2 Ocak 2009 Cuma

MUHAMMED'İN ORDUSU, KAFİRLERİN KORKUSU

"O başlık ne alaka, resmen iki aydır yazı yazmamışsın şimdide bir sloganla gönlümü mü almaya çalışıyosun? Yuhhhhhh, yuhhhhh... "( İçimdeki ses blogumun bana bunları sözleri sarfettiğini söylüyor)
Evet çok slogan vari bir giriş yaptım çünkü eyleme gittik bugün. Gittik derken? Ben ve okulda üye olduğum Özgür Açılım Kulübü'nde ki arkadaşlarım. İsrail'in Gazze' ye karşı bitmek bilmeyen o hain saldırılarını kınamak için birkez daha binlerce insan meydanlardaydı. Eylemde hoşuma gidin tek slogan başlığa koyduğum isimdi. Çok anlamlı ve harika bir slogandı. Haykırdım resmen! Gelgelelim, eylem izlenimlerime. Çok fazla memnun kaldığım söylenemez. Müslümanlar olarak bizler daha eylem yerinde birliği sağlayamıyoruz. Çok sinirlendim, çokkkk. Birçok kişi sanki oraya sadece şovenist gösteriler yapmak için gelmiş. Arkadaşının omuzuna çıkmış, holigan gibi etrafa sloganlar savuruyo. Sen kimsin kardeşim, oraya geliş amacın ne! Adam gibi dur, sen MÜSLÜMANSIN!
Bazılarının inandığı birşey var: " Eylem yapınca noluyo, hiç bir şey olmuyo" diyorlar. Evet İsrail Gazze'den çıkmayacak belki ama en azından Müslümanları görecek. Bunlar uyumuyor, kardeşlerini unutmuyor, korkmuyorlar diyecek. Bizler eylem yapmalıyız fakat eylemden daha önemli olan birşey var. O da İsrail mallarını boykot etmeliyiz. Ama daha bu malların kesin olarak hangileri olduğunuda bilmiyoruz. Her yerde bir sürü " boykot listesi" var. Bence sahibi yahudi olan mallar değil, sahibi siyonizme hizmet eden mallar boykot edilmelidir. Bunun içinde ciddi, güvenilir bir liste lazım. Ömür boyu boykot etmekte gerekmiyor. İsrail için bir onbeş günde yeter. Eğer biz istikrarlı bir şekilde boykot edersek, İsrail eninde sonunda bırakacak. Çünkü ticaretle vuruyor olacağız o zaman. Sadece bağırmak ve iki üç gün sonrada evlerimize çekilip oturmakla bir şey olmuyor. Ciddi bir boykot lazım. Bunun içinde birilerinin ön ayak olması lazım.
Dönelim yeniden eyleme. Genç sivillerin darbeye karşı yaptığı eylem daha iyiydi. Üstelik burdaki insanların yarısı yoktu bile. Benim o gün sesim kısılmıştı. Ama bugün o havaya dahil olamadım. Çünkü insanlar çok gereksiz davrandılar. Zihniyetler çok bozuk. Kadın almış küçücük çocuğu eyleme getirmiş, hava acayip soğuk. Ne işin var senin orda. Sonrada bebek arabasını milletin üstüne sürüyor. Ayrıca bir sürü İsrail bayrağı yakıldı. Çok tehlikeliydi bu bence, birileri yanabilirdi çünkü hava rüzgarlıydı. Neyse ya, ben hiç bir şekilde adapte olamadım bugün. Çok samimiyetsiz bir ortamdı. Oraya gitmemin tek nedenide Katil İsrail'in Müslümanların korkak olmadığını görmesini istememdi. İsrailliler"MUHAMMED'İN ordusu, israilin korkusu" desinler istedim. Gazze' de her türlü zulme maruz kalan kardeşlerim için duam " Allahım sen Ebabil kuşlarını bir kez daha, yolla. Bir kez daha aramızdan Selahaddin Eyyübi gibi kahramanlar çıkart ..."

FaTmA

1 yorum:

SANTRI dedi ki...

Slogan çok güzel, orda olmak isterdim :( Bu arada koyduğun resim de çok anlamlı. Kısaca duygusalım hulen :(