4 Mayıs 2010 Salı

RESMEN MEZUN OLUYORUM YA :(



  • Üzülüyorum arkadaş, hüzünlüyüm arkadaş,telaşlıyım arkadaş, umutsuzum arkadaş, heyecanlıyım arkadaş...

  • Ya resmen mezun oluyorum. Kalmış şurda kaç gün.Hiç sayamayacağım ama 21 Mayıs son gün:) Ne yapıcam? İşsiz kalabilirim bak, ama bakarsın işte bulabilirim.İhtimaller denizinde boğuluyorum arkadaş:)

  • Geçen Celil Hoca'nın yanına gittik Yeldayla. El birliği ile beni bunalıma soktular :) Güldüğüme bakmayın sinirden gülüyorum:) Adam bana "Sen ne yapmayı düşünüyorsun?" dedi. Ben ne dedim " Bilmiyorum" :) Aslında biliyorum ama şartlar beni bilinmezliğe sürüklüyor. Sosyoloji üzerine mastır yapmak istiyorum.Fakat sınava girerken ya başıma açıcam ya da abuk sabuk şekillere giricem. Bunu yapmak istemiyorum. Neden herkes gibi normal birşekilde sınava giremiyoruz biz bu ülkede. Başörtümüzün üstüne peruk takıp sınava girmek zorundamıyız.Soru işareti koymayacağım bu cümlenin sonuna çünkü cevabı belli. Ne kadar aşağılık ne kadar ezik bir durum.Müslüman bir ülkede yaşıyoruz ama müslümanlığın gereği olan tesettürümüz yüzünden ayrıştırılıyoruz.

  • Birçok başörtülü arkadaşım mastır için sınava girdi peruk takarak. Belki onlar üniversite sınavına da böyle girdikleri için duruma alışmış olabilirler. Ama ben o zaman açık olduğum için öyle birşey yaşamamıştım. Şimdi bunu yapabileceğimi zannetmiyorum. Ve bana dayatılanı yapamayacağım için mastır da yapamıyorum!

  • Durum böyle olunca mecburen iş hayatına atılmak kalıyor seçenek olarak önünüzde. Amma velakin durum orda da aynı. Bugün cv mi birkaç yere gönderdim öncekilerden bir farkla : Bu sefer fotoğrafımı çıkardım! Vahim hem de çok vahim... Bakalım ne olacak...

  • Yelda Secret yap diye tutturdu.Ben çok olumsuz düşünüyormuşum.Aslında olumsuz düşünmüyorum. Ben kendime güveniyorum, yapabileceklerime inanıyorum. Yanlız şöyle birşey var; insanın birkaç kere red cevabı alması, başına gelebilecekleri düşünmesi, etrafındaki birçok insanın "işin zor demesi" emin olun hevesinizi ve direncinizi kırıyor.

  • Neyse hesap günü hesabımı soracağım.Karşılarına çıkıp, gözlerimi gözlerine dikip "neden" sorusunu en zulüm verici şekilde soracağım!

  • Pardon, soracağız!

12 yorum:

Omar Welliron dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
. . . passenger . . . dedi ki...

şuan ki halini düşünüyorum , fakat göz açıp kapatıncaya kadar mezun olacağım zamana geleceğimden de eminim ...
başörtüsü mevzusu hep karışık ... aslında bunu tamamen kndimize (bay) yüklüyorum .. bu konuda utanç duyduğum için fazla bir şey söyleyemeyeceğim .. fakat kendine güvenn varsa her zaman kazanırsın ;)..

LeVaMi dedi ki...

omar: Bencede hayırlısı, hayırsız olacaksa hiç olmasın zaten.

