26 Ocak 2010 Salı

TWİTTER HESABI YAZarız Bizde

Hiç yoktan iyidir bence bak başlıyorum!
  • Aşk ve cezayı izliyorum. Çok heyecanlı yaaaa ama bir o kadar da sıkıcı çünkü tvnin başında saatlerce oturup dizi izlemek çok boş geliyo bana. Boşuna vakit harcamak bence.
  • Kar hala yeryüzünde mevcut ve ben dışarı çıkamıyorum.
  • Okul açılıyor yine seçmeli ders ve randevu alma muhabbetti var hepsinin...
  • Okula gitmek istemiyorum ama okul bitsinde istemiyorum. Okula gitmek istiyorum ama sınava girmek istemiyorum:)
  • Sinemaya gitmek istiyorum.
  • Kızlarla gezmek istiyorum.
  • Muhabbetin dibine vurmak istiyorum.
  • Serdar Erener ve Nil Karaibrahimgil evlenmişşşş:))
  • Angelina ve Brad ayrılmışşşşş...
  • Sence ben okul bitince ne yapıcam? Kariyer planlamam var mı ? Yok. Eeee ne olcak o zaman? Bilmiyorum.
  • Kariyerimde bilinmezlik değil, heyecan olsun istiyorum :))
  • Okul açılsın istiyorum.
  • Çok şey istiyorum ama aslında bence az şey istiyorum.
  • Güzel yazılar yazmak istiyorum ama hiç birşey düşünmek istemiyorum.
  • IAA'yı kazanmak istiyorum ama çalışmak istemiyorum:)

.
.
.
.
.
.

5 yorum:

mutluysamnehos dedi ki...

hmm anladım Levami, hem karnın doysun istiyorsun hem de pastan dursun ;) aynen kuzum.. aynen ben de öyle istiyorumm :))

LeVaMi dedi ki...

:)))) şarkı gibi yorum ahahhhahaa:))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

muhah :D harika olmuş twitter tam olarak bu işte. çok saçma ! :D bu arada behlülcüğüm bu şarkıyı da meşhur etti ya yeni nesile daha napsın adam ya ! :D:D

LeVaMi dedi ki...

tabi canım çok yararlı bi genç behlül :)) özelliklere amcalara çok faydalı :DD keşke ahmet kaya varkende olsaydı belki adam sürülmezdi:)) ama çok karizma olmuş ahmet kaya söylerken. Bu arada ahmet kayanın bi şarkısı var sevemezsin die çok güzel onuda kayarım bi ara bloga çok güzelllll dinlemelisinnn:DDD

cici_ylda dedi ki...

hahahhahaha en sondakine bittim ama bu kafayla bok kazanırız (senin sitende argo konuştum ama biliyon şuan doluyum :D)