30 Ekim 2010 Cumartesi

HARAKİRİ UYGUN MUDUR?

  • Biri Kılıçdaroğlu'nu durdurabilir mi acaba? Dün, gece gece sinirlerimi bozdu yine seviyesiz açıklamalarıyla. Paşabahçe Devlet Hastanesi'nde işten çıkartılan bir kadın bir kaç gündür eylem yapıyormuş ve Kılıçdaroğlu'da ona destek olmuş. Başbakan Erdoğan'ın köşkteki resepsiyonda kendisi ile ilgili sözlerinin sorulması üzerine Kılıçdaroğlu "Sayın Erdoğan konusunda bir yorum yapmak istemem. Siyaseti ondan öğrenmek istemem. Onun siyaseti ile benim siyasetim arasında fark var. Ben hak arayanların yanındayım. Halktan, emekten yanayız. O sıcak paranın, rantiyenin yanında. Yüreği varsa, bana laf yetiştireceğine televizyonda tartışır. Ama yüreği yetmez. O kendi yandaşlarının yanında konuşur. Dönüp bir baksın bakalım Türkan Albayrak'ın durumu nedir. Bir insan hakkını arıyor diye kapının önüne atılıyor. Acaba vicdanı sızladı mı? Onun siyasetine ihtiyacım yok." demiş.
  • Herşey o kadar açık ve netki üstüne konuşmaya bile gerek yok aslında. Fakat hazmedemiyorum.Böyle bir adamın bir siyasi partinin başında olması ve çıkıp birilerinin bu adamın partisine oy vermesi gerçekten anlaşılır gibi değil. Çelişki dolu laflar, bol miktarda palavra ve yüzsüzlük dolu bir paragraf.
  • "Ben hak arayanların yanındayım.Halktan, emekten yanayız."demiş.Biz yıllardır okul kapıları önünde ne arıyoruz? Başımızdan düşürdüğümüz toplu iğnemizi değil ayaklar altına alınan gururumuzu ve hakkımızı arıyoruz.Ezip geçerken farkına bile varmadığınız, emek derken yıllardır verdiğimiz emeği hiçe saydığınız hakkımızı arıyoruz.
  • "O kendi yandaşlarının yanında konuşur.Dönüp bir baksın bakalım Türkan Albayrak'ın durumu nedir" demiş.Sen ve senin gibiler dönüp hiç arkanıza baktınız mı biz okul kapılarında eylem yaparken.Kaç tane Türkan geçti sizin gözlerinizin önünden. Kör olduğunuz ve asıl siz sadece kendi yandaşlarınızı gördüğünüz için ne sesimizi duydunuz ne de bizi gördünüz.
  • "Bir insan hakkını arıyor diye kapının önüne atılıyor.Acaba vicdanı sızladı mı hiç?" demiş. Bu ülkenin kadınları hakkını arıyor diye okullarından sınıflarından atılmadılar mı? Türkan'a yakıştıramadığın o kapı önleri bizim meskenimiz olmadı mı.Peki ya , sizin vicdanınız hiç sızlamadı mı? Sizdeki o vicdanın sızlaması için ya tekel işçisi ya da Türkan Albayrak'mı olmamız gerekiyor.Onlarda olup bizde olmayan nedir? Pardon! Bizde olup onlarda olmayan nedir demeliydim sanırım:Başörtümüz, daha dindar olmamız olsa gerek!!! Onlarınki hak vicdan oluyor bizimkisi şeriat.Onlar haklı oluyor biz haksız.Farkettiniz mi onlar ve biz ayrımını?"Bu ülke bölünüyor, halk ayrıldı" diye çığırtkanlık yapanlar, işte sizsiniz onlar ve biz ayrımına sebep olanlar.Haktan, adaletten ve emekten haberi olmayanlar dillerine bu lafları pelesenk etmiş bir kere...
  • Kılıçdaroğlu ve kendi gibi düşünenler; demokrasi, hak, adalet, emek kavramlarıyla kılıçlarını bileyip harakiri yapsa nasıl olur? Sonuç fiyasko olur! Çünkü onların hak,adalet ve emek kavramları körelmiş durumda.Ne bilenecek bir kılıç var ortada ne de bileyecek bir Kemal! Anca Önder'in savları ve Kemal'in mama tası...

15 yorum:

AKİFZADE dedi ki...

Her cümlesine katıldığım bir yaz olmuş. Kaleminize ve düşüncelerinize sağlık...

