14 Eylül 2010 Salı

ABBAS'TAN SONRA BEN DE YOLCUYUM

  • Nihayet bu konuda yazma zamanı geldi.Malumunuz "Abbas yolcu" bir yere gidecek olan insanlar için kullanılır.Ben de uzun zamandır bir yere gitmek için çabalayan ve nihayetinde Allah'ın izniyle sonuca ulaşmış bir yolcuyum.Artıkın 24 Eylül'den sonra sana Amerika'dan yazacağım. Bu zamana kadar hiç bir yerde gideceğimi ifşa etmedim. Facebook, twitter vb yerlerde "Gidiyorum he yoooo" tarzında abuk iletiler yazmadım.Çünkü dereyi görmeden paçayı sıvamak tarzım değildir:) Ailemdeki birçok kişi bile gideceğimi bilmedi uzun süre.Kimseye birşey söylemedim sır gibi sakladım :D Niye? Herkeste laf çok icraat yok. " Aman gitme, aman ne işin var, aman evlen daha nereye kadar okucan,aman da aman..." Ki duyduktan sonra aynen bunları söylediler.
  • Aslında benim yurt dışına gitmek gibi bir düşüncem yoktu.Nerden çıktı nasıl oldu bende bilmiyorum. Öylesine bi ajanslara gideyim, ee bu neymiş şu neymiş derken kendimi vize almak için sırada beklerken buldum:)
  • İlk başta bizimkiler beni kaale almadı.Babam ne evet ne hayır dedi.Beni boykot etti:) Annem her zamanki gibi "hayırlısı" dedi:) Abimse "evet ama yetmez" dedi:)Onun şartları vardı.Bende şartları uygun hale getirdim ve önlerine dosyaları koydum.Şimdi inşaallah Boston'a dil kursuna gidiyorum.Altı aylık olan bu dil kursunu uzatmayı ve çatur çutur ing konuşana kadar gelmemeyi düşünüyorum. Bakarsın master, sertifika programı yaparım kafam atarsa.Yani babamın tabiriyle; Bilgi Üniversitesi'nden mezun olupta ing bilmeyen! biri olaraktan bindik bir alamete gidiyoz kıyamete:)
  • Heyecanlı ve ürkek konumdayım şu an.Ayrıca sessiz moduna ayarlanmış gibiyim. Dokuz gün kaldı ve yapacak bir sürü şey var ama ben hala o uçağa binmeden gideceğime inanamayacağım sanırım. Her zaman olduğu üzere bu süreçte de insanlarla konuşmak bazen rahatlatıcı olabildiği gibi sıkıntı da verebiliyor. Kimi size destek olurken kimi köstek olma rolünün hakkını veriyor.İşte tam da bu yüzden bazen kimseye birşey söylemeden yolunuzda ilerlemek en iyisidir.
  • İlk defa ailemden bu kadar uzakta kalıcam.Kendi işlerimi kendim halledicem.Yemek yapmak, temizlik yapmak aynı zamanda ders çalışmak zorunda kalıcam.Normalde hazıra konardımda:) Farklı bir deneyim olacak benim için.Eminim çok şey öğrenicem.Çok insan tanıcam.Ama en önemlisi kendi başıma ayakta kalmayı öğrenicem.
  • 24. yaş gününü Boston'da geçireceksin deseler inanmazdım:) Hala inanamıyorum gerçi ama neyse... Çok şey yapmak istiyorum orda.Zaman zaman ailemin yanımda olmayacağını düşünmek bende endişeye sebep olsa da keşfetmek istemek heyecan verici.
  • Yelda, Berivan ve Ben ... Amerika maceralarımız 24 Eylül'den sonra sizlerle ;))
  • Dip not: Büyük konuşmak çok kötü.Ne zaman büyük konuşsam o başıma gelir.Bakınız: "Ben hayatta Amerika'ya gitmem.Ne o öyle herkes Amerika'ya gidiyo.Sanki başka memleket yok!" :))

