12 Mart 2009 Perşembe

HONG KONG DİYARINDA BİR GARİP FATMA:(

  • Allahımmm neydi günahımm, dırırım dırırım.Günahım neydi Allahımmmm!!!!!!!!!!
  • Taksim dolaylarında Mudo'daki waflle olayından sonra şimdide Great Hong Kong Restaurantta bir facia yaşandı. Yelda'nın Kore tutkusu bize hem kazık attı hemde zehirleniyorduk.
Karnı acıkmış dört kişi olarak Hong Kong yemeklerini yemek için restoranta girdik. Boş bir masaya oturduk ve garsonun gelmesini bekledik. Fakat gelen giden yoktu. Yelda kadınların yanına gidip " self servis mi?" dedi. Ama anlayan yoktu:) Bu sefer bizimki self servisi hecelemeye başladı:)) Anladık ki öyleymiş. Karşımda adını ve tadını bilmediğim bir sürü yemeksi şey vardı. Ben, Berivan ve Yaprak hiç birini almaya cesaret edemezken Yelda tabağı doldurmuştu bile. Bende bu kız yiyebiliyorsa bizde yiyebiliriz düşüncesiyle tabağıma bişeyler koydum. Benim ardımdan Berivan ve Yaprak' da tabaklarını doldurmaya başladılar. Çubuklarımızıda alıp masaya geri döndük. Ve, ve, veee işte o an!! Elime çubukları aldım ve o irenç şeylere doğru uzandım. Allahımmm neydi onlar ya:( Yediğim şeylerin hepsinde de acayip bir koku vardı. Hatta sadece yemeklerde değil, mekanda bile ağır bir koku vardı. Biz yemekleri korku ile tadarken Yelda büyük bir iştah ile hepsini yutuyordu. Hatta bizim yiyemediklerimizide yedi. Yiyemediklerimiz kısmını açıklayayım. O yiyemediklerimiz tabağın hepsine tekabül ediyor. Çünkü Ben, Berivan ve Yaprak hiç birşey yiyemedik. Çubuk ve Hong Kong maceramızı sona erdirmek için kasaya geldik ve hesabı görünce şoka uğradık. Manyak Yelda'nın yüzünden 15 ytl kazık yedik. Sadece oturmak için 15 ytl vermiş olduk. Böwwwwwwwww hatırlamak bile istemiyorum. O tadı ağzımdan silmek için üstüne bir sürü şey yedim ama hala hissedebiliyorum:((
  • Yelda'nın deyimiyle farklı bir deneyim yaşamıştık. Sorun 15 ytl ödemiş olmamız değildi. Sorun karnımız doymadığı halde 15 ytl ödememizdi Yelda Hanım:)) Bir daha asla böyle deneyimler yaşamak istemiyoruz haberin ola :))

5 yorum:

SANTRI dedi ki...

büşrasız çinyemeği yersen böyle olur :)) ben sana 15 milyona lezzet diyarına yolculuk vaadediyorum. yelda ne vaadediyor? suşi mi? bööğğğğğğ puhahah :D

LeVaMi dedi ki...

Varım varım, nereye gitcezz? Of Büşra albeni bu diyardan götür başka diyara :=)) Ama ben suşiyi merak ediyorum kızamm:)

SANTRI dedi ki...

suşiyi boşver. recepimi izlemedin mi ne hale geldi suşi yiyince :)) değmez boşver :D ama ben seni fan fange götürmek istirem :)

LeVaMi dedi ki...

En kısa zamanda gidelim cano o zaman şu fan fange :))

SANTRI dedi ki...

sen bi boş olsan gidicez de her anın dolu be kuzum :))