30 Haziran 2009 Salı

SIRT ÇANTAMDA BİRİKTİRDİKLERİM...






Gün olur alıp başımı gitmek isterim. Sırt çantamdakiler ile.
Biriktirdiklerimi dökerim bir deniz kıyısına. Zamanla dolup taşan biriktirdiklerim kızar o zaman bana.
Çantamın fermuarını aralayarak " Bırak artık bizi bir deniz kıyısında." diye bağırıp dururlar bana.
Oysa bilmezler ki ben geçmişini kolayca silebilenlerden değilim!
Kimini söküp atmak isterim sırtımdan.
Bu seferde onlar,benim geçmişime sıkı sıkı tutunduğum gibi tutunurlar fermuarın ucuna.
Bırakmak istemediklerim ise terkederler beni izinsiz. Bir merdiven yaparak bana sımsıkı tutunanlardan.
Ve kavuşurlar özğürlüklerine sırt çantamdan kurtularak.
Olur ya bazen umursamam onları. Düşünmem! Sırtımdakileri, içimdekileri, arkamdakileri...
Hatırlatırlar bana kendilerini ve patlatırlar çantamın fermuarını çığlıklarıyla.
Susturmaya çalışsamda ben, aslında anlarımki onlar benim çığlıklarımdı sahiden.
Bu seferde kendimle savaşırım. Bahaneler bulurum kendi kendime.
"Sırt çantam küçük geliyor aslında bana!"
Hemen gider her yerinde gizli saklı gözleri olan yeni bir sırt çantası alırım.
Zannedirim ki içimdekilerden bazılarını o gizli bölmelere saklarsam çığlıklarını duymam. Zannederim ki, bırakmak istemediklerim bırakamaz beni o zaman kolay kolay.
Doldururum tıka basa çantamın içini tekrar. Zamanı gelir içimdekileri özğürlüklerine kavuşturmanın tekrar.
İsteksiz ve istekli, hüzünlü ve sevinçli, ağlayarak ve gülerek ...
Aslında tutarsız bir şekilde her zamanki deniz kıyısına gider, sırt çantamın içindekilerle martıları beslerim.
Bırakmak istemediklerim beni bırakmış, kurtulmaya çalıştıklarım ise bana geri dönmüşler bilirim.
Fakat her seferinde ben seçerim bana tutsak olacakları ve benim tutsak olduklarımı!

6 yorum:

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

vay vay vaayyyy :)) bi foto bu kadar güzel olabilir ve üstüne ancak bu kadr gzl bişey yazılablr!

LeVaMi dedi ki...

byle bir yorumla kurtulamzsın anacım :)) sana ceza mahkemesinde yargılıyor ve her gün bloguma yorum yapma cezası veriyorum :) büşra aklıma geçen gün ne geldi ya. Caf caf diye bi mizah dergisi var ya biz sseninle oraya bişiler yazıp gönderebiliriz bence.ne diosun :) çizer olmıcaz ama yazar olucaz. Bakarsın beğenirler bizi :D blogumuza yazdığımız güncel olayları karikatüre dönüştürebiliriz!!!!!

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

yuhhh beee ben de yorum yazmıyosam yuhhhh :D

ay cafcaf o salak kızın dergisi değil mi? havalı havalı dolama kafalı? :D

LeVaMi dedi ki...

hava aldırıyo kız biraz boyun kısmından :)) onun dergisi niye olsun lan kız orda çalışıyo sadece. Hayır fena mı olur bu güzel esprilerimizi yurdum insanıda duysa hiç fena olmaz bence :) mahrum kalıyolar ben sana sölim :))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hee sorma hem de nasıl mahrum kalıyolar. bizim iki espriden sonra taksim meydanında taşlanmıycağımızı garanti edebilir misin bana? ben bizim taşlanmama ihtimalimizi sevdim :D

LeVaMi dedi ki...

ya niye kızım sanki onlar süper espriler mi yapıolar sadece günlük hayat içinde karşılaştığımız olayları aramızda nasıl yorumluyosak ole yapcaz. Bizde irenç espiri köşesi yaparız ne var :)