24 Eylül 2010 Cuma

ESKİSİ AYŞEGÜL TATİLDE,YENİSİ FATMA BOSTON'DA :)

  • Bostan'dayım! Çok tuhaf bişeyler yaşıyorum ama farkında değilim.Tek farkında olduğum şey omuzlarım feci halde tutulmuş olması.Uçak yolculuğu igrenç bişeymiş.Berbat ötesi hatta.

  • Şu an yeni evimde kanepe üzerinde oturmuş yazı yazıyorum.Her yer yabancı, her şey ismini saklıyor benden.Taşıtlar, evler, sokaklar, mağazalar...
  • En başa dönelim şimdik.Sabahın köründe karga bokunu yemeden biz havaalanındaydık.Bi ara hiç gidemicez zannettim çünkü sürekli yanlış yerlere girdik.Berivan bizden geç geldiği için aynı yerde oturmadık.Hüzünlü bir ayrılış oldu benimkisi çünkü annem ağladı:( Çok zor bişeymiş başka bir yere gelmek.Yeni evime geldiğimde iki tane kız arkadaş vardı.Daha sonra işleri olduğu için onlar dışarı çıktı bende biraz yattım.Kalktığımda odama karanlık çökmüş ve evde kimse yoktu.İşte o an çok zor birşey olduğunu anladım.Kafamı kaldırınca tanıdık kimsecikleri göremedim!

  • Evdeki kızlar çok iyi.Evimiz eski ama güzel.Kendime ait bir adet masam bile var:))Gelir gelmez bavullarımı yerleştirdim.Onlar yerli yerinde olmadan benim kafamda dağınık oluyo.İstanbul-Londra istikametinde Yelda ve ben birlikte oturduk.Yanımızda bir adet Hintli çocuk vardı:) Behlül'ün kırmızı pantolonunun mavisindan giymişti!

  • Bi insan yol boyunca uyur mu? Uyur!Yelda ise uyur.Üçümüz yan yana oturduk yedi saat boyunca uyudu kız ya.Londra havaalanında biz bu işi kıvıramayacağız diye çok korkuyoduk.Ki öylede oluyodu az kalsın.Çanta kontrolü sırasında önümüzde olan Hintli aile sayesinde uçağı kaçırıyoduk.Adamlar 4 bavul yiyecek getirmiş aç aç bitmedi.Bir buçuk saatlik aktarma zamanımız doluyodu tabi bu arada.Biz panik içinde bilet kontrolüne gittik.Kadın demez mi uçak kapandı diye! Zaten bişeyde anlamıyoruz dediklerinden.Hızlı hızlı konuşuyolar.Koş koş bi hal olduk ama nihayetinde uçağa yetiştik.American airlines; al sana bir irenç ötesi daha! Bizim Turkısh Airlines varya solda sıfır bırakır onu.Dökülüyodu uçak.Yastık ve battaniye kokuyodu ama yemekler güzeldi:)Uçakta tek esmer olan üçümüzdük.Herkes bize bakıyodu tip tip:) Uzun mu uzun uçak yolculuğu nihayetinde Boston'da sonlandı ve yine parmak izi cart curt kuyruğuna girdik.Çok panik oldum ya adamın dediğini anlamazsam diye.Ki çoğunu anlamadım:) Bende var iki bavul ikisi de birbirinden ağır.Şu an omuzlarım, kollarım her tarafım ağrıyor :S Bavulları aldıktan sonra karşılama alanına gittik üçümüzüde aynı kişi evlere bıraktı.Aslında çok şanslıydık bugün onu farkettik.Çünkü hem Londra'da uçağını kaçırmadık hemde aynı kişi almaya geldi.
  • Ben buraya geldiğimde yetmez yeni bir anayasa istiyoruz forumu vardı.Katılamadığım için ok üzgünümm:( Üstelik facebook'tan baktım bir sürüde eylem hazırlığı var:( ben buraya gelince yapılır mı bu bana :S Aklıma takılan sorular içinde en güzeli bu.
  • Öffff... Herşey çok güzel olsun Allah'ım lütfen.Hemen alışmak istiyorum buraya.Gerçi sevdim burayı alıştım ama işleri kıvırmak lazım en acilinden.Bugünlük bu kadar yeter.Yorgunum dostlar yorgunum şimdiiii;)

3 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

cnmm benmm :(( inşallah hemen alışıcaksın kendini alışamazsam filan gibi düşüncelere kaptırma ! şimdi maceralarını bekliyorummm :))

LeVaMi dedi ki...

tenks yiwruuummm.Ya valla güzel bir yer ama bakalım henüz yol iz olayına girmedim bebeim :DD

iç ses... dedi ki...

aa bak burayada mesaj atmıştım sorun oluşmuş ve gitmemişti yenileyeyim bari..yeni memleketişnde yeni hayatında başarılar dilerim inşallah yolculuğun gibi sorunsuz rahat dönemlerden geçersin...omuzlarının ağrısı geçmiştir umarım okurken benim bile omuzlarım sızlamıştıda :))