12 Eylül 2008 Cuma

AKŞAM ESİNTİSİ...

Ya bu aralar içimden acayip yazmak geliyo.Fakat elim klavyeye gitmiyo.Ya başına oturuyorum kalkıyorum, ya da yazmaya başlıyorum ama silip çıkıyorum.Sanırım yine dengesizliğim üzerimde.Neyse ki o havadan çıktım ve klavye ile yeniden barış imzaladık.Biraz önce Büşümün blogunu ziyaret ettim.Yeni bir hava gelmiş bizimkinin bloguna.Blog camiası yapmış bide.Baktım ki ben en son 1 hafta önce yazmışım.Yeniden yazmak lazım düşüncesi kuvvetlendi içimde birden camia bölümüne bakınca.
Büşra siyasete değinmiş birazcık.Aydın Doğan ve Erdoğan arasında ki münakaşadan bahsetmiş.Bana sorarasan, tv'de gördüm birkaç kez ama yine saçmalıyolar deyip kanalı değiştirdim.Malum 1 aydır tv ve gazete hayatım felç durumda. Kısaca birkaç bişi demeden geçmeyelim bari.Betül'ünde dediği gibi bütün gemileri yakıyolar.Hayır eteklerindeki taşların hepsini dökselerde bizde eğlensek.Aydın Doğan'da acayip namuslu geçiniyo ya en komiğide o aslında.Verği kaçakçılığı yapıp dibine kadar her .oka karışıyosun sorada ekranlara çıkıp " insanların dini duygularını sömürüyolar, mübarek ramazan günü" falan diyosun!! Tabi ekran karşısında gülsek mi ağlasak mı şaşırıyoruz.Ayrıntılı konuşmak lazım ama sayfamı Aydın Doğan gibi biriyle kirletmek istemiorum şimdi:D
Müjdeli haber geliyooo!!! Bu dönem Büş, ben, Açelya ve Semep aynı kampüsteyiz:) Beni motive eden tek haber oldu diyebilirim.Acayip moralmanım yükseldi bu haber sayesinde.Umarım güzel bir yıl olur.Kalmazsak iyi! Büşra'nın süper sözü ile bu olayı noktalıyorum:
" Santralin elektrik akımı tavan yapacak bu sene" :))
Devamı pek yakında...

Hiç yorum yok: