9 Aralık 2010 Perşembe

FARELİ KÖYÜN KAVALCILARI

  • Ayaklarımı sandalyenin üzerinde tutayım en iyisi, benim yatağa kadar çıkar mı acaba?Kulaklarım onlar yerinde olur mu uyandığımda? :S:((( Birkaç gündür bu sorularla boğuşuyorum.Bu sorulara sebep olan şey ise evdeki fare! 2010'un Amerika'sında fareli evde yaşıyorum.Kendime inanamıyorum, evet ben aşmış olmalıyım.
  • Kaldığımız apartman çok eski bir apartmanmış.(Burda bütün apartmanlar eski. Yeni apartmanlar yok denecek kadar az onlarında kiraları çok yüksek)Evde 15 tane delik var desem yalan olmaz heralde.Bazı delikler ev sahibi tarafından kapatılmış ama neye yarar.Al işte çıkmış gelmiş yine.Oturduğumuz apartman eskisine eski bide oturduğumuz yer fareleriyle ünlüymüş.Tabi ben bunu evdeki fare vakasıyla tanıştıktan sonra öğrendim:( Faresiz ev yok burda.Eğer evinizde fare yoksa kesin çıkacaktır. Bizde yok diye havalara girilmez hemen.Berivan ile Yelda bizde yok diyolar mesela ama bence onlarda da olması muhtemel.Fare olayını öğrendikten sonra üzerine kafa yormaya başladım ben tabi.Neden fare olur? Kedi yok mu burda hiç? Evet yok! Dışarı çıktığınızda bi tane kedi göremezsiniz.Eğer görürseniz de kesin evden kaçmış bir kedidir o.Kediyi alıp götürürseniz 100$ kazanıyosunuz bide!Allahım kafayı yicem.Kediler evde niye? Evler fareli çünkü.Huleyn dışarı bırakın şu kedileri kesin çözüm olsun illaki evin içine mi girmeli fare.
  • Kırkaltıncı dairede oturuyoruz, en üst kat ama fare vakası ile karşılaşabiliyoruz.Çünkü millet o kadar piski yukarı kadar çıkıyo bunlarda:(((Ben bu F'nin sesini duyarak uyandım bi sabah.Bi baktım "hırtt hırtt" diye sesler geliyor.Resmen bişeyleri kemiriyo.Yatağın içinde hazır ol vaziyetini almışım sonradan farkettim bunu.O kadar korktumki hiç kıpırdamıyordum.Daha önce oda arkadaşım söyledi ama ben inanmak istemedim o kalorifer sesidir dedim.Meğer kız haklıymış:(
  • Diğer vakalar peşi sıra geldi daha sonra.Bir sabah salondaki dolabın içindeki bisküvileri yediğini keşfettik.Daha sonra arkadaşın yerdeki çantasının içine girip ordan bişeyler yediğini keşfettik.En sonki vakaları ise mutfaktaki halının püskülleri ve banyodaki fırçanın süngeri! Bunları bu kadar rahat yazabildiğime inanamıyorum.Geçen gün ağlayarak arkadaşın odasına gittim.Sinirlerim bozulmuştu.Işığı kapadığımız an odada sesler başlıyor.Yeme sesleri, birşeyler hareket ediyor onun sesleri... Kafayı yiyordum.Kaç kere ışığı açıp kapadım. Ben ışığı açıyorum susuyor, kapatıyorum başlıyor.Arkadaş kaloriferdir dedi.Bizim kalorifer akıllı kalorifer ya ışığa göre hareket ediyor!
Evde bir sürü kapan var kendisi hiç birine yakalanmamış.Ev sahibi desen iki hafta oldu hala yok ortalıkta.Adamlar alışmış, evdeki fareleri besliyolarmış düşünün artık.Bir arkadaşın evinden lağım faresi çıkıyo.Kızı evde kovalamış fare resmen.Ev sahibini arıyo ve adam "banane" diyor!!!Çıldırmamak mümkün değil.
  • Obsesif oldum artık.Her türlü ses karşı alerjim başladı.En ufak bi ses duysam hemen irkliyorum.Yanımdan bişey geçti gibi hissediyorum:(
  • Kaderde fareli evin sakini olmakta varmış.Üstelik ben bunları yazarken o farenin hala evde olduğunu da biliyorum.Çünkü halının bir kısmı daha yenmiş durumda ... :((((
  • Eğer o fareyi bir ele geçirirsem...Kapanda ölü bulsam bile evde infaz edicem onu tekrar:) Boynuna ip bağlayıp sallandırıcam:))
Allahıımmm nolur en kısa zamanda taşınabilelim :(((Sen işimizi kolay kıl...