15 yorum:

mutluysamnehos dedi ki...

fatmaaa.. harika bişi bu. çok sevindim hayatum.-bunu daha önce söylemiştim sanki;)- akrabaların nasıl gitmeni istemez anlamıyorum ne o öyle "evlen" MİŞ... düşünsene nasıl bi sorumluluk oldu şimdi seninki.. acayip tecrübeli ve olgunlaşmış dönüceksin bence..

cici_ylda dedi ki...

lan benım facebooktada yazıyon mıllet sayende sormaya basladıııııı :D yazma ben daha demedım en son gun dıcem :D

ama baslıga bayıldım :D offfff tırstım heeeeee

komançi dedi ki...

iyi yolculuklar. Amerikaya selamlar. :)

LeVaMi dedi ki...

mutluysamnehos:evet ayşe evlen evlen nidalarını okul bitince sende duyucaksın.Üstelik 25 26 yaşında evlenmeyi düşünmüyosun heralde yaşlı kaçarsın o zaman bile diyolar:)) inşallah herşey çok güzel olur cnm dualarını bekliyorum arayıp kontrol edicem dua ediyomusun ne haldesin ne ediyosun diye:)

LeVaMi dedi ki...

cici: cnm sen facebookta yazdın benim duvarıma kaç kere unuttun heralde:)

LeVaMi dedi ki...

komançi: eyvallah gidince komançinin selamı var ey amerika derim;)

iç ses... dedi ki...

selam.bu habere senin adına çok sevindim.hayırlı yolculuklar dilerim herşey istediğin gibi ve hayalindeki gibi olsun inşallah.sen olumsuz eleştirileri hiç duyma bence amerika fikri harika bundan sonra bende büyük konuşucam :) Amerikamııı yok yok ben oraya asla gitmem asla yaşayamamm(ya tabi tabi ) :) süpersiniz valla ne diyim sizi amerikadanda izlemeye devaam ederiz artık inş..

LeVaMi dedi ki...

iç ss; teşekkürler;)valla ben ne hakkında büyük konuşsam o başıma geliyo.Yıllar önce dersanede elimize bi kitap vermişlerdi.Test sonucunda hangi meslekte daha başarılı olacağımızı öğrenecektik.Neyse bende testi çözdüm.Sonuçta edebiyatın da içinde olduğu bölüm çıktı.Fakat orda reklamcılık diye bir bölümde vardı.Yıllar sonra üni. girdiğimde o kitapçığı buldum.Ve orayı açtım ve reklamcılık bölümünü yuvarlak içine almış, üzerine şunu yazmıştım: "yok artık daha neler o ne ya" Üniversite bitti ve ben "reklamcılık" mezunuyum :))

EXPLORER dedi ki...

manhattan'da reklamcılığın ve reklam ajanslarının merkezi "madison avenue'ye uğrarsın artık. Merkezi amerikada olan Ogilya&Mather, reklam ajansı "Ogily noor" diye, global islami markalara hizmet veren bir birim açmış.Haberin olsun :)

Adres:
Ogilvy & Mather Worldwide
The Chocolate Factory,
636 11th Ave.
New York, NY 10036
USA
Tel: +1 212 237 4000

LeVaMi dedi ki...

explorer; olabilir kısmet,saol;)Burdakiler kıymetimi bilemedi:))

LeVaMi dedi ki...

explorer; bu arada sen nerden biliyorsun?reklamcı değilsindir herhalde:S

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

aşkitooom :( bi tek bana söylemiştin dimii :)

LeVaMi dedi ki...

loveme: biz burda kimseye söylemedik diyoruz bu ne diyy yaa:)))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

puhahaha :D fatmammm ama ben kimse diilim dimiiiiii :))))))))

Güllerevurgunum dedi ki...

haha komik duruma düşmüşüm. Zaten geçen sene gitmişsin. artık american life'a adaptation ı tamamlamışındır :)

İnsan bir bakar bu yazar ne zaman gitmiş diye di mi? *-)