13 Kasım 2009 Cuma

GİTTİGİDİYOOOORRRR HANIIIMMMM:))

  • Gittigidiyooorrrr...Günceko nihayet gittigidiyor maceramızın bir bölümünü atlatmış durumdayız. Henüzmüşteriye sunum yapmadık ama juri karşısında eserimizi sergiledik:)) Veeee... Yessss, its very goodddd tepkisini aldık;) Tabiki eksik bi kaç noktamız vardı ama onlarda pek önemli şeyler değil.Düzeltilebilir özelliklere sahip şeylerdi. Çokk mutlu oldukk ajanscana:)) Büyük bir azimle üstelik umutsuzluğa kapılmadan çalışmıştık ama günceko. İnanırmısın kaç kere yaptığımız iş onay almadı ama biz yılmadık ve bir hafta içerisinde bütün çalışmayı yeniden yaptık. Müşteriye de sunumuzu yaptıktan sonra işlerimizi burada seninle paylaşacağım. Bu yorucu günlerin ardından 3günlük bir tatil süremiz var. Kafamı dinlendirmeye çalışıcam. Cumartesi günü Cansu ile buluşucam. Pazartesi ise kızlarla kahvaltı & extra bişey yapıcaz:))))) Mutluyum o yüzdennn.
  • Bu aralar daha doğrusu 2 gündür Büşra'nın verdiği bi tasarım sitesine bağlanmış durumdayım.Acayip bağımlılık yapıyo ya. Hiç tavsiye etmiyorum takılmayın.Ondan adreside buradan paylaşmıyorum bak:)))Siz okurlarımın zamanını böyle harcamasına karşıyım. Kitap okuyalım hep birlikte:)) Bende Sofie'nin Dünyasını bitirmek üzereyim. Yarıladım yani. Kendisi 600 sayfa olmakla birlikte ben 300 küsürlü bir yerlerdeyim :))
  • Şu an ne mi yapıcam? Looklet.com' a girip ( sitenin adını vermiyorum bak ;>) tasarım yapicimmm. Aynı zamanda Hanım'ın Çiftliğini izlicimmm. Ve aynı zamanda yatarkende kitap okicimmm:)))) Seviyorum kendimi yaaa. Bu ara kendime vakit ayıricimmm. hem kendimi hemde mesleğimi seviyorummmm:)))
  • Im advertiserrrrr.Hemde başörtülü hıh:DD Hemde başörtülü,başarılı, genç, yetenekli, creative reklamcııııı:DDDD
  • Tasarımlarım ve gittgidiyor işlerimizi bir süre sonra seninlee...

3 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

huhuuu harikasın tatlımm ben de seviorum seni :)) ee kaçıncı oldunuzzzzzzzzz?????????????

LeVaMi dedi ki...

1. olduk tabikiiiiiiiiiii:))) ama şöle bi durum var 3 ajans var. Biri elendi geriya kaldı 2 ajans. İkimizde 85 almışız:))) olsun ya sonuçta birinci koltuğunda oturuyoruz. Bir koltukta 2 ajans:)) müşteriye de sunum yapalım koyucam bloga çalışmalarımızı;)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

süpersin tatlımmmmm ! bi grupta fatma varsa o grubun sırtı yere gelmezzzz :)