmış benim fatmammm :D:D ya ne güzel boston geceleri yazısı okucam sandım gene siyasete girdi bu kız yaa.. :)) ahmet şıka ben de çok şaşırdım ! gerçeği ancak Allah bilir, inşallah adalet yerini bulur..

LeVaMi dedi ki...

ohhhh ya geri geldin ya sen gittin gideli yazmiyorum resmen kizim.Boston gecelerini nerden bileyim kizim ben anca aksam cikip yuruyoruz:)) ama sen geldin ya artik yazarim sein icin boston gunlerimi:)))) hos geldin sefalar getirdin :))))))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

saol tatlımmmmmmm :* hoşbuldukkk yaz yazz bekliyorum meraklaa :))