6 Eylül 2010 Pazartesi

BENİMKİSİ GECE ÇİZİTTİRMESİ

  • Uyku düzeni altüst olmuş bir genç olarak sesleniyorum size şu anda :) Ramazan geldi geleli sahur saati gelmeden uyuyamıyorum.En gıcığıda yatsan bile uyuyamıyosun ve yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüyosun ya.İşte en kötüsü o :)) Yine bir uykusuzluk hali var üzerimde ve bişeyler çizittirmenin tam zamanı.
  • Bugün yoğun bi gündü ama güzeldi.Sabah kalktım, dişlerimi fırçaladım, kahvaltımı yaptım.Annemle alışverişe gittik.Bana oyuncak aldı.Sonra eve geldik, yemek yedik... :))) İlk cümleden sonra ilkokul moduna geçtim hemen düzeliyorum. Evet yoğun bi gündü orayı geçiniz.Güzel yerine gelelim hemen günün.Kuzenlerle iftara gittik bugün.Beşiktaş'ta Dürümce'ye.Gitmediyseniz tavsiye ederim çok lezizce bir yer.Tıka basa yedim midem altüst olmuş durumda.Herşey birbirine girdi.Yemek+tatlı+çaydan sonra nargile+ice tea+dondurma !!! Yetmez ama Oha :) Olsun ama çok güldük.Dürümce tıklım tıklımdı ve bizimle ilgilenen garson komediydi.Masada üç tane başörtülü kızdık.Garson gelip:" Şurası imamhatipli burası düz heralde" dedi:S Garsona salak mısın bakışı fırlatacaktımki Pınar'ın açıklama yaptığını farkettim.Meğer bizimki adam "öğrenci misiniz?" diye sorunca öğrenci indirimi yapacak zannetmiş:))) Ben faydalanamayacaktım ama :S
  • Dürümce'de uzun zamandır künefe yemek istiyodum ve yedim.Oh misss gibiydi.Hayatımda yediğim en güzel künefeydi.Meşhur Hatay künefesiymiş.Şiddetle tavsiye ediyorum( şiddetle nasıl tavsiye edilir anlamıyorum.Demet Akalın'ın şarkıda dediği "edepsiz baskıyı" anlamadığım gibi) Bir tavsiye daha.Yolunuz eğer Çengelköy'e düşerse Bu&Bu dondurmacısından dondurma yemeden evinize gitmeyin, yastığa başınızı koymayın:) Çok reklam koktu bu yazı...
  • Beşiktaş'ta bugün hayırcı ve heyecanlı gençler sokakta tiyatro gösterisi yapıyordu.Oyunun adı "kuklanın kuklaları" idi. Görseniz nasıl basit, nasıl ucuz...Kelimeler, laflar, cümleler hepsi sahte! Bir grup hiç bişeyden haberi olmayan takımda etraflarına toplanmış şakşakçılık yapıyor. Birileri şunlara ne kadar komik göründüklerini söylese artık çok iyi olacak!
  • Günün bombası sadece tiyatro oyunu değildi. CHP'nin afişindeki yazıydı bide: Yandaş yargıya hayır! Nasssiiii? Şimdiki yargı kimin yandaşı acaba? Chp'nin içinde otladığı bahçenin sahibi değil mi onlar?Sürünün has koyunlarından değil mi onlar? Biz mi yıllarca yargının verdiği kararları yanlış anladık yoksa CHP'mi yandaşlığı yanlış algıladı?
  • Biri bunları durdursun yoksa akıl sağlımızı kaybedicez.Bu kadarda göz göre göre yalan söylenmezki kardeşim.Bide bir takım boyacı ve yumurtacı takımı bunlara inanıyor ya ben ona daha çok şaşırıyorum. Bunlar böyle olduğu sürece bize durmak yok şaşırmaya devam...

Dipnot: Sevgili adsız yazım hatalarını sana havale ediyorum.Bir zahmet edit...

2 yorum:

mutluysamnehos dedi ki...

baya bi reklam yazısı olmuş evet, gece gece canım künefe çekti. :) şu yandaş medya olayını da anlamıyorum, bütün büyükler onların uşağı değil mi zaten.. yok yok bunlar bizi güldürmek için :D hayırcılara biri değil birileri dur diicek 12 eylül de merak etme ;) boyacılar ve yumurtacılar dışında daha neler görücez acaba fatma? meraktayım..

LeVaMi dedi ki...

13 eylülden sonra görürüz artık ne görüceksek:))