5 Eylül 2010 Pazar

YUMURTA KOKAN ZİHNİYETİNİZİ DE ALIN GİDİN!

  • Dün enteresan bi gündü.Mutluysamnehoş ve kuzenimle birlikte yetmez ama evet platformunun İstanbul'da ikinci kez düzenlediği toplantıya gitmek üzere yola çıkmıştık.Ben ve Ayşe çok heyecanlıydık çünkü ilk defa birlikte bir organizasyona katılacaktık.Konuşmacıların süper kişiler olmaları da heyecanımıza heyecan katıyordu aslında. Saat 15.00'da Akm'nin önünden Square otele doğru yola çıktık.Erkenden gidip en ön sıralara oturmamız lazımdı:) Öylede oldu.En önün bir arkasına oturmuştuk:)) Konuşmacıları göz hapsine alabilirdik buradan :)) Salon 16.00'a doğru dolmaya başladı.Avi Haligua'nın moderatörlüğünü yaptığı panelde ilk sözü Adalet Ağaoğlu almıştı.Acayip sempatik bi hatun.Saçlarına bayıldım,gidip yanaklarını sıkasım gelmişti:)Sık sık Osman Can'a takıldı Adalet Hanım. Sırayla bütün konuşmacılar söz aldı daha sonra.Osman Can, Şenol Karakaş, Alev Erkilit, Cafer Solgun, Mustafa Şentürk,Yıldız Önen, Ahmet Kekeç, Garo Paylan, Turgay Oğur...

  • Osman Can hayranlığımız tavan yaptı panelde.Acayip bir karizma var Osman Can abimizde:)) Şenol Karakaş her zamanki gibi heyecanlı ve coşturucu bir konuşma yaptı. Pınar'ın okuldan hocası Mustafa Şentürk'te oradaydı.Çok efendi biri.Çok sevdim kendisini. Asıl bomba ben hayran olduğum birini gördüm. Tam önüme oturdu gelip: Mehmet Baransu:)) Taraf'ta yaptığı haberler ile ve Karargah kitabıyla gönlümde taht kurmuş olan Baransu'yu görünce heyecan doruğa çıktı bende :)) Konuşmacılardan hangisine bakacağımı şaşırdım valla:) Osman Can'a mı, Turgay Abi'ye mi, Mehmet Baransu'ya mı ... :))

  • Muhteşem insanlar konuşmalarına devam ederlerken sağ tarafımızdan bir arkadaş kalkıp söz almak istedi. Fakat panelin konseptinde böyle birşey yoktu. Avi müdahale etti ama çocuğun susacağı yoktu.İlk başka hiç birşey anlamadım ama sonradan o "arkadaşın" provakatör olduğunu çaktım çünkü azdılar bi anda.Aralardan birkaç kişi daha fırladı. Ortalık bir anda karıştı. O sırada ben konuşmacılara doğru bakıyordumki havadan iki yumurta uçarak Osman Can, Adalet Ağaoğlu ve Şenol Karakaş'a isabet etti! Neye uğradığımızı şaşırmıştık. Aradan çıkan bir kız konuşmacıların önündeki masayı devirmeye çalıştı. İnsanlar birbirlerini itip kakmaya başladı.Salondan dışarı çıkartıldılar ama uzun bir süre sesleri kesilmedi.Tekrar salona girmeye çalıştılar.Avi paneli tekrar başlatmıştı ama dışardaki sesler bizi güldürmeye devam ediyordu. Hayatında ilk defa böyle birşeye maruz kalan Adalet Hanım şoke olmuştu. "Şu ömrümde şunu da yaşadım ya... " dedi.

  • Şenol Abi'nin tişörtü yumurta içinde kalmıştı.Sempatik ve espirili olan Şenol Karakaş yine bir muzurluk yaptı ve yumurtalı tişörtünü çıkartıp yetmez ama evet tişörtü giydi:))
  • Tam bir ergenus gibi davranan bu çakma kominist ve solcuların attıkları yumurtalar bizi sadece güldürdü. Canımızı sıkan ise yumurta kokan zihniyetleriydi. Kendilerinden yaşça çok büyük olan, saygı duymaları gereken bir kadına( Adalet Ağaoğlu) yumurta fırlatmışları. Ne kadar saygılı gençler olduklarını birkez daha göstermişlerdi!
  • Onların muhtaç oldukları kudret damarlarındaki "asil kanda" ve ellerindeki yumurtalarda mevcut! Bundan öteye gidemiyorlar. Gidecek yerleri, söyleyecek yalanları kalmadı.Paslaşacak alanları daraldı.Bunlar beyhude çırpınışları.Bu yüzdende saldırganlıkta sınır tanımıyorlar.
  • Biz de 12 Eylül'de kudretimizi bir kez daha göstereceğiz.Yumurta atarak değil, oy kullanarak insan gibi mücadelemizi sürdürmeye devam edeceğiz!
  • 13 Eylül'de Taksim'de inşaallah sonuç istediğimiz gibi çıkarsa kutlama var.Herkes davetlidir... (Yumurtacılarda)
  • Dipnot: Bu hayırcı takım çiftçiye böyle destek oluyo bunu da anlamış oldum:) Yumurta satıcısının yüzü güldü bunlar sayesinde.

