3 Eylül 2010 Cuma

İNTERNETSİZ KALMIŞ BİR GENCİN HAYAT DAMARLARINDAN BİRİ KOPMUŞ DEMEKTİR:)

  • Üç günlük bir internet orucu tutayım dedim yedi güne çıkardılar usta.Kafayı yiyecektim resmen. Çin işkenceleri meşhurdur ya herkes "Aa bak bu Çin işkencesiymiş" der durur etrafta alın benden size yeni bi yöntem: İnternetsiz hayat! Ölmek gibi, hayatına darbe yapılmış gibi bişey.Abartmıyorum uygulayın görün:) Bir hafta boyunca Tekirdağ'da Tv manyağı olduk. Sabahtan akşama kadar dizi dizi dizi... Doktorlar dizisi 14.00'da başlıyor 19.00'da bitiyordu.Artık tıbbi terimleri öğrendim: "Hastanın durumu sıtabil hocam" :) Show, atv, star, kanal d ve fox bunlar arasında mekik dokuduk iftara kadar. Gazeteler desen bi o kadar boktan cinsten: Milliyet, habertürk, hürriyet.Adamgib köşe yazısı okumayı hasret kaldım. İstanbula gelince Taraf'ı didik didik ettim:)
  • Bu arada yedi günlük tatilimde proragandamı da yaptım yani. Yetmez ama evet stickerslarımı her yere yapıştırdım orda. Arabalara, evlere, kapılara,çöp kutularına... Muhtemelen hayırcı olan Tekirdağ bundan pek hoşlanmadı. Bazı stickerslar sökülmüştü çünkü:)Hatta yan komşumuz olan başçavuşun kapısına yapıştırmıştım ama gelir gelmez sökmüş:)) Gözü dönmüştür görünce heralde:) Ohhh canıma değilsin.Gece yürüyüşe çıkıyorduk ben o sırada milletin kapısına bacasına stickers yapıştırıyordum:)
  • İstanbulun sıcağından kurtulmamız beni mutlu eden tek nedendi. Bir aydan beri beklediğim 28 ağustos "yetmez ama evet" eylemine katılamadım Tekirdağ'da olduğum için. Aslında binbir türlü yalan söyledim bizimkilere :)ama baktım işin ucu bana dokunacak hemen başka bir yalan söyleyip olayı kapattım dizimi kırdım yerime oturdum :(( Telafi edicem en kısa zamanda bunu ama:)
  • Son günümüz süperdi amaaa. Kuzenlerle luna park yaptık. Hayatımda ilk defa balerine bindim. Bağırdım çağırdım ama laf olsun diye yoksa tırsılcak bişey değil. Gondolda apaçiler vardı kendiçaplarında eğlendiler yine.Eve döndüğümüzde sırtım, sağ bacağım kısacası bütün vücudum ağrıyordu.Morarmışta olabilir:))
  • Pazartesi gecesi yazıyordum aslında bu yazıyı. Eve döner dönmez sahura kadar pc başındaydık. Susamışız ya internete :)) Tam yazı yazıyordumki annem sahur hazırlıklarına başladı bende kapattım pcyi.
  • Çarşamba günü çok heyecanlı dakikalar yaşadım. Saat 05 sularında bol miktarda ateş ve karın ağrısı sebebiyle kıvranmaya başladım ve sabahleyin kendimi doktorda buldum. İki serum bir iğne yedim. Hatta az kalsın apandisten ameliyat oluyordum. Kıl payı kurtuldum.Kendisi bende çıkmadı:)) Gerçi annem beni ameliyat masasına yatırmıştı hatta ameliyat olacağım hastaneyi bile ayarlamıştı ama Allah'tan yırttık:)
  • Hayat damarlarımdan biri koptu ama yıkılmadım ayaktayım;)

12 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Geçmiş olsun :) Allah sağlığını daim etsin.Netsiz hayat,ölüm gibi bişey biyerde :) insan alışınca,azıcık uzak kalsa,gözünün önüne çok girdiği sayfalar gelmeye başlıyo,net koması durumu bi yerde,diziler hakikaten sıkıyo insanı,net başka bişey,bence güzel ve iyi bişey :)

uğur dedi ki...

vaaauuuuvvvv 8O ne hayat be

iLhan dedi ki...

Geçmiş olsun dikkat et kendine.

mutluysamnehos dedi ki...

yiurummm geçmiş olsunn :( cesaretinden ötürü de kutlarım. yetmez ama evet lerden bahsediyorum. ahahhh iyi ki yakalanmadın anında biterdi işin :)) iternetsiz hayat berbatttt bişi evet, Allah yaşatmasın. bu arada mitinge gitmedim diye üzülme. mutluysamnehoş la yarın başka bi işiniz varmış duydum :))

LeVaMi dedi ki...

zeliha; net koması lafını düşünemediğim için seni kıskandım şu an :))) süpper bi tarif net koması:DD teşk;)

LeVaMi dedi ki...

ilhan; eyvallah saol

LeVaMi dedi ki...

mutluysamnehoş; inşaallah diyorum temkinli davranıyorum :DDD

LeVaMi dedi ki...

uğur; "vaaauuuuvvvv 8O ne hayat be" yorumunu okuyunca "80 ne hayat be" ne demek be dedim:)) sanırım o ne hayat be demek istedin:)) monoton bi hayat be:DD

Kemal Korucu dedi ki...

geçmiş olsun ALLAHcc her daim sıhhat versin
keşke biraz daha sabretseydin net konusunda gerçekten işkence mişkence ama alışıyorsun zamanla sigarayı bırakmak gibi bana göre sigarayıda hala canım istiyor ama bir sene bırakmışım yeniden başlamayı hiç gözüm yemiyor 9 ay oldu komple feyizbuk hesabımı sileli ilk gün adres kutucuğuna yazdım ikinci gün acaba iyi bi video paylaşan olmuş mudur dedim ama girmedim şimdi aklımdan bile geçmiyor alışıyorsun zorlansanda yani netsiz hayat zor mu evet zor ama keşke başarsaydın

LeVaMi dedi ki...

kemal; başardım zaten 7 gün boyunca girmedim:)) ist gelince tekrar devam:)

Omar Welliron dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LeVaMi dedi ki...

omar; teşekkürler.Bende 12 eylülü iple çekiyorum :))