21 Haziran 2008 Cumartesi

1 EYLEMDEN İZLENİMLER...

Selam güncecan Levami:) Ya buğün inanamıcaksın ama ben eyleme katıldım.Genç sivillerin önderlik ettiği bu eylem darbeye karşı yapıldı. Aslında kafama koymuştum gitmeyi ama, başka bir işim vardı. Son anda Rukiye ile fikir değiştirip tutuk Taksim'in yolunu. Saat 16.30 gibi tünele doğru yürümeye başladık. Baktım millet almış pankartları, düküleri eline. Bizde hemen aldık pankartımızı ve düdüğümüzü daldık milletin içine. Saat 17.00ı gösterdiğinde acayip bi kalabalık oldu. Aslında çok kalabalık olmasını beklemiyordum ama müthişti gerçekten. Herkes ordaydı. Dtplisi, sosyalisti, sağcısı, solcusu... Ve ve ve !! bil bakalım kimi gördüm elimde pankart ''dur de, dur de, darbelere dur de!'' diye bağırırken. Ferhat Kentel hocamıııı:)) Bir döndüm sağıma hocam da bağırıyo. Hemen yanına yaklaştım ve selam verdim. Gülümsedi her zamanki gibi o sevecen haliyle:)) Ayrılır mıyım bi daha hocamın yanından. Ama Rukiye gaza geldi tutabilene aşk olsun:)
Polis sadece Galatasaray'ın önüne kadar izin verdi. Sonrasında dağıldık. Çok güzeldi.
Umarım darbeci zihniyetler artık bu milletin istediği zaman nasıl tek yürek, omuz omuza gelebileceğini görmüşlerdir. Birilerini siyah- beyaz, ak- kara diye ayırmak, ülkenin huzurunu altüst etmek için darbe heveslisi olan bu zihniyetler artık pis ellerini bu milletin üzerinden çeksinler. Herkes kendi kendine bazı şeylerde hak sahibi görmeye başladı kendini. Yargıçlar darbe yapmaya hazırlanır oldular( ki dolaylı yoldanda yaptılar).
Kimse otulduğu koltukta daimi değildir. Gün gelir devran döner ey darbeci zihniyet. Bu vatan şehitlerin kanı ile kazanıldı! Unutmaya kalkışmayın, çünkü unutturmayacağız!!!!

3 yorum:

SANTRI dedi ki...

vay anasını baaaaah :D bayıldım kızım yazına :D ben de katılcam eylemlere ya ben de bağırcam yaaa susmaaa sustukça sıra sana gelecek! :D oyy ferhat hocam nasııııl bağırmıştır kim bilir :))

LeVaMi dedi ki...

hehehe:))) açelyada eylemdeymişya. Birbirimizden haberimiz yokmuş.Kuzileriyle gelmiş o da. Kızım bi sen yokmuşsun be! Ferhat hoca, açelya ben herkes ordaymış yane hehehe:))

SANTRI dedi ki...

yaaa inanamıyoraaaaam :D kısım bu sene katılalım valla bak taksime gittik eyleme katılmadık demiyelim sonra puhaha :D çocuklarımıza torunlarımıza anlatırız nasıl biber gazı yediğimizi coplandığımızı puhaha :D