Passenger: Erkeklere yüklüyorum demişsin ya onunla ilgili aklıma bişey geldi: Bigün kızın biri bir konferansa katılıyor ve diyorki:" Ben başörtülü olduğum için beni okula almıyorsunuz ama benim erkek arkadaşım benden çok daha katı düşüncelere sahip emin olun düşüncelerini duysanız sizi çok rahatsız eder.Halbuki ben onun gibi katı düşünmüyorum. Ama onu okula alıyorsunuz beni almıyorsunuz!" işte fark bu:)) bundan sonra sizde başörtüsü takacaksınız ben anlamam :DDDDD

. . . passenger . . . dedi ki...

takke takarız daaa :)

santraljoker dedi ki...

hayatım kesinlikle anlıyorum. ilk başta sadece 3 saatlik sınav sıksa ya dişini diyordum ama sonuçta bu geleceğin ama “ sende bu ülkenin vatandaşısın, bende. Ama sen istediğin gibi sınava girebiliyorken, bana başını aç dayatması uygulanıyor. Sen rahatça sınava girebilirken, ben o özgürlüğe sahip değilim. Ben seninle neden eşit değilim?" sorun karşısında afalladım ve haklı buldum. umarım herşey hayırlısıyla olur :D

bu arada gene olumsuz bir mesaj atmışsın bana :D sana enerji yolluyorum :D ve kendi take of kısmımı yeniliyorum bugun mubarek gun hemıde belkı olur :D

LeVaMi dedi ki...

passenger: emin ol moda zannederler onu da:))

Yelda:şu santraljoker adresinden yazma kafanı kırıcam kızım. Deşifre olucam laannn bu blogda o ajansla ilgili neler yazıyo biliyosun :DDD bide hakkınızı helal edin dioruz adamlara benim blogu okusalar ben mıçarım :DDD

mutluysamnehos dedi ki...

LEvami, arkadaşın doğru söylemiş secret yap. Şöyle ki yiurum, önce elinden geleni yapıp, sonra da Allah'ın bunu karşılıksız bırakmayacağını düşün, taşın, davran, yaşa :)) O problemler de hallolucak elbet. Olmalı yani. Ve bence bu konuda hiçbir şey yapmayıp kalben bile buğuz edecek kadar önemsemeyen Müslümanlar'dan da sorulacak hesap. Ve o gün ben de onlardan hakkımı istiycem.!! Bu işin ciddi kısmıydı, şimdi cıvık kısma geliyym, secret yapak kız öyleymiş gibi davranıp sınava başörtülü girelim bakalım nolucak :))

. . . passenger . . . dedi ki...

sarık sararız o zaman :)

LeVaMi dedi ki...

mutluysamnehoş: secret yapıp sınava başörtülü girme olayına koptum bencede denemey değer:DD ya kızım secret falan kasıyo beni:DDD denicem ama söz :DD

passenger: öff bak yine feminist tarafım tutacak o muhafazakar erkekler varya çoğu hikaye.Sarık takıp ya da takke takıp okula gelir mi hiç onlar.Yoksa etrafındaki kızları kaybederler falan allah korusun :))) bu kız muhabbetini bizzat bi erkek arkadaş söylemişti bu arada:DDD

cici_ylda dedi ki...

hahahahahhahahahaha ya secret yapın dıyorsak oyle ucmuyorum hahaha ama belkı denetleyıcı kısmı kor falan olur ızın verır goremedıgınden :D

hahaha sen yaz yaz mıllet hakkında sonrada ben helallık ıstıyom de hahah kızım bosversene zaten kımse helal etmemıs hakkını :D

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

Secreta kaldik oyle mi puahhaha :D bu konuda senle konusmustuk fatma. Dusuncelerimin arkasindayim, sen calismak zorunda olan biri degilsin, bu yuzden istersen basortulu calis, hic sorun yasama, giricegin ortam belli. Bu yuzden ben dogru bulmuyorum. Arkadas tavsiyesi bu. Ama arkadas dini baz aliyo, unutma :)

LeVaMi dedi ki...

unutmuyorum hep aklımda:) her dakika " amannnnn fatma ne diyon yaa" diosun :DDD kariyerimi elimden alcak bu kız benim yaaaa :DDD