20 Temmuz 2010 Salı

KARARGAH'A GİRMEYE HAZIR MISINIZ?

  • Ben hazır falan değilmişim. Girmiş olduk bi kere! Bünyem her sayfada ayrı bir hal alıyor. Mide bulantısı, baş dönmesi ve göz kararması yaşıyorum sayfaları çevirdikçe. Kelimeler beynimi kemirirken, planlar ve imzalar ardımdan " Nereye daha bitmedi, dahası da var. Gel karargah'ta kol kola gezelim" diye ahlaksız tekliflerde bulunuyor. Mehmet Baransu'nun Karargah adlı kitabından bahsediyorum. Taraf gazetesi okuyanınız ya da Türkiye üzerine yapılan irenç planların ortaya çıkarılışını takip edeniniz onu tanır.Bu planların büyük bir kısmını Baransu yaptığı haberlerle ortaya çıkarmış ve bu ülkeyi gerçekten sevenlerin gönüllerinde taht kurarken, planları suya düşenlerinde gönüllerini kırmıştır:)
  • Ben kendisine hayranım o yüzden.Karargah kitabını alıp Taraf Gazetesi'nde çıkan haberleri daha ayrıntılı bir şekilde okumak ve Baransu'nun bildiklerinin en azından birazını öğrenmek istedim. Kendisi kitabın arkasına "Karargah'a girmeye hazır mısınız?" diye bir soru koymuş. Bende okuduktan sonra "hazırız" dedim. Ama kitabı okudukça" Yok lan dur! Cevabımı geri alma joker hakkım yok mu acaba" diyorum.
  • Türkiye'de ordu ne gibi haltlar karıştırabilir? sorusuna en yaratıcı cevabı ben verebilirim diye hiç havalanmayın çünkü " mağrurlanma halkım senden büyük ordu var " cevabını yersiniz!
  • Kitapta felsefeci Thomas Szasz'dan alıntı yapılmış. Bakın ne demiş Szasz: " Hayvanlar dünyasında yenenler ve yenilenler vardır. İnsanlar dünyasındaysa tanımlananlar ve tanımlayanlar"! Aaaa biz bu cümleyi tanıyoruz. Hatta o "tanımlamaya" çalışanları da tanıyoruz! Bunlar toplum ve siyasi mühendislik rolüne soyunan askerler değiller mi? Ta kendisi!
  • Yıllardır birileri bizim üzerimize oyunlar yazıyor sonrada bir güzel sahneye koyuyor. Fadime Şahin ve Müslüm Gündüz olayları da bu oyunlardan biriydi. Kitapta Müslüm Gündüz'ün yakalanmadan önce gazetecileri arayıp" Çabuk gelin üşüyorum" dediği yazıyor!
  • Daha yeni bir oyundan bahsedelim, irticayla mücadele eylem planı. Dursun Ççek bu planı hazırlamış ve altınada imzasını atmıştı. Ama günlerce yetkili kişilerden ses çıkmamıştı. Dursun Çiçek dalga geçer gibi birde önüne getirilen kağıtlara önce kendi imzasını atıp sonra değiştiriyor.Bütün bunlar yaşanıyor ama birileri sürekli yanlışları örtüp, eksiklikleri gideriyor!
  • Şimdilerde ise "Heronlar" gündemimizde. Allah Allah diye! savaşa giden ordunun elemanı "Çok adam kaybediyoruz Heron'ları başka tarafa yönlendirin "diyor. Askeri için değil ama askerini vuranlar için çaba sarfediyor. Yine kimseden ses çıkmıyor.Yine abuk sabuk açıklamalar yapılarak ordunun şanı korunmaa çalışılıyor.
  • Ordu PKK elele hep beraber daha güzel günlere diye bir şarkı tutturmuş olanlara çanak tutan "kullanışlı medya" da cabası!
  • Bu arada üniversitelerin mühendislik bölümlerine bir yenisi daha ekleniyormuş. Makine, elektrik,bilgisayar mühendisliğinin yanı sıra şimdi de "toplum mühendisliği" geliyor! Bölüme girmek için gerekli olanlar;
Öss'de barajı geç!
Yetenek sınavına gir!
  • Yetenek sınavı hakkında ayrıntılı bilgi için aşağıya bakman yeterli!
Bir adet A4 kağıdı,
Bir adet afilli kalem,
Bir adet ıslak imza.
  • Bütün bunlarla ne yapacaksın peki?
  • En yaratıcı, en iyi darbe planını hazırlayacaksın tabiki. Sonra da münasıp bir isim bulup kağıdı sınavda gözetmenlik yapan ordudan kıdemli birilerine teslim edeceksin.
  • Haydi durmak yok plana devam! Ay pardon bu Akp'nin sloganının çakması oldu. O zaman şöyle diyoruz:" Yolsuzlukla ve işsizlikle mücadele için sende bir eylem planı hazırla"!
  • Tavsiyeler:
Okunmuş pirinç, su vb şeyler geçersizdir.
Dini duygularını, insanlığını dışarda bırak.
  • Not:Muhtaç olduğun kudret ordundaki ASİL askerlerde mevcuttur!!!
Islak İmza: f.Ş

9 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

vay anasını f.ş, toplum mühendisliği bölümünün böyle bi amacı olduğunu bilmiyodum:S:S

LeVaMi dedi ki...

çok creative takılıyorum :DD okuduğum kitapta o kadar çok geçiyoduki bu laf bende bari bölüm açalım,bu yetenekler boşa gitmesin dedim:DD

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hauahah:D

mutluysamnehos dedi ki...

syın f.Ş yaı süperdi. :)) yıllardan beri asker hep tabuydu. şimdi böyle kitapların yazılması harika bir şey. insanın askerine güvenememesi de ayrı bi iğrençlik. düşünsene küçüklüğümüzden beri "asker bizi korumak için var" derdik. şimdi ise asker "iktidar olmak için var" öğrendikçe daha da miğde bulandırıcı di mi. bu arada toplum mühendisliği, maalesef bizim kazanamayacağımız bi sınavmış :D tıp okunur o okunamaz yaw

LeVaMi dedi ki...

yetenek sınavıyla zaten biz bu konuda yetenekli değiliz :DD O irençlikten kurtulmanın yolu ne bende bilmiyorum ama ordu ve asker artık çok farklı anlamlar ifade ediyor.Asker orduyu oluşturduğu halde!

cici_ylda dedi ki...

gne dokturmusuz :D ellerıne saglık

LeVaMi dedi ki...

ne demek hayatım herşey siz okurlarım için:) senin kadar döktüremiyorum ama sen bi coşuyosun yürü beee diyorum okurken ;)

TheCorruptedBlog dedi ki...

Bravo güzel yazı, özet geçiyorum : Türkiye'de ordunun haline bakmak özet geçmek isterseniz Fenerbahçe Orduevi'ne gelmenizi tavsiye ederim. İşte Ordu bunun için var!

LeVaMi dedi ki...

orduevi'ne bizi almazlar saçları önden gösterip başörtümüzü fiyonk yapmadıkça:)