10 Mart 2010 Çarşamba

HEPİMİZ GRİPLİYİZ!

  • Burnumun içine birşeyler oluyor. Hafif bir acı, azmiktarda akıntı ve bir tutamda sümük bana grip olduğumu hatırlatıyor:)))
  • Grip oldummm! Çok normal ve insansı birşey evet ama benim 3 günlük bir tatilim vardı sadece. Onuda evde yatarak geçiriyorum gripten ötürü:((
  • IAA'dan sonra biraz tatil yapalım dedik. Çünkü cuma günü itibari ile okulumuz için kağıt israfını önlemek adına bir çalışmaya başlayacağız. Yine maraton anlayacağın. Bu arada abim o müthiş cvmi bir yerlere götürecekmiş. Hayret bişi, nereye götürüyosun oluuummm.O henüz açmamış bir çiçek gibi saf ve temiz bir halde beni bekliyor:)) Kirlenmiş bir cv değil o :DD
  • Hayatım, Büşra'nın deyimiyle inanılmaz "heyecanlı" ama ben yazacak birşey bulamıyorum. Neden mi? Heyecan değil, stres o yaşadıklarım çünkü! O kadar stresliyim ki yazacak halim kalmıyor akşam eve geldiğimde.
  • Bugün Özgür Açılım Platformu Akder'i ziyarete gidiyor. Ama ben gidemicem çünkü hastayım yoksa gidicektim yani:)
  • 28 şubat'ta Taksim'de eylemdeydim. Sanırım bundan bahsetmemiştim. Hemen anlatayım çünkü süpper bir eylemdi. Bağırmaktan sesim kısıldı. Üstelik en güzel sloganlar atıldığı sırada sesim kesildi. Tünel'den başlayan eylem meydanda bitti bu sefeeeerrrr! İlk önce darbe karşıtı ve ergenekon karşıtı sloganlar atıldı. Sonrasında baronun önüne gelindi ve "Adi baro" sloganı atıldı:) Ardından bil bakalım nereye gelindi? Chp'nin Beyoglu 'nda ki yerinin önüne gelindi. Bir anda 3-4 tane salak çıktı ve CHP bayrakları sallamaya başladı. O sırada atılan slogan şu : "Faşist chp, ırkçi baykal" :) Ve millet gaza gelip "Chp dışarı" diye bağırmaya başladı:) Salak bunlar ya zaten aşağıya inemeyeceksin ne diye pencereden artistlik yapıyosun! Neyse sonra meydana geldik ve sivil dayanışma platformunda bir abi ( adını bilmiyorum) kızının yaşadıklarını anlattı. Yanımdaki abi bir anda ağlamaya başladı! Hepimiz çok duygulandık tabiki. Bu sıradada atılan sloganlar malum " Başörtüye uzanan eller kırılsın, inanca saygı başörtüye özgürlük"...
  • Eylem sonrası ben "Bir daha asla" pankartımı çantamın içine koydum ve Taksim'de gezinmeye başladık Rukiye ile. Çok komikti:) Her geçen pankarta bakıyordu. Girdiğimiz dükkanlarda insanlar "O pankart ne? Eylemden mi geliosunuz" sorusunu soruyordu. Am en komiği bir turistin heceleyerek pankartı okumasıydı: " Biiir da-ha as-la ":)))
  • Eylemde hoşuma giden en güzel sloganlar:
Adi baro!
Faşist chp, ırkçı baykal.
Darbeci paşalar hesap verecek!
Faşizme inat kardeşimsin Hrant!
Çeneni kapa,çeneni kapa İlker başbuğ çeneni kapa!
İnanca saygı, başörtüye özgürlük!
  • Son olarak: Hepimiz Gripliyiz:)))))

15 yorum:

mutluysamnehos dedi ki...

