12 Mayıs 2010 Çarşamba

YAPMAYIIIIIGGGNN,YAPMAYIIIGGNNN...



Bir bilmecem var çocuklar,


Haydi sor sor.


Sabah akşam hayretle izlenir.


Acaba nedir?


Video denince akla,


Tamam, şimdi buldum.


Hemen onun adı gelir.


Baykal, Baykal, Baykal





  • :))))) Gülüyorum evet çünkü içimde durduramadığım birşeyler yaptırıyor bunu bana:DDD





  • Baykal'ın da görüntüleri çıktı iyi mi! Ne günlere kaldık Ya Rabbi. Şok oldum mu bunu duyunca? Hayır olmadım. Çünkü erkek milletinin doğasında varmış aldatmak! Baykal'da nefsine uymuş ve karısını 50 küsür yaşındaki o kadınla aldatmış. Bari genç olsaydı be Baykal ! Aslında birçok kişi; arkadaşlarım, siyasetçiler, köşe yazarları durumun kimin başına gelirse gelsin vahim bir durum olduğunu söylüyorlar. Evet durum vahim ama Baykal olunca pek acıyamadım yani üzgünüm!





  • Dün Fatih Altaylı'nın programını izliyordum ve konuşma sırasında bu videonun Vakit Gazetesi'nde çıkmasını insanlar eleştiriyorlarmış: "Dini bir gazete bunu yaparsa başkaları ne yapmaz" diye. Benim bu konuda kafam karışık valla. Evet bu tarz videoların çıkması gerçekten utanç verici birşey. Belden aşağı vurmak bu her ne olursa olsun. Fakat "dini bir gazete bunu yaparsa" kısmına katılmıyorum.Çünkü Vakit zaten çok radikal bir gazete ve köşe yazılarında bile adamlar "gerizekalı, salak" tarzı tabirlere yer veriyorlar. Birde şöyle birşey var: Söz konusu mesleğinse gerisi teferruattır gazetecilikte çoğu zaman. Şimdi Vakit'in eline bu video geçti ben bunu yayınlayamam deyip Taraf'a yollasaydı ne olacaktı? Acaba Hürriyet'e Tayyip Erdoğan'la ilgili böyle bir video gelseydi yayınlamazmıydı? Kesinlikle yayınlardı! Ben böyle şeylerin yayınlanmasına karşıyım ama sırf karşı tarafında tereddütsüz bunu yayınlayacağını bildiğim için iyiki yayınladılar diyorum.





  • Bir başka tartışma programında Cumhuriyet Gazetesi yazarlarından Mehmet Faraş "Biz asla yayınlamazdık.Bunlar böyle dindar, şöyle dindar işte" diye söylemlerde bulunmazdık diyor. Çok komik ya hemde Cumhuriyet Gazetesi! Sen onu benim külahıma anlat. Eminim Ak Parti'ye bu videoyla darbe yapardınız siz.





  • Peki, Baykal istifasını açıkladığı sırada arkalardan gelen o yakarışa ne demeli?Bence gülmeli. Manyak mısınız kardeşim:) Ne yani adam başka türlü bu işin altından kalkamayacağı için istifa etti işte ucunda ölüm yok. Ayrıca Baykal'ın parti için ne kadar yararlı olduğu da ortada. O gözyaşları o feryatlar niye:) Olduda bitti maşaallah, yeni başkan gelir inşaallah diyelim hep beraber bence:))





  • Bugün Gazetesi'nde okuduğum bir köşe yazısıydı sanırım tam hatırlamıyorum ama adam çok güzel yazı yazmıştı. Atatrk'ün partisinde olanlara bakın diyordu. Chp'de insanlar böyle terfi ediyor demekki diye devam ediyordu. Kadın önce sekreter sonra özel kalem daha sonrada milletvekili oluyor.Vay anasını:) "Terfiye giden yolda Baykal mübahtır" demekki!





  • Bu video olayını Akp'nin üstüne atarak aslında rezilliklerini ve nasıl bir parti olduklarını örtmek istiyorlar. Başka türlü bu ahlaksızlığın üstünden kalkamayacaklar çünkü.Chp'ye sol demek istemiyorum çünkü bence Chp solu temsil edebilecek bir parti değil. Baykal için "şöyle dürüst siyasetçi, böyle müthiş adam" deyip duruyorlar. Peki o Ergenekon bağlantıları benden mi çıktı? O kişileri ben mi savunuyorum? Bu nasıl dürüstlük, bu nasıl müthişlik tartışılır! Bence Baykal hayatında bir kere dürüst olsun ve en azından karısına gerçekleri açıklasın. Bu konuda tek mağdur bence Baykal'ın karısı. Kadın ayrılmak istese ayrılamaz. Ayrılsa demekki doğruymuş denilecek çünkü. Gerçi Baykal'da yalanlamamış ama... Neyse en azından bu seçimlerde yine hüsrana uğramaktan kurtuldu adam:)





  • Alışmıştık sana be Baykal.Biz sensiz ne yaparız şimdi. Kim bizi anayasa mahkemesine götürecek:)Kim Rodos'a kadar yüzerim arkadaş diyecek:))




  • Giden geleni aratır derler ya çok merak ediyorum Baykal'dan sonra gelecek olan neler yapacak. Hayırdır hayır olsun :)




6 yorum:

cici_ylda dedi ki...

maalesef bu seferki yazılarının çoğuna katılmıyorum :D öncelikle vakit gazetesi değil, tüm gazetelerin bunu yayınlamasına karşıyım ama vakitte şöyle bir ayrıcalık daha var. dini çok kullanan bir gazete olarak, çocukların bile izleyebileceği bir şeyi yayınlaması çok yalnış! bunun dışında tabi hepsi yalnış, komşunun yatak odasını dikizlemekle o videoyu izlemek aynı şey aslında.

