17 Temmuz 2009 Cuma

KAÇ(A)MAK...

İnternet çıktı mertlik bozuldu kuzum. Hergün dert yanar olduk "Nerde bu internet, nerde bu millet." Diye diye:) Anlaşıldığı üzere birkaç gün internetten uzak kalmış durumdaydım. Sıkıcı olmakla birlikte aslında güzel bir duygu. O nasıl oluyor derseniz eğer aynen şöyle oluyor: Sürekli pc başında olup, klavye ile bütün sene bütünleşince insan uzak kalmak istiyor. Ama bunu da başaramıyor. Çünkü internetsiz olmuyor. Niye olmuyor? Alışmış kudurmuştan beterdir de ondan :)) Alıştık bi kere bu merete. Neyse Tekirdağ'a gidince mecburen ayrı kaldım sevgili laptopumdan çünkü internet yok orda. Gayette güzel oldu. Doğayla ve kendimle başbaşa kaldım bir süre. Günlerden birgün staj için biryerden beni aradıkları haberini aldım ve mecburen merkeze kadar gidip netle tekrar buluştum :) Maalesef reklam ajansları beni hala keşfedemedi güncecim. Bende ısrarla keşfetsinler diye cv manyağı yapıyorum onları. Bugün iki ajansa cv mi yolladım bakalım geri dönüş olacak mı! Aslında Yelda eylül ayı için bir dergide staj ayarladı ama ben pek beğenmedim orayı. İnşallah bu başvurduğum yerlerden geri dönüş olur bana :( Eylül ayında da Zaman'a staj başvuruları başlıyor. Creative bir cv hazırlamam lazım. Aklımda birkaç fikir var ama ne yapsam, ne etsem bilmiyorum. Piskopata bağladım resmen ya.
  • Ay gündemde süper konular var bu arada. Süper gazeteci Ayşe Arman başörtüsü takıp sözde "öteki" oldu. Hatun Reina'ya girmeye çalışmış olmamış. Aman ne önemli. Zaten bizde Reina'ya giremiyoruz diye yakınıyoruz hergün okul kapıları önünde. Okul falan hikaye, okumasakta olur. Reina'ya girelim başörtümüzle yeter! Ahmet Şık hocam birşey söylemişti: " Karşınızdaki kişiyi rencide etmek istiyorsanız illa kötü söz söylemeniz gerekmez. Gayet kibar olmaya çalışarakta/olarakta karşı tarafı rencide edebilirsiniz."Evet, Ayşe Arman'ın da yapmaya çalıştığı şey aynen bu. Sözde kendisi başörtülü hanımları anlamaya çalışıyor fakat bu lafları da yazısında sarfediyor;
"Hediye paketi gibi oldum.
Duyamıyorum.
Kafamı değil, vücudumu çeviriyorum.
Böyle denizemi girilir. Su nerde?
Aynadaki görüntüm beni güldürüyor.
Ay nihayet biri bizi beğendi."
....
  • Bunlar hatırladıklarım sadece. Ne kadar anlamış bizi değil mi? Ne kadar kibar! Soyunarak ya da örtünerek prim yapmaya çalışıyor bir yaştan sonra işte. Verimlilik düşünce, birşey üretemeyince insanlar sapıtıyor. Başka uğraşlar bul kendine A.A. Biz senin "kafaya takmak" olarak gördüğün, "hediye paketi" olarak adlandırdığın şeyi takmıyoruz. Biz Allah'ın emrettiği örtüyle örtünüyoruz. Kafamızla değil, kalbimizle örtünüyoruz. Sen gerçek anlamıyla örtünemeyeceğin için boşuna kimseyi anlama çabasına da girme.
  • O hediye paketi lafınıda yuttururum sana. Seni bi paket yaparım aklın durur. Aynaya bi bak bakalım sen neye benziyorsun. Bizler Allah'ın bize verdiği hediyeyi almışız bu uğurda hediye paketi de oluruz. Ama sen nasıl bir paket olacaksın öbür tarafta ben çok merak ediyorum. Nihat Odabaşı'ya söyledim orda da çekecek senin paket fotoğraflarını. Artık ordan da prim yaparsın paket halinle. "Ateş başında seksi pozlar verdim.Çok estetik bir çalışmaydı. Sanatsal değeri benim için çok önemli. Bilmem kaç yaşındayım ama hala çok güzel paket olabiliyorum". Falan diye. Nihahahahahah mizah anlayışım süper dostum ya. Asabımı bozuyorlar be kuzum yoksa ben melek gibi bir kızım:)))) vızzzzzzzzzz, Fatma kaçar...

5 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

yazı tek kelimeyle MUHTEŞEM! bunu A.A'nın kendisine göndersene? şempanze olmaktansa hediye paketi olmayı tercih ediyorum ayrıca. bu arada kalple örtünme meselesi olayı çok güzel açıklamış. harikasın hayatımmmm ;)

LeVaMi dedi ki...

o senin harikalığın hayatım :) sendeki o güzellikler bana yansıyo datlummmm;))) bennn özledimmm galiibaaa seniii bu şarkıyı sana armağan ediyorum :))hatta murat bozu yanına yolluyorum o sana canlı canlı konser versin evde nihahahhah:DD

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hıı geldi şimdi geldi.. neyse fatmacım ben sana dönücem sonra şu an muratla takılıyoruz malum bu esnada klavye romantizmi bozuyo baya. hadi sonra görüşürüz öptümm ararım ben senii :D

PAPATYA PRENSES dedi ki...

"Nihat Odabaşı'ya söyledim orda da çekecek senin paket fotoğraflarını. Artık ordan da prim yaparsın paket halinle. "Ateş başında seksi pozlar verdim.Çok estetik bir çalışmaydı. Sanatsal değeri benim için çok önemli. Bilmem kaç yaşındayım ama hala çok güzel paket olabiliyorum".


mübarek sahur vakti hiç güleceğim yoktu:) Allah iyiliğinizi versin :)))
hı bide sizin gibi gençlerin sayısını artırsın;)

LeVaMi dedi ki...

teşekkürler, valla ben sinir harbiyle yazmıştım bu yazıyı ne yazdığımı dönüp okuyunca bende gülmüştüm:)