28 Kasım 2008 Cuma

CHP'DEN " ÖRTÜLÜ" YEREL POLİTİKA!!!

Ey müslimi cemaat, duyduk duymadık demeyin, peynir ekmek yiyin( kriz var ondan değiştirdim burayı :>) CHP bedava rozet dağıtıyormuş!
Rozet sözde bedava olunca bazı çarşaflı ve başörtülü kadınlarda D.B'ın elinden rozet alabilmek için sıraya girmişler ve nihayetlerinde eşsiz rozetlerine kavuşmuşlar. Yazmim dedim ama kendimi tutamadım.Her seferinde CHP' den aynı güzel hareketlerle karşı karşıya kalıyoruz. Çok dandik hareketler bunlar! Ya da yemezler!
Kim, neden böyle bir politika oluşturdu yerel şeçimler için bilinmez.Ama çok açık bir gerçek var ki; CHP oy kaybedicek, AKP oy kazanacak, CHP oy kazanacak, AKP oy kaybedecek... Hangisi/hangileri daha kazançlı olacak onu yerel seçimler gösterecek. Fakat, CHP bu politikayı uygularken birileri bazı şeyleri gözden kaçırıyor. CHP'nin bahsettiği başörtüsü; insanların inançlarından ötürü
değil, geleneklerinden ötürü kullandıkları başörtüsüdür.
" Biz insanların örtülerine takmıyoruz, bu bir gelenektir..." söylemleri ne kadar çıkarcı, ne kadar bayat. Başörtüsü takıntın yoksa, neden başörtüsü yasasının iptalini istedin? Başörtüsü takıntın yoksa, neden partindekiler " şeriatı getirmek istiyorlar." gibi lafları her yerde sarf ettiler? ...
Benzeri sorular böyle uzar gider.Hepsinin cevabı aynı: Çünkü CHP başörtüsü örten insanların neden başlarını örttüklerini anlayamayacak kadar kıt bir parti. Yerel seçimler yaklaşınca yusuf yusuf olup, " aman efenim ne yapsakta şu AKP'den birkaç oy koparsak" düşünceleri beyinlerini kemirmiş ve en yaratıcı çözümü bulmaşlar. İki üç tane cahil kişiye ( belkide özellikle tutulmuş) rozet takmakla, onları tv kanallarında konuşturmakla "başörtüsü yandaşı" olunmaz. Samimi olmak lazım, icraat lazım, en önemliside çıkan yasaların önüne taş koymamak lazım.
Pınar Kür " Artık ölsemde Chp'ye oy vermem" demiş. Bence CHP için büyük bir kayıp.Çünkü CHP zihniyeti tamda Pınar Kür'e hitap ediyor. Chp de olupta, içinde birazcık olsun demokratlık olan insanların " Artık ölsemde chp'ye oy vermem" demesini yeğliyorum.( Tabi chp politikası böyle devam ederse)
Deniz Baykal aynaya baktığında alnında hangi kelimeyi görüyor bilmiyorum ama benim ve benim gibilerin alnında enayi kelimesi yer almıyor.CHP mevcut politikasını değiştirmedikçe, gözle görülür, elle tutulur bir şekilde birşeyler yapmadıkça, istediği kadar yem dolu oltasını denize atsın kefaller hariç hiç bişey elde edemeyecek.

3 yorum:

SANTRI dedi ki...

kızaaam yazın fevkaladenin fevkinde. 10 üzerinden 100 veriyorum :D çünkü bu aştığın noktadır. gazetede köşe yazısı okur gibi oldum bi an :)) tebrikler ettim öptüm :D

LeVaMi dedi ki...

oo cnm benım kimden kaptık bu blog olayını o senın guzel yazılarından ılham alıorum ben:)) saol kardeşş;)) darısı gerçek yazılarımızın basına inşallah( anladın sen onu;) )

SANTRI dedi ki...

aminn :) ayrıca esta piti piti :D