2 Temmuz 2010 Cuma

1 TEMMUZ 2010 PERŞEMBE NE DE GÜZEL MEZUN OLUNUR :)




Dün mezuniyet vardı. Büyük gün, heyecanla beklediğim gün falan demeyeceğim çünkü perşembe günü karar vermiştim gitmeye:)) En son Yelda'ya "ben gelmeyeceğim" dediğimde bana " gerizekalısın seeeennn, manyaksın seeeennn" dediğini hatırlıyorum :DD Neyse sadede geliyorum. Şimdi Bu benim canım arkadaşım Büşra Bilgi'nin mezuniyetini o kadar abartılı anlatmıştıki bize bende çok muhteşem birşey bekliyordum. Hava şartlarından dolayı ramazan çadırı gibi bir çadır kurmuşlar millet onun altında oturdu! Halbuki o tahta tribünler süperdi yaaa, ne güzel orda mezun olcaktık:) Olmadı darısı başka mezuniyetlere:D Artısıyla eksisiyle mezuniyetten alıntılar:




  • Topuklu ayakkabılar ayaklarımı mahvettiii:(

  • Çok sıcaktııı.Yüzümüz parladı makyajla birlikte:(

  • Sahneye doğru yürümek çok heyecan vericiydi:)

  • Çocuğun biri vuvuzela çaldı süperdiii herkes koptu :)

  • Dört beş kişiyi aynı anda sahneye çağırdılar resmen dolmuş kuyruğu bekledik:(

  • Sahneden inerken Hollywood yıldızı gibi hissediyosun kendini.Kameralar seni çekiyor, fotoğrafçılar poz bekliyor :)))Çok afilli bi poz verdim ama :D

  • Müzikler harikaydııı :)

  • Kepleri fırlatma anı en güzel andıııı. 10dan geriye doğru sayıldı. Kendimi o an sandelyenin üzerine çıkmış geriye doğru sayıyor halde buldum :)

  • Haliç igrenç kokuyorduuuu:( Bizimkiler ıslak mendili burunlardan eksik etmemişler:)

  • Hazırlıkta çok takıldığımız bi arkadaş vardı Beyazıt diye. Kendisi iskoç erkekleri gibi etek giymişti ve trabzon spor atkısı takmıştı çok güldük :)




Kısacası mezuniyet böyleydi. Çok matah birşey değil ama söyliyeyim.Güzel bir anı ama.Arkadaşlarınla ve ailenle birlikte olduğun sonradan dönüp karıştırınca mutlu olacağın bir anı.



Mezun olmak arkadaşlarınızdan ayrılacağınız için kötü oluyor. Eğer işiniz varsa bir an önce mezun olmak istersiniz ama...



  • Büşra'ya Not: Safiye'de ordaydı Büşraaaa. Fotoğraf çekildik. Nuran mezun oluyo diye gelmiş.


10 yorum:

komançi dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun :) Büşra (loveme) denizi ve kumu tercih etti sanırım mezuniyet yerine :)

iç ses... dedi ki...

hayırlı uğurlu bereketli olsun.ayrıcada gözün aydın çerçeveletip asarsın diplomanı duvara artık :)
bundan sonrasında Allah yolunu açık etsin işlerini rast getirsin.

mezuniyet günü bence çok güzel geçmiş hatta ben duygulandım bile.keşke bende aynı şeyleri yaşayabilseydim tören felanda istemem aslında keşke bir diplomaya sahip olsaydım :( neyse ama varya kadın milleti işte mesajın sonuna dedikoduyuda kondurmuşsun yanii :)
ee başka kimler vardı kim ne giymişti resimdekilerdende hangisi sensin bu arada.hee bide keşke etekli çocuğun resmide olsaydı komikmiş gerçekten :))))

LeVaMi dedi ki...

komançi; aslında o da mezuniyeti tercih etti ama kısmet işte :)

LeVaMi dedi ki...

iç ses; başörtülü olan benim :)etekli çocuğun fotoğrafını çekmedim çekseydim koyardım ama :D kızlar yarı çıplak şeklindeydi genelde erkeklerde dolayısıyla şaşı :)))

iç ses... dedi ki...

:) erkeklerin şaşı olması çok normalmiş tamda soyunma mevsimine denk gelmiş zaten.
seni tahmin emiştim ama yinede sorayım dedim ne olur ne olmaz :)

bu arada kelime doğrulamayı bilerekmi kaldırmıyorsun.sık mesaj atanlar için zahmetli oluyorda..

LeVaMi dedi ki...

kelime doğrulama ne ya dur bi bakim :D

iLhan dedi ki...

Tebrikler! Hangi üniversite?

iLhan dedi ki...

Ben de bir yorum atmıştım ama benim yorum yalan mı oldu acep?

LeVaMi dedi ki...

İlhan, saol Bilgi Üni. Hangi yorum yalan olmuş anlamadım ama :)

iLhan dedi ki...

Tamam şimdi geldi yorumlar sorun yok :)