10 Ocak 2011 Pazartesi

ÖDÜLLENDİK,ŞENLENDİK;)

Büşracım bana ödül vermiş ama ödül benimle alakasız biraz:Gülümseten blog ödülü:)) Belki zaman zaman güldürüyodurum ama genelde güldürmem ağlatırım :))))Güldürürken ağlatır, ağlatırken güldürürüm! Fazla abarttım hemen sorularımı cevaplamaya geçiyorum.
  • Kaç yaşındasın? Niye herkes bu soruyu soruyor bu ara.Hayret bişey ya, çok gıcık oluyorum.Komplekse sokuyolar adamı zorla.Evde kalmışız güyya, hadi beeee... 23.5 yaşındayım evet ne vardı :)
  • İsminizin son harfi ne? A.Büşracım ile çok ufak bir noktamız daha ;)
  • En sevdiğiniz renk? Renkler diye soruyu değiştiriyorum izninle Büşracım.Siyah, mavi, gri,yeşil...
  • Kilonuz kaç? Şu anda bilmiyorum burda tartı bulmak zor.Ama eminim kilo almışımdır.Annemin yemekleri yok tabi abur cubur takılıyoruz gurbet ellerde:( En son 50 idim.
  • Boyunuz kaç? Boyuuuummm bilmiyorum:) Sanırım 165 olabilir.
  • Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz? 2.
  • En sevdiğiniz şarkı? Bu soruyu şarkılar diye değiştirsem bile fayda etmez.O yüzden aklıma gelen ilk şarkıyı yazıyorum: here comes the rain again
  • Sizce sarışın mı esmer mi? Sizceyse bana niye soruluyo bu soru.Evet sizce sarışın mı esmer mi?
  • Sigara kullanıyor musunuz? Nayır,nasla.Köşeden döndük zamanında Allah'a şükür.
  • Alkol? Allah korusun.
  • Çayı fincanda mı içersiniz çay bardağında mı? Çay fake olmasında bardak farketmez:)
Aaa sorular bitmiş iyiydi ya bende kendimi tanımış oldum azcık.Geç yazılmış bir yazı oldu ama ne demişler geç olsun ama güç olmasın;)

8 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Canim odulun hayirli ugurlu olsun. Daha nice odullere INSAALLAH

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

yeşil sana çok ama çooook yakışıyo. ve seni çok özledim fatma ne zaman geliceksin yaaa :(((((

LeVaMi dedi ki...

bayram kombesi; tenks;)

LeVaMi dedi ki...

loveme; I dont knowwww:((( Allah ne zaman nasip ederse o zaman gelicem sanırım:))) şu an hiç bişey bilmiyorum tek bildiğim seni çok özlediğim :SSSSSSS I miss you so muchhh;))

iç ses... dedi ki...

ödülün için kutlarım.postlarına kahkahadan yarılmasakta gülüyoruz canıımm hemde gülerken düşündürüyorsun yetmezmi..

evet evet ne zaman geliceksin fatmaaaa :))) bana ne oluyosa :)

geç olsun güç olmasın.zaten sen yokken büşra iyice ev kızı oldu yakında dünürlerde kapıya dizilir :) fatma sen az daha bekle düğüne gelirsin belki :))

iç ses... dedi ki...

bak yazmayı unuttum Türkçe konuşun anlamıyom çok gücüme gidiyoo :))

LeVaMi dedi ki...

iç ses; büşrayla beni çözdün sen ya:) valla ben yokken bu kız gerçekten ev kızı oldu iyice.Böyle kızı kimse kaçırmaz dünürler bencede yakında dizilirler ama ondan önce ablası var sıranı bekle büşra ayrıca ben gelmeden öyle bişey yaparsa uçakla inerim salona :)))

iç ses dedi ki...

selam levoş :)
kayıpsınız nerelerdesiniz siz iki kaçak ? büşra komple bloğu terk etti zaten :( bari sen yaz bişeylerde yokluğunu hissetmeyelim.amerika maceraların bitmiş olamaz mutlaka vardır yazacak şeylerin alıştım ben size kuzular hadi yuvanıza geri dönün...