15 yorum:

cici_ylda dedi ki...

lan o ayşe Mutluysam miydi?? insan der emi!! ayıp ayıp kınıyorum ne biçim tanıştırıyorsun insanlarla :P daha doğrusu tanıştırmıyorsun :D merhaba ayşieeeeeee :D


süper bir gün geçirmişsiniz çok kıskandım bende istiyorum :D macera olmuş :D unutulmayacak anılar

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Bunların demokrasi anlayışları bu işte..Herşey kendi fikirlerine göre şekillenmeli,karşıya saygıları bile yok.Allah etmesin bir fırsat geçse neler neler yaparlar..
Tüm zihin karalama çalışmalarına rağmen,inşallah 13 eylül gününün demokrasi ve özgürlükler adına yeni bir başlangıç olacağını ümit ediyorum..
Bir evet yetmez milyon kere EVET...

Adsız dedi ki...

"Kominist" değil "Komünist" yazılır.

mutluysamnehos dedi ki...

sana yorum yazdımbağlantım koptu :( neyse yiurumm bu insanlar her ne kadar kendilerine solcu deseler de bunlar aslında bildiğin faşist.. sadece salonu kokutabilen insanlar.. Feratımı duydun mu ona da boya atmışlar, gömleği, pantolonu boya olmuş.. ama beynini boyayamamışlar.. yaa :))

LeVaMi dedi ki...

yelda: evet ayşe mutluysamnehoş:) gelseydin kızım.Yumurta atacaklar deseler gelirdin sen :=)))

LeVaMi dedi ki...

zeliha: bunlar anca boya,yumurta atarlar başka bişey yapamazlar artık!

LeVaMi dedi ki...

mutluysamnehoş: sen yazmamışsın ben yazayım dedim bari:))) osman can'a 2. saldırıymış bu!

LeVaMi dedi ki...

adsız: TDK! tanıştığımıza memnun oldum bir ismin varmış ne güzel. Koca yazı içinden buna takılmış olman çok enteresan yazacak başka bişey bulamaman neden acaba?

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

levami ve mutluysamnehos aynı konu hakkında nerdeyse aynı yazmışsınız ama bi fark buldum ! Ayşe otele 3 buçukta, fatma ise 3te varmış. pıahauahah :D

iLhan dedi ki...

Yalnız bu "Evet" özgürlüklerin değil yeni bir karanlık çağın başlangıcı olabilir.

LeVaMi dedi ki...

loveme: ayşe nasıl 3te varıyon nan 3ü geçmişti geldin uydurma:)) hadi sizin güzel hatrınız için 15.15 olsun :DD

LeVaMi dedi ki...

ilhan: yeni bir karanlık çağın başlangıcı olabilir diye karanlıktan çıkmak istemeyelim mi? Bu aynen "peki ya Allah yoksa" muhabbeti gibi.Olmama ihtimalini düşünenler koyvermiş.Olduğuna inananlar bişeyler yapmaya çalışıyo.Ama birileride ya yoksa deyip duruyor.Şimdi bizde ya bunda da özgürlük ve demokrasi yoksa diye evet demeyelim mi. Artık millet uyandı o yüzden karanlıklar biraz zor gelir ben buna inanıyorum;)

iLhan dedi ki...

Siyaset ve inanç? Ama bunun inançla bir alakası yok.

Ama yok zaten. Görmüyor musun AKP hükümetinin bugüne kadar yaptıklarını? Şimdi yapmaya çalıştıkları sadece kontrolü daha fazla artırmak. "Big Brother" bizi izliyor ve bu gidişle de maalesef çok daha yakından izleyecek.

LeVaMi dedi ki...

Şu an kontrolsüzmüyüz? Kontrol şu anda da birilerinin elinde. Hayır demek kontrol altında olmayı engellemek mi olacak? Her ikiside kontrol altında olmaksa eğer ben bunların kontrol etmesine razıyım.En azından demokrasiden, özgürlükten yanalar.Diğerleri gibi faşist, ırkçı, milliyetçi, ayrımcı değiller!

iLhan dedi ki...

"En azından demokrasiden, özgürlükten yanalar"

Gerçekten buna inanıyor musun? Bugüne kadar yaptıkları baskılar, tavırlar özgürlükçü mü geliyor?

"En azından demokrasiden, özgürlükten yanalar.Diğerleri gibi faşist, ırkçı, milliyetçi, ayrımcı değiller!"

Ama monarşistler değil mi? Zaten adamlar Türkiye'de krallık var gibi davranıyor bu oylamada "Evet" alıp önlerindeki son engelleri de kaldırırsalar Türkiye'yi çok zor günler bekliyor demektir.