20 Aralık 2009 Pazar

EGO SAVAŞLARI, REKLAMCILIK, ADALET, EŞİTLİK, EMEK...

  • Vay anasını ya ben uzun zamandır yazmıyomuşum yine:) Çok tanıdık geldi bu haller bana. Büşra "Ben senin kadar olay yaşasam günde 2 kere blog yazarım." Dedi. Halbuki eve geldiğim zaman yazcak halim kalmıyo bunu bilse:) Neyse ben gün be gün yaşadıklarımı aktaricim buraya şimdik.
  • Öncelikle cuma günü Büşra'yla süper bi kahvaltı yaptık. Yeni mekan Lokma'ya gidicektik ama yine Kale kahvaltısını tercih ettik. Kale'nın yerini hiçbir yer tutamaz. Ama Lokma'da inanılmaz güzel. Süper bir tasarım var valla. En kısa zamanda yemeğe gidicez kızlarla karar kıldık.Sağanak yağış eve dönüşümü felç etti o gün yalnız:(( Kahvaltı sonrasında Ayşe'yle(Büşra'nın kankası) buluşmak üzere Cevahir'e geldik.Hep birlikte sinemaya gidecektik Avatar'ı izlemek için. Gidemedik çünkü film 3 saat sürüyodu ve 3Dlisi saat 15.30'da başlıyordu. Bizim filmden çıkış 18.00 yani düşün. Neyse Büşra hemen cin bir fikir attı ortaya:) "Atlantis'e gidelim" dedi. Oooo my goddd:)) Ben "nayır nolamaz" moduna girdim hemen. Tırstım biraz:D Sonrasında kuleye binmek için bilet aldık. Heyecanla bekleyiş anımız çok komikti. İlkokul çocuklarının içinde koca kızlar bekliyoruz düşün yani.Kuleden sonra trene bindik ama Tatilya"daki trenin yerini hayatta tutamaz. İrençti, sadece bir tur attı ve çok salakçaydı. Atlantis macerasından sonra eve gitmek için ayrıldım kızların yanından ama sicim gibi yağmur yağıyordu. Otobüsler ağzına kadar dolu ve her yer göl. Bekle bekle otobüs yok. En sonunda Ortaköy'e babamın yanına gitmeye karar kıldım. Çok güzel çok sulu bi gündü. Ayşe inanılmaz kafa bi kız. Öyle olduğunu tahmin ediyodum ama görünce tasdikleyip onayladım:)) Ben öyle herkesi sevemem ama muhabbeti güzel kendi güzel insanları hemen ayırt ediorum valla:))
  • Bu arada Genç Kırmızı için bizim ajanstan tamı tamına 4 tane iş seçildi. Bunun içinde bir oylama yapıldı ve kimlerin gideceği konusuna karar verildi. Karar aşaması tam fiyaskoydu. İnsanlar inanılmaz bencil. Hepsinin egosu tavan yapmış durumdaydı. Sona kalan 2 ilan için oylama yapıldı. Birinden ben çıktım. Diğerinden bil bakalım kim çıktı. Çıktığıma sevinemedim bile ya:( Çalışmalarımız boyunca emeği çok çok az olan bi kız çıktı. Ve Yelda genç kırmızıya adını yazdırmadı. Bu sene biz bişeyi anladıkki reklamcılık inanılmaz stresli ve ego savaşlarının olduğu bir meslek. Diğer 2 çalışmamızda hiç katkısı olmayan bi salak insan burda yarışma ve isim konusu mevzu bahis diye eşşek gibi çalıştı. İnsanlar sırf arkadaşları diye çalışan insanları görmezden gelip, emekleri olmayan ,konuyla alakaları olmayan kişilere oy verdiler. Bende bizim tayfa sayesinde seçildim aslına bakarsan yoksa benide seçmezlerdi onlar. Ama benim adımın çoğunlukta çıkmasınada çok şaşırladılar. Nedense benim gitmemi istemiyolarmış! Hıh çokta fifi! Ben sizi cebimden çıkartır, suya götürür susuz getiririm huleynnnn!!!!
  • Ben solcuyum kardeşim şeklinde ajansta nidalar atan arkadaş solcu kesimin yıllarca mücadelesini verdiği adalat, eşitlik, emek kavramlarını bilmiyormuş demekki. Günümüzün çakma, göstermelik solcularından.Alıcam bi gün olmayan aklını zaten. Egolarınızı artı pençelerinizi törpüleyip öyle gelin karşıma bundan sonra yoksa ben fena halde törpüleyip makul bir boyuta getiricem hepinizinkini.
  • Bu işi yapmayı hep çok istemiştim ama gençliğimi ve enerjimi insanların fesatlıkları, egoları, savaşları içinde geçiremem. İş ortamında herkes herkesin ayağına çelme takmaya çalışıyor ama bu meslekte çok daha fazla. Okul ortamında böyleyse gerçek hayatta nasıldır düşün artık.
  • Yarın ajansta soğuk rüzğarlar estiricem. Sağdan tokat, soldan tekme atıcam sözlerimle. Beyni henüz gelişimini tamamlayamamış türlerle karşı karşıyayım Güncenur!

2 yorum:

mutluysamnehos dedi ki...

veyy güzel sözlerin için teşekkürler canım :))ben de seni çok sevdim -e belliydi zaten:)- bu arada sen gittikten sonra nasıl gidicek diye düşünmüştük iyi ki baban ortaköydeymiş.. Bu arada şu genç kırmızıdakilere görmeden uyuz oluverdim, iş hayatında çokmuş bu çelme olayı, henüz başıma gelmedi ama çok duyuyorum. Allah yardım etsin

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ıy evet berbat bi akşamdı, biz de tamı tamına 2 saat sonra eve vardık :) ben demiştim sizin oy zamanı fena olay çıkıcak diye, ama senin için her şey çok güzel hayatım salla onları ! ;)

bu arada, benim arkadaşlarım bitanedir, sen de dahil :))