6 Temmuz 2010 Salı

................... "ÇOCUK İSTİSMARI "....................

  • Son zamanlarda haberlerde bolca yer aldı bu mevzu. Eminim birçoğumuz Siirt'te ki olayı ve nicelerini unutmadık hala. Şimdilerde ben duyduğum bir olayla yeniden sarsıldım. Bizim oralardan bir haber aldım ve yeniden bu olayları hatırladım. Zeka problemi olan iki erkek kardeşe on yedi, on sekiz yaşlarındaki iki kişi tarafından tecavüz edilmiş. Üstelik uzun süreli bir olaymış bu. Karakol komutanı taciz edilen çocukların birinin kolunda kibritle yazılmış bir yazı görmüş ve bunu kimin yaptığını sormuş. Çocuk başlamış anlatmaya ve akabinde yapılanlar ortaya çıkmış. Çocuklar devlet koruması altına alınmış ve o hayvanlarda 38 yıldan başlayan hapis cezasına çarptırılmış.
  • Bazen gerçekten düşünemiyorum. Düşünmek istemiyorum. Masum çocuklara bunu yapan ne olabilir? İnsansa, bizler neyiz? Hayvan olabilirler mi? Hayır çünkü insanlar hayvandan aşağı ve arştan yukarı olmak üzere ikiye ayrılır. Bunlar hayvandan aşağı olanlardır.
  • Keşke o çocukları tanımıyor olsaydım. Belki acılarını yüreğimde bu kadar hissetmezdim. O kadar güzel çocuklarki yüzlerine bakmaya kıyamazsınız. Allah bilir ne işkenceler yaptılar çocuklara. Ne acılar çektiler o çocuklar. İlgilenen yok, sana ne oldu diye soracak olan yok.
  • Bütün bu olaylar karşısında "Aman bize ne " diyebilenler, sessiz kalanlar, "düğün üstü niye bunu meydana çıkarttılar şimdi bari biraz daha bekleselerdi" diyenler var biliyor musunuz? Bunlarada insan demek içimden gelmiyor, hele Müslüman demek hiç olmaz. Müslüman zulme sessiz kalmaz. Hele hele garibe, yetime karşı olana hiç sessiz kalmaz.
  • O hayvandan aşağı olanlar zaten o çocuklar garip, kimsesiz diye onları seçtiler. Kimse bunların arkasında durmaz dediler. Ama Allah'ın adaletini ve gazabını düşünmediler. Düşünemezlerde çünkü düşünselerdi böyle birşeyi yapamazlardı.
  • Bizi bu durumlara sürükleyen ne peki? Son yıllarda böyle olaylar arttığı için mi haberlerde biz bunları gördük, yoksa zaten böyle olaylar var mıydı? Bence son yıllarda böyle olaylar arttı. Bunun nedeni de bence televizyon. Herşey o kadar açıkça ortadaki Tv artık 7/24 kırmızı yayın yapıyor resmen. Şimdi diyeceksinizki herkes tv izliyor herkes böyle mi yapıyor.Hayır ama işte bazılarının kanı bozuk olduğu için böyle sonuç veriyor.
  • Ve ben idama karşı olan biri olarak artık idamın bazı suçlar için yeniden çıkartılmasını istiyorum. Caydırıcılığı olmayan cezalar ne işe yarıyorki. Bunu yapanların çoğu zaten "ben şu kadar ceza alırım çıkarım" diyen adamlar. Hayır bunlar asılmalı! "Böyle yaparsanız böyle olursunuz" denmeli! Yoksa insanlık aldı başını gidiyor. Kimse kimseye dur, sus, yapma demiyor.

  • Allah'ın gazabı üzerlerinde olsun!!!Şunu da unutmasınlarki o suçtan içeri girenleri ya öldürürler ya da aynısını hergün onlara da yaparlar!

8 yorum:

iLhan dedi ki...

Hiçbir şey karşılıksız kalmaz Levami. İnsan öyle bir canlı ki her şeyden üstün olabilir de aşağılar en aşağısı da olabilir. Tercih yapmak üzere buradayız.

Omar Welliron dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ben de gerçekten çocuğa karşı yapılan zulme dayanamıyorum. Allah belalarını versin.
bu olaylar artmadı bence hep vardı. tvnin burdaki rolü bu olayları ortaya çıkarması. yoksa hep vardı. sadece üstü kapalıydı.
idama Allah izin vermiş. TR idamı kaldırdı, ben demiştim, bunlar ne ki? başımıza taş yağacak daha :)

LeVaMi dedi ki...

İlhan, Omar, loveme hepinize katılıyorum.

Omar saol bende blogun bu halini daha çok sevdim. Değişim şart:) bu tasarm daha otantik oldu bence:)

Lovemecimmm sen zaten çok ileri görüşlü bi insansın seni buralardan meclise taşıcaz biz :=))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

başbakan Bruunooo başbakannn Bruuunooo ! :D

LeVaMi dedi ki...

biri haddini bildirsin şu kadına :DDDDDDDDDDDD meclisten nağmeler :=)

yedek akçe dedi ki...

Merhaba blogunuzdaki ilk yorumum olacak. Bam telime dokunan bir yazı olmuş. Tecavüz haberlerinden çok etkileniyorum, bir insanın nasıl bu kadar alçalabildiğini aklım almıyor. Ölüm haberleri bile bana bu kadar acı vermiyor. Aslında idam cezasının da referanduma gitmesi taraftarıyım, en azından bazı suçlar için kesinlikle idam olmalı. Ama şimdilik zalimler için yaşasın cehennem demekten başka bir şey elden gelmiyor..

LeVaMi dedi ki...

Yedek akçe, ilk yorumun için teşekürler ve de bazı suçlar için idam şart evet!