21 Ağustos 2010 Cumartesi

SAHUR BEKLEYİŞİ

  • Öff herkes uyuyo ya...Babam horluyor:) Kuzenler yatakta dönüp dolaşıyor...Ben kendi başıma takılıyorum.Canım sıkıldı az bişey yazı yazayım.
  • Ramazan ramazan dedikodu yapmak istemiyorum.İnsanların günahlarını alıp,kendimi de günaha sokmak istemiyorum ama bazen dayanamıyorum.
  • Bugün ikindi vaktinden beri msn'ne giremiyodum.Bir ara facebook'a da yeni şifremle değil eksi şifremle girebildim. Sonra farkettimki biri benim ayarlarımla oynamış:))Şifrelerim değiştirilmiş, maillerime girilmiş.Kısacası aziz teknolojimin bütün kaleleri zaptedilmiş:) Çok pis gıcık oldum.Bunu yapan beni tanıyan biri olmalıydı çünkü güvenlik sorusunu geçip teknolojik dünyama selamı çakmış! Sanırım yanlışlıklada maillerimden birini okumuş. Güvenlik sorusunu aştıktan sonra maillerimde neyi aradı acaba? Hangi gizli bilgiye ulaşmaya çalıştı.Hangi darbe planını deşifre etti.Benim gizlim saklım yok arkadaş. Beni o kadar tanıyosan bi "alo" demen yeterdi.Hakkımda merak ettiklerini sorabilir, aklındaki soru işaretlerini gidermiş olurdun.Biz insanlar ne kadar tuhaflaştık ya. Kendi hayatımız yerine başkalarının hayatı daha çok meşgul eder oldu bizi. Ne gereği var böyle çetrefilli işlere.
  • Kendim diye söylemiyorum:) bu zamana kadar kimsenin hayatı beni ilgilendirmedi. Kimsenin hayatıyla, yaptıklarıyla ilgilenmedim. Güzel şeyler yaptıkları zaman takdir ettim, bende güzel şeyler yapabilmek için gayret ettim. Ama gidipte gereksiz ayrıntılara takılmadım.Kısacası, mesul olduğum işlerle meşgul oldum!
  • Tavsiye; bu mübarek ramazan ayında sizler de meşguliyet alanlarınızı kişiselleştirin.Kendi ayarlarınızla oynayın, başkalarının ayarlarıyla değil. Üstelik bunun için aşmanız gereken bir güvenlik sorusuna, patlatmanız gereken bir şifreye de gerek yok! Kapiş;)

7 yorum:

komançi dedi ki...

sahurada az kaldı :)

mutluysamnehos dedi ki...

ay inanmıyorum fatma.. çok kötü bişi, üstelik gereksiz.. yani bu iş şöyle duruyo, herhangi bir meşgalesi olmayan x napıym diye düşünürken aklına sen geliyosun.. itiraf etsin bari arada msj kutusunu falan göster, yazık bunlara :))

LeVaMi dedi ki...

ya kimsenin günahını almıyorum belkideinternetten kaynaklanan bişeydir. Ama tiwitterımı kullanabiliyodum ordaki şifremde problem çıkmıyordu neden msn ve facebook şifremde sorun çıktı orda kafam karıştı ayşe :))

TheCorruptedBlog dedi ki...

capisci yiurum.

cici_ylda dedi ki...

lan kalelelrini kim zaptetti desene? benim aklımda bir isim var ama :D hahahah allahtan şifre değiştirmeyi bilmiyorum he yoksa ilk benden bilirsin sen :D

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

yaaa itiraf ediyorum tamamm.. o bendim.. :D puaha :D

hayır o ben diildim ama siz de itiraf edin şifrelerini çözüp facebookunda mail kutusunda ne var ne yok görmek istediğiniz kimse yok mu ???? :)))))))

LeVaMi dedi ki...

yelda: ilk senden bilmedim rahat ol:))

loveme: var evet ama o başka bu başka :)))