Geçmiş olsun Fatmaa, inanmıyorum eyleme mi gittinn :)) süper ya.. Uff ben d gelmeliydim, ve şu CHP olayında kopmalıydım. :) Ne tipoş zihniyet ya ilkokul çocukları gibi :)) Bu arada sloganlar süper, ama ben en çok hepimiz gripliyizi beğendim.

LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mutluysamnehos dedi ki...

muttlaka gidelim :)) ama sonumuz karakolda bitebilir. Büşra nın milletin mına koyması sonucu kavga çıkabilir.. Dahası Büşümün demokrasiyle çözülmez devrim lazım laflarıyla kopabiliriz. Ama süper olur. :)

LeVaMi dedi ki...

ahahaha:)) hakikaten ya adamlar "öz öz özgürlük" diye bağırırken bizim ki ne özgürlügü be yok ole bişi der orda olay kopar puhahaha:DDD

cici_ylda dedi ki...

sana anlatıcaktım eylemle ilgili şeyler ama akıl mı kaldı :S hele son 1 hafta offf . neyse esra hoca süper bir şey söyledi derste aslında eylem yaparken, nasıl yapılacağınada karşı geldiğimiz otorite karar veriyor diye. şöyle ki siz eylem yapıcağınız alan sınırlı değil mi? daha önceden belirlenmiş bir alanda eylem yapılıyor. ama aslında eylemin eylem olması için senin istediğin yere gidebilmen olmalı. adamlar sadece taksim meydanı mı diyor, o zaman bariyerleri yıkıp hayır ben istiklalede yürücem dersen aslında eylem olmuş oluyor. evet tam olarak ne demek istediğimi anlatamadım ayrıntılı bilgi için bloguma başvurun :D şaka şaka, ayrıntılı bilgi salı günü okulda olur ancak :D yazın güzel ama sloganları çok beğenmedim açıkcası daha yaratıcı şeyler olabilirdi, mesela cumhuriyet mitinglerinde ergenekon destanı diye gidip destan resmi koymuşlardı, ampulu kapatıcaz deyip ampul resmi falan filan hani bunlarada atıfta bulunulup karşı bir şey yapılabilinirdi bence :D

LeVaMi dedi ki...

ay evet ya eve gelince geldi aklıma sen hatırlat demiştin bana ama nerde bende o akıl:) doğrudur ama barıyerleri kırarsak eylem oluyorda sonrasında olacaklar ne olur? göz yaşartıcı,su fışkırtma ezilme vs... yaratıcı sloganlara gelince onlarla aramızda bi fark olsun ya aynı şeyleri yapmayalaım bence puhahah:))

TheCorruptedBlog dedi ki...

CHP aslında uzun hikayedir. İncelemeniz lazım. Fakat CHP'den bu kadar nefret etmeniz son derece yersiz ve mantıksızdır. CHP çünkü cumhuriyetin ilk yıllarından beri böyleydi. Teknokratlar ve bürokratlar partisidir.

LeVaMi dedi ki...

benim için ortada incelenecek kadar önemli şeyler yok. Ayrıca chp'den nefret etmem neden yersiz olsunki sonuçta başındaki ve içindekiler yeterince yersiz ve mantıksız. Eminim sende akp'den nefret ediyorsundur.

LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LeVaMi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cici_ylda dedi ki...

hıst ne oluyor bakem :D sahsen hıcbır partıyı sevmıyorum :D kendım partı kurucam :D

darbe olmasın demek ıcın sagcı veya solcu olmaya gerek olmadıgını dusunuyorum. chplıyız dıye onun yaptıgı hataları gormezden gelemeyız tabı aynı sey akpcıyız dıyede gecerlı veya baska bır ciyiz içinde...

LeVaMi dedi ki...

gel beraber kuralım :) biliyosunki ben yanlışa yanlış diyebilen biriyim hacı :DDD

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hahahhhh koptum aşkom ya süpper :D hayır ilk cümlelerden bahsetmiyorum :D o ne yaaaa muhahahaha :D özellikle de camdaki artistlere koptummm :d