26 Eylül 2010 Pazar

MACERA DOLUYMUŞ HIIII

  • Rafet'in şarkıda söylediği "Macera dolu Amerikaaa, Amerikaaa" dan kasıt kaybolma korkusu olsa gerek! Bugün okula kendi başıma gittim.Neyse bindik bi alamete gidiyoz kıyamete mısrası dilimde bilet almak için yola koyuldum.Markete gittim ama bilet nerden alınıyo bilmiyorum tabi:) Saf saf etrafa bakıyorum.Sonra buldum bi hatun dedim " can ı take ticket? Weakly line :))) Hatun kız ok dedi ama 2 tane kart çıkardı. Bana bişey diyo, how diyo ben gerisini anlamıyorum :))Hayır başını anlıyayım derken sonun kaçırıyorum abi :)) Neyse sonunda anlaştık aldım ben biletimi.Bu seferde trene nerden binicem sorusu beynimi kemire kemire yollarda yürüyorum.Bin tane tren var.Yine yaklaştım bi kaç hatunun yanına" ekskuizmiii, ı want to go park st, which station? ahahah:)) Hatunun dediklerinin %50sini anladıysam öpüp başıma koyucam elimi yani:)) Yavaş konuşun beeeeeeeeee diye içimden haykırıyorum bu arada.Ben sorarak Bağdat'ı bile bulanlardan değil içindeki sesi takip ederek Bağdat'a ulaşmayı sevenlerdenim:)Gittim bi tane durağa "kız dedim ben park st gdicim burası o station mI" :)) Dedi yea, dedim ok tenks:DD Trene bindim herkes tip tip bana bakıyo.Bende camdan kendime baktım acaba bende bi tuhaflık mı var diye.Sonra burda da "başörtlüsün" Fatma dedim! Nedendir bilmiyorum sanki burda başörtüsü konusunda daha rahat hissedecekmişim gibi geliyodu.Ama insanlar dikkatli dikkatli bakıyolar.Neyse Türkiye'deki gibi rahatsız edici değil bunlarınki olsun :))
  • Trenden indikten sonra da hislerimi takip ederek caddeyi buldum :)) Berivan ile buluşup okula baktık.Sim cart ve priz olayını da halletikten sonra eve döndüm.Yanlız dönüş kısmında kafam karıştı.Orayıda yarın hallederim artık.Nerde binicem bilmiyorum :))
  • İnsanın tek başına kalması endişe verici ama işleri halledince de böyle bi "vayyy beee süperim" deyip kendini kahraman ilan edesi geliyor insanın :)) Yarın okul başlıyor.İlk gün sınava giricez.Umarım adamların ne dediğini anlarım.Beni tek endişelendiren anlayamamak :))) ı dont understand lafını çıkartın hayatımdan huleeeyyyynnnn:DD

6 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

"Dedi yea, dedim ok tenks"

fatma şu cümle koptuğum andır yaaa :D:D:D aşkom sen de dedi ki please talk slowlyyyyy :D

mutluysamnehos dedi ki...

anneaamm şu amerikalıların seninle anadilinmiş gibi konuşmalarına hastayım.. bi kaç kere what didin mi :)) yaa bu bile bi macera fatma :D dönünce kendine mannak güvenen -zaten güveniosun ama daha mannak- bi kız olucaksın gibime geliyo ve bu harika bişi.. sana öylebakmaları çok normal arasıra kötü bakan görürsen my name's fatma and i m not a terrorist de geç ;) -filmden alıntı :))

LeVaMi dedi ki...

loveme: yavaşşş dicemde kadın karşıya geçiyodu :))) zaten bön bön bakınca mecburen yavaşlıyolar ahahah:))

LeVaMi dedi ki...

mutluysam: ayşeee evet güzelmiş ı'm not teröristtt :DDD okulda da arap kızlar bakıyo aaa buda bizden diye :))

iç ses... dedi ki...

zevkle okuyorum :))

LeVaMi dedi ki...

iç ses; teşekkürler:) yorumlarınız sayesinde yanlız hissetmiyorum kendimi :))