6 Nisan 2010 Salı

20 SORUDA FATMA :)

1)En sevdiğiniz kelime?

Barış ve adalet

2)Nefret ettiğiniz kelime?
Haksızlık, adaletsizlik, zulüm

3)Ne sizi heyecanlandırır?
Başarı

4)Heyecanınızı ne öldürür?
Adaletsizli, haksızlık

5)En sevdiğiniz ses nedir?
Yağmur sesi, tef sesi

6)Nefret ettiğiniz ses?
Tırnak sürtünmesi( ıyyy aklıma geldi)

7)Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Reklamcılık :)

8)Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Bir haftada 7 tane kitap bitirebilmeyi isterdim:) Böylece manyak bi kütüphanem olurduuuu.

9)Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Anneannem olmak isterdim kesinlikle.

10)Nerede yaşamak isterdiniz?
Mekke

11)En önemli kusurunuz nedir?
Kinciyim kahretsin. Birde bir kere yamuk gördüm mü bir daha asla :)

12)Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Saçmalayan insanlara dobra bir şekilde cevap vermem her ne kadar birilerini sinirlendirse de ben o yüz ifadesini görünce 4 köşe oluyorum:)

13)Kahramanınız kim?
Hz. Fatıma

14)En çok kullandığınız küfür?
Küfürler desek:) gerizekalı lan bu. Salak abi bu.Mal işte :)

15)Şu anki ruh haliniz nasıl?
Tatile girdim mutluyum:)

16)Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Hayatta iki şeyi doğru seçeceksin: işini ve eşini :)

17)Mutluluk rüyanız nedir?
Güzel bir bahçede masanın başında ya da hamakta kitap okuyorum. Kalem kağıt yanımda, kulaklıklar kulağımda on numara takılıyorum:)

18)Sizce mutsuzluğun tanımı?

Huzur dolu bir hayat.

19)Nasıl ölmek isterdiniz?

Bu ara bu soruya çok takılıyorum. Savaşlar, depremler… Allah yatak ölümü versin. Başımda kuran okunsun, dilimde Allah kelimesi olsun.


20)Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın kapıda size ne söylemesini istersiniz?

Gülümseyerek “aferin sana” demesini ve cennetin kapısını göstermesini isterim:)

4 yorum:

mutluysamnehos dedi ki...

vauvv Levami, süpersin sana en fazla zevk veren kötü huyunu paylaşıyorum. :)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ama ben 18i anlamadım nasıl yani mutsuzluk huzur dolu bi hayat mı :S

cici_ylda dedi ki...

benim en çok beğendiğim senin kullandığın küfür sayılıcak olan : nasıl bir şey lan bu? nası bi çocuk bu ya ? ben bu cümlelerine bayılıyorummmmm

LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.