23 Temmuz 2010 Cuma

THİNK BİG&SMALL



Ayrıntılara takılan biri olarak geçenlerde yine yeni birşey farkettim. Şimdi siz "eee napalım" diyeceksiniz. Zaten ben kendim için farkettim, siz farketseniz de birşey değişmez:)


Ünlü reklamcı, büyük usta Bill Bernbach zamanında Wolksvagen için "Think Small" diyerek muhteşem bir kampanya yapmıştı. O zaman büyük arabalar modaymış ve insanlar sokaklarda dev gibi arabalarla dolaşırlarmış. Malum vosvoslarda küçük.Üstad öyle bir damardan girmişki think small ile harikalar yaratmış.

Şimdi gelelim benim farkına vardığım gereksiz ama komik ayrıntıya. Bernbach "think small" dedi. Akp "think big" dedi ve ortalığı kavurdu:) Akp'nin " Sen Türkiye'sin büyük düşün" kampanyası ve Bernbach'ın "küçük düşün" kampanyası:D

Yanlış hatırlamıyorsam Ali Taran ile çalışıyordu Ak Parti. Ali Usta büyük düşünün, Bernbach usta küçük düşünün demiş. Fatma usta'da küçük büyük farketmez düşünün ama bazende düşünmeyin der:DD

5 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

heyyy bayıldım vosvos reklamına çok akıllıca :D ben de ali taranla akp çalışmasına takıldım. vay vay vayyyyy :D

LeVaMi dedi ki...

tam emin değilim ama Ali Taran olabilir yani :DD

mutluysamnehos dedi ki...

hahahh evet Fatmam yaw bu zamanda da küçük düşünmek moda galiba, Tayyip damardan giriyo ;)

LeVaMi dedi ki...

tayyip arada bi gaza geliyo o çok komik oluyo yaa:)

komançi dedi ki...

okadar düşünüote düşüncesizce davrananlara ne demeli? :)