16 yorum:

iç ses dedi ki...

bu amerika iyice gözümden düşmeye başladı valla.millet farelerle kanki olmuş desene :) türkiyede olacak anında kırmızı alarm verilir fare doğduğuna doğacağına pişman edilirdi.ya nerde o yeşil çimli yolları 2 katlı müstakil bahçeli evleri olan amerika sen amerikada olduğuna eminmisin yaa :) ne diyeyim Allah yardımcın olsun tez vakitte kurtulursunuz inşallah.birde netten araştırsana belki fareleri kaçırmanın bir yolu vardır.ııyy tüylerim dikenlendi.macera dolu amerikaa amerikaaaaa..... :))

Kemal Korucu dedi ki...

uleyn bu ecnebi "zor hedef fare" diye filmini bile yapmışsa o farelerden kork ablacığım ALLAHcc yardımcın olsun

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

aşkooom çok korktum nen okurken ! Allah yardımcınız olsun :( kedi alsanıza siz de. hem bi hayvanınız olur hem de fareciğe düşman olur :)

LeVaMi dedi ki...

iç ses; canım öylerde var hemde o filmlerdekinden daha güzel.Ama o evler merkezde değil daha uzakta.Benim oturduğum yer merkeze yakın olduğu için fareli:)

LeVaMi dedi ki...

kemal; amiiiiinn:)

LeVaMi dedi ki...

lovemeciiim; uygun olsa kesin kedi almıştım eve ama o da irenç getirip salonun ortasında yer artık fareyi:)

iç ses dedi ki...

levami siz kedi almayın en iyisi ben geleyim küçükken fareden kaçarken fare ezmişliğim varda.ezilirkenki çıkan ses hala kulaklarımda vıyykkk :)) düşün bide 50-60 kg civarlarında göbekli bir kızdım yanii acıdım rahmetliye şimdi napıyım oda dolaşmasaymış ayak altında :b

LeVaMi dedi ki...

iç ses; kuş ezeni duymuştumda fare ezeni ilk defa duyuyorum valla:DD

evrem dedi ki...

canımmm yaa inşallah taşınırsın!! benimde bursada karıncalar basmıstı ama ole az değil bi oda dolusu ucan mı dersın kaçan mı.. bende ağlıcak dereceye gelmiştim.. ama bızımkıler sabah gelip akşam ezanı ile gidiyorlardı..bizimkilerde öle bi garipti... ev hayvanlarına karşıyım dostum:D
merviş

iç ses dedi ki...

bak bende kuş ezeni duymamıştım malum uçan canlılar :)

tayyip dedi ki...

''Bizim kalorifer akıllı kalorifer ya ışığa göre hareket ediyor!'' Amerikan teknolojisi baya bi gelişmiş sanırım:)Yelda abla ile birlikte kalıyorsunuz sanırım.En kısa sürede farelerden kurtulursunuz inşaallah :)

Yazılarınızı severek takip ediyorum,yazmaya devam edin başarılarınızın devamını dilerim...Bu arada profilinizde yazan yazıyı da çok beğendim ve itiraf ediyorum size ait oldugunu sanmıstım.(bilmiyordum cahillik işte:D )Elif şafak'a aitmiş :)

LeVaMi dedi ki...

tayyip; keşke bana ait olsaydı:))çaktırmayalım ;)

LeVaMi dedi ki...

evrem; karıncayla fareyi karşılaştırmayız hiçbir şekilde :)) kapan koyduk eve şimdide gelmiyo anladı sanırım:))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

saçmalamaaaa kediler fare yemezz :)) ama kedinin olduğu yerde fare öyle rahat takılamaz. sen bence direk şöyle sevimli bi kedi bul. bi iran kedisi mesele uyyyy ne tatlıııı :))

Filiz dedi ki...

vay be Amerika rüyası eskisi değil demek ki:)farelerden neferet ederim,ıyyy ne iğrenç hayvanlardır onlar yaaa..Allah yardımcınız olsun,umarım onlardan kurtulmanın bir yolunu bulursunuz..
blogunuzu izlemeye aldım..benim de bir blogum var kendi dünyamı,hobilerimi anlattığım.ziyeret ederseniz çok mutlu olurum..
filizinevi.blogspot

sevgiler,faresiz günler:P

LeVaMi dedi ki...

lovemeorleaveme; ya kedi getirip evin ortasında yerse fareyi o zaman napıcaz :)))