13 Eylül 2010 Pazartesi

12.09.2010 HALK YÖNETİME EL KOYDU!

Üzgünüz birileri çok üzüldüğü için,
Üzgünüz birilerinin hakimiyeti sona erdiği için,
Üzgünüz kıçlarını yapıştırdıkları koltuklardan kalkmak zorunda kalacakları için,
Üzgünüz eğemenlik kayıtsız şartsız milletin olacağı için,
Üzgünüz demokrasi ve özgürlükler ülkesi olmaya yaklaştığımız için,
Üzgünüz halk yönetime el koyduğu için!
  • 12 Eylül 1980'den sonra 12 Eylül 2010 değişimin başlanğıcı olacak. Doğa ana bile birilerine mesajı verdi 12 Eylül'de: "Yağmurlu ve bulutlu günlerin ardından mutlaka güneşli ve parlak günler gelir.Güzel günler göreceğiz güneşli günler"dedi.Bugün 13 Eylül 2010 ve dünün aksine hava tüm gücüyle parıldıyor.Demokrasi ve özgürlüklere selam çakıp Yetmez Ama Evet diyor!

2 yorum:

cici_ylda dedi ki...

hahahha nerde parladı lan burda devamlı yağmur hahahah burada demokrasi olmayacak mı :D asıl bence tüm bunların yanında asıl önemli konu kılıçdaroğlu nasıl oy kullanamadı! valla evet hayırdan daha çok ilgimi çekti hahaha bilseydim kılıçdaroğlu boykot ediyor referandumu bende ederdim :D

ama sanırım kılıçdaroğlu artık partiden düşer. bence chpte çok şey olucak ama ben göremicem :D ve sende ...

LeVaMi dedi ki...

sizin orası mahrum bölge zaten orayı geç:)) facebookta chpnin hayır kutusu diye video yapmışlar koptum benim sayfamda var izle sende.2011 de yeni anayasa paketi olursa ona yetişiyoruz dont panic:)deniz baykal'ın ahı tuttu.Alma deniz'in ahını çıkar hayırlısıyla:)