ikincisi cumhuriyettin açıkcası yayınlayacağını pek sanmıyorum çünkü haber analizi dersinde o gazeteyi inceleme şansı elde etmiştim. pek o tarz birşey yapmazdı ama kesinlikle yazılarıyla darbe yaptırtırdı :D :D

üçüncüsü baykalın istifasının nedeninin bu olmasına ve bu durumu tüm parti üyelerine yığmak doğru gelmiyor. bu baykalı onun ailesini ve kadının tarafını ilgilendirir 75 milyonu değil. yaptığı yalnıs ama bıze gore belkı karısı bu durumdan rahatsız değil. ayrıca bu hatası siyasi lider olarak kötü olduğunu veya istifa etmesi gerektiğini göstermez. he ama evet kötü bir lider oda ayrı :D genel olarak konuşuyorum :D

akp bu işin içinde mi bilmem ama birilerinin işin içinde oldğuna eminim çünkü bence baykalın sadece seks kaseti değil başka şeyleride vardı ki hemen istifa etti yoksa etmeyede bilirdi ali kırca nasıl ortalıkta dolaşıyorsa oda dolaşabilirdi. daha beter haltlar etti ki çabuk istifa etti. :D

LeVaMi dedi ki...

bunları yazarken çoğu yerde bana katılmayacağını biliyordum hatta içimden bunları söyledim bile:))ama benimde sana ititrazım var:))
1. etik değil dimi:DDDDDDDDD
2. cumhuriye'in yalan haber yapma ustası olduğunu biliyoruz.yalan haber yaparken etik tarafını düşünmeyen adam burda mı düşünecek!
3. bende hangi gazete olursa olsun karşıyım. Hatta yazdım da. Ama bu olayın tersi olsa Tayyip bunu yapsaydı bangır bangır her yerde haber olur etik yerlerde sürünürdü emin ol. O yüzden acımıyorum:)
3. bence Baykal istifa etmemeliydi ama yine bence bu tamamen kurgulanmış birşey ve baykal'a sadece bir videonu göstericez sende istifa edeceksin diğerleri bizde kalacak dendi ve o da kurguyu oynadı:))
4. bu mesele aslında çok uzun. Bu yazım çok yalın ve sadece benim anlık hislerimi içeren bir yazı oldu yoksa bunun daha "cinsel ayrımcılık" tarafı varki offfff:))

cici_ylda dedi ki...

hahahah 4 ve 5'e katılıyorum :D

2de de evet cumhurıyetın kesınlıkle hataları var ama vıdeoyu gosterme olayına hala yapmazlardı taraftarıyım :D yanı bol bol yazar cızer ama vıdeoyu gostermezlerdı.

3eee acayıp karısıyım :D bu arada sayıların yerlerını corba etmıssın :D bastan 3u dıyorum :D tayyıp olsaydı onlarda aynısını yapardı bu sebeple baykala karsı ıtırazım yok mantıgı bence dogru degıl. tayyıp amcayı gunahım kadar sevmem gercı baykalıda sevmem ama ıkısınınde seks olayı olmasını bu sekılde medyada yansımasını ıstemem.

ama 4tede belırttıgın uzere aslında bu konuyu cınsel ayrımcılık uzerınden konusmak cok eglencelı olur. lakın dıkkat ettıysen aldatan kadın tarafındanda pek sorun yok yanı sankı ulkede cınsel ayrımcılık kalkıyor gıbı :D

veeeeee son bır soru :D sıtende böyle ayrılık olmaz şarkısının ççalması baykala bir göndermemi :D :D :D :D

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

Ben ikinize de pek katilmiyorum.
Birincisi, ben de en basta kim olsa yayinlardi diye dusunmustum. Ama is o kadar basit degil. Gercekten de bu video kim yayinlarsa yayinlasin tam bi rezillik. En basta ben de heycana gelsem de sonradan bi muslumana bu tip seyleri aciga cikarmanin ve toplumun bunlari konusmasini saglamanin yakismiycagni anladim. Vakit gazetesinin ne oldugu zaten belli de, bana kalirsa cumhuriyet gazetesinin fln da bi farki yok. Suan hangi gazete eline boyle bi haber gecirse yayinlardi.
Ikincisi, bu olayin gercek olduguna inanmiyorum. Yani video gercek olabilr. Ama ya kriz firsata cevrildi ya da direk kendileri bi komplo kurular iktidara, ama icine dustuler tabiki :)

LeVaMi dedi ki...

yelda: şarkı tesadüf ama uymuş gerçekten.Duygusal insanım biliyomusun ondan yani:DD

büşra: bencede kendileri yapmış olabilir bunun birçok nedeni var. Mesela biri şu; neden fethullah gülen hemen saf dışı bırakıldı ve iktidara yüklenildi. Sonuçta chp zerre haz etmiyor gülen hareketinden hepimiz biliyoruz.Bunda bi iş var o yüzden...

cici_ylda dedi ki...

geçen bir açıklama yaptı uğur dündar bizde de başka vekillerin kasedi ulaştı ama yayınlamadık diye. kesinlikle yayınlanmaması gerekilen birşeydi. özellikle çok gülsemde tayyip beyin açıklamaları iğrençti! hahah biz anayasayla uğraşırken baykal başka şeyle uğraşıyormuş dedi! çok güldüm ama dememesi gereken birşeydi etik olarak. tabi bu kozu baykal verdi o da ayrı ve ayrıca tayyipin çıksa baykal daha beterini derdi orasıda doğru :D ama dediğim gibi olmaması gerekiyordu...