25 Mayıs 2010 Salı

SONLAR HEP HÜZÜNLÜ MÜ OLUR?

  • Şu an bir ilke imza atıyorum.İlke imza atmak güzel şeydir.Mesela ben ilk defa can sıkıntısından bloguma yazı yazıyorum. Cebren ve hile ile evde oturuyorum ya. Okul bitti! Staj yok! Yapacak bişey yok! Evdekiler renk değiştirdi! Hemde daha şimdiden. Dışarı çıkıcam yüzbin soru. Nereye, niye, ne zaman... Sizene yaaaaaa, sizeneeeee... Offf insanın yaşı ilerledikçe evdekilerin sesi batıyor bak söylemedi deme. Bana söylemişlerdide ben "yok artık" demiştim. Öyle oluyormuş. İnsan zaman zaman kendine ait bir alan arıyor evde. Odasına giriyor ama bu seferde sesler başlıyor kulağını tırmalarcasına.
"Fatmaaaaaaaaaaaa, fatmaaaaaaaa..."
"Neeeee, neeeeeeee..."
  • Anladımki benim en acilinden staj iş bişeye ihtiyacım var. Evde oturmak hiç bana göre değil. Zaten annem dedi: " Kızım senden ev kızı olmaz" :))) Ev kızı ne ya? Biri bana bunun tanımını yapabilir mi? Evde oturup iş güç yapan, güzel güzel yemekler yapan kız( Bekar versiyon). Evde oturup kocasına akşam için on numara yemekler yapan, saçını süpürge paspas vileda vb yapan kadın ( evli versiyon) :=))
  • Annem beni çözmüş valla çok takdir ettim.Ya ben öyle bi insan değilim, öyle yaratılmamışım. Sevmiyorum o tarz şeyleri. Ben daha aktif bi hayatım olsun istiyorum. Anneme kalırsa ben böyle gidersem evde kalırmışım niahahaa:)) Evde gözüm yok ya ondan herhalde. Bencede öyle olcak çünkü ben kafama göre birini bulamayacağım:)
  • Eylemden eyleme, seminerden konferansa koşalım. Pankart açıp, slogan atalım. Aktivist nemo gibi takılalım. Konserlere gidip bilimum kafa sallayıp, maksimum aşka gelelim:)) Gündemden konuşalım. Siyaset ortamlarına akıp, sanatsal faliyetlerde buluşalım. Entel olalım, dantel gibi süs niyetine serilip kalmayalım... Böyle biri var mı? Yok! Varsa da ben bulamadım valla. Karşıma çıkacak adaylar benim suallerime cevap veremezse, onlar sınavdan kalırlar bende evde kalırım:)
  • Bunalıma girdiğimin farkında mısınız? Tehlikenin farkında mısınız?
Patlamaya hazır bomba gibi etrafta dolanıyorum. Oysaki birkaç ay önce canlı bomba cesareti vardı üzerimde:SSS
  • Başlığa atıfta bulunmadık: Okul bitti ya ondan işte!

11 yorum:

komançi dedi ki...

okul bitişi aslında yeni bir başlangıç gibi düşünmek daha iyi gelebilir. hem artık hayatında sömertır diye bir kavram olmayacak. :)

LeVaMi dedi ki...

Eğer staj bile bulamadıysan okul hayatın boyunca yeni bir başlanğıç gibi düşünemiyosun işte sorun orda.Yoksa iş staj endişesi olmasa bencede okul biter üzülürsün ama en azından yeni bir başlanğıç yapmanın heyecanı olur içinde. Bende o da yok :))

komançi dedi ki...

hukukmu bitirdin ? büro gerekiyorsa sorabilirim birkaç yere?

LeVaMi dedi ki...

Tenks ama hukuk olsa kesin bulurdum hukukçuya iş mi yok :))reklamcılık bitirdik biz :S

iLhan dedi ki...

Sıkıntılı dönemleri hoşgeldin levami. Gerçek Türkiye şimdi başlıyor :)

LeVaMi dedi ki...

hoşbulduk :))

cici_ylda dedi ki...

sankı bızım evı gozetlemıssın hahahah off ne olcak bu reklamcıların ısı :S

LeVaMi dedi ki...

kelin merhemi olsa kendi kafasına sürer dicem ama çok klasik olcak:))

komançi dedi ki...

levami gerçekten staj için zor bir alan. :(

iç ses... dedi ki...

selam.blogunu yeni keşfettim güzel yazıların var çoğundan faydalanacağımı düşünüyorum.
okul bitmiş asıl hayat şimdi başlayacak senin için hakkında hayırlısı olsun.
ev kızı tabirine uygun şekilde 20 yaşına kadar bizzat yaşamış biri olarak sana olay mahalinden olabildiğince çabuk uzaklaşmanı öneriyorum :)
inşallah istediğin gibi bir iş bulursun ya da bence eğitime devam edebilirsin yeterki ev kızı olayına girme :)sonra dikiş nakış yemek pişir derken kakılmıştır benim adııımm diye şarkı söylerken bulabilirsin kendini :)
bu kadar içini kararttıktan sonrada şunu söyliyeyim aradığın özelliklerde birileri mutlaka vardır umutsuzluğa kapılma.çok bişey istememişsinki hem canıımm :)
neyse uzattım sevgiler...

LeVaMi dedi ki...

Tavsiyeler için teşekkürler iç ses :)) bende acilen olay yerinden uzaklaşmaya çalışıyorum:=)) Yurt dışına gitmek için baskılara başladım bile :DD