Biz yıllarca aynı şeyleri söyleyeceğiz...

Ve onlar gözleri,kalpleri bağlı uyuyacaklar...

LeVaMi dedi ki...

akifzade; teşekkürler umarım yıllarca aynı şeyleri söylemek zorunda kalmayız...

iç ses... dedi ki...

kılıçdaroğlunun tipinde meymenet yokki düşüncelerinde olsun.ben ana fikri kaptığımdan çok kafa yomuyorum bu tip insanlarla ilgili konulara :) ama sende ne güzel laflar etmişsin öyle maşallah kültürlü kızların halide bir başka oluyor.çılgın ikili bu lafım sizlere :)

LeVaMi dedi ki...

iç ses; teşekkürler cnm çılgın ikili büşra ve ben heralde dimi:)))

iç ses dedi ki...

huuuu beklemedeyim haberin olsun :)
iyimisin sesin çıkmadı iyiysen bloga 3 kere tık tık yaz :D

sevgi dedi ki...

katılıyorum sana,üniversite kapısında başörtü çıkarmanın ne denli gurur kırıcı birşey olduğunu bizzat yaşayarak öğrendim 2005-2006 yıllarında,hayalim reklamcı olmaktı,bir reklam ajansım olsun,öyle çok yükseklerde gözüm yok,grafik ve web işleri yapayım istiyordum,ama onun için önce reklam ajansı deneyimim olmalıydı,sürekli aşındırdım reklam ajanslarının kapılarını ama sonuç hepaynıydı:"Biz başörtülü eleman çalıştırmıyoruz"...2 yıl koştum bu hayalin peşinden aynı zamanda büyük firmalardanda teklifler alıyordum ama görüşmeye gittiğimde boşuna zahmet etmişsiniz dendi,biz başörtülü çalıştırmıyoruz...Yani okulla bitmedi özgürlük kısıtlanması...Ardından gelen 2 sene iş bulamama,ama sabrettiğimde önüme açılan kapılar:)Şükürler olsun...Öğretmen oldum şimdi ve derslerime başörtümle giriyorum,herkesin başımla beraber örttüğümü zannettikleri beynimi ve içindekileri;öğrenmeye hasret kursiyerlerimle paylaşıyorum...Sonu gelecek ümitliyim ben ama bir taraftanda Allah nasıl hakederseniz öyle yönetilirsiniz dememiş mi?O adamın laflarını kale alıp oy veren halk haketmiyor mu sence karşısında öle bir muhattap görmeyi,ya biz?başımıza takarken vakko başörtüleri,giyerken pierre cardin paltoları nasıl bekliyoruz din düşmanlarının sesinin kesilmesini?

bloğunu çok severek takip ediyorum,bunda ortak hayal taşımamızında payı var tabi:) daha sık yaz olur mu ben çok seviyorum seni okumayı:)
sevgiler:)

www.sevgituncer.blogspot.com

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

harika bi yazıııı !

LeVaMi dedi ki...

loveme: teşekkürler hayatım;)

LeVaMi dedi ki...

sevgi; çok teşekkürler yorumların için.Yorumunu okurken sonunda reklamcı oldum diye yazmanı hayal etmiştim.Sanırım buna ihtiyacım vardı:) çok sevindim beni takip ettiğine bundan sonra bende seni takipteyim:)

iç ses dedi ki...

harakiri uygun uygun e hadii çıkamadınmı işin içinden :) hadi yaa nerede kaldın bekliyoruz..bak hiç büşraya çekmemişsin nasıl kankisiniz siz :) tembellik etmede yaz bişeyler.

iLhan dedi ki...

Levami levami ödülün var! :)

iç ses... dedi ki...

fatma nerdesin ya.bak kimse senin için böyle merak endişe duymaz kıymetimi bil ve gel bendeki ödülünü al tamammı :) iyisindir inşallah hadi selametle kal gurbet kuşu..
http://nurmelih.blogspot.com/2010/11/odul-ve-mim.html

LeVaMi dedi ki...

iç ses; :)))) güldürdün beni yine :DD tamam geliyorum bu sefer;)

Güllerevurgunum dedi ki...

Siyasete ve siyasetçileri olması gerekenden fazla anlamlar yüklediğine dair bir ilk izlenim edindim.

Ciddiye alınmaz ve kendileri için sinirlerine zıplatılmaz.

LeVaMi dedi ki...

huyumkurusun bazen cok feci ciddiye aliyor ve sinirlerimi ziplatiyorum efenim:D