19 Şubat 2008 Salı

KARLAR DÜŞER,DÜŞER DÜŞER AĞLARIM...2 :)




Diyorlar ki:mevsimlerin en güzeli yazdır,Bence kışın yanakları daha beyazdır;Gülüşleri daha oynak, daha dalgalı.Sarar beyaz kollarıyla her çıplak dalı.Ne yazık ki:Dokunmadan ellerinin serinliğine,Dalınamaz gözlerinin derinliğine.”


Erzurumlu şair Kemalettin Kâmi






Ne güzel söylemiş Kani! ''...sarar beyaz kollarıyla her çıplak dalı.Ne yazık ki:Dokunmadan ellerinin serinliğine,dalınamaz gözlerinin derinliğine''.Gerçektende çok doğru.Kara dokunmadan onu hissetmek mümkünmüdür.O bembeyaz örtünün el değmemiş yerlerine uzanası geliyor insanın.İlk dokunan siz olmak istiyorsunuz.Ehem ehem efenin benim karla ilgili çok anım var buğünde bunlardan bahsetmek istiyorum izninizle.Ayrıca buğün Büş kardeşimizin blogundan da alıntı yapıp yazımızı şenlendireceğim:)






Akşamleyin Büşracığımın bloguna bakarken bir de baktım bizim Büş kardan adam yapmış.Ay pardon kardan kadın:) Ne? Diyosun duyuyorum.Hiç kardan kadın olur mu? Oluyo ama.Göstercem nasıl oluyo birazdan.Düşündüm sonra ben kaç kere kardan adam yapmıştım.Bi kaç kere yaptım evet ama en güzeli aklıma geldi o an.Onu seninle paylaşacağım canım Levami:)






Günlerden birgün aylardan şubat.Ben o zamanlar dersane insanlarındanım:) Ve o şubat ayında biz kamptayız.O bildiğin orman kampı muhabbeti değil canım.Eve kapanıp ders çalışma kampı:(Manyak gibi test çözüp, sınav oluyosun bol bol.Hava da kar yağışlı.Ama kaldığımız yer de site.Ve sitenin kocaman bir bahçesi var.Çam ağaçları,çardak,banklar...Sora kızlarla bir plan yaptık ve ablamıza baskı yapmaya başladık.Tutturduk kar oynamaya gidelim diye.Ablamızda daha fazla dayanamayıp kabul etti.6,7 kız indik bahçeye.Hemde saat 21:00 falan:) Başladık kardan adam yapmak için kar toplamaya.Bu işi en iyi yapan ben ve Nilüferdik yalnız.Mervenurda arada bir millete kar atmaktan vazgeçince yardım ediyodu bize.Nilüfer ile benim azimli çalışmalarımızdan sonra kardan adam tamamlandı.Ama manyak bişi oldu .Süper yaptık.Sıra gelmişti süslemey.İşte burun,kaş,göz...Ben bunu bir süslemişim millet bitti.Çam ağaçlarının yapraklarından kaş yaptım buna,burun desen benim diyen estetikçi gelse yapamaz zaten:) adam 10 numara oldu anlıcanız.Sora resim çekildik biz bununla.Ahh ahh süperdi.Neyse artık vakit bayagı geç olmuştu ve tekrar test kitaplarımız ile buluşma vaktimiz gelmişti.Biz eve çıktı ve üstümüzü çıkardıktan sonra pencereden kardan adamımıza baktık.Bide ne görelim site sakinleri bahçeye inmişler ve bizim yaptığımız kardan adam ile fotograf çekiliyorlar.Ohaaaaaaa:)) koptuk biz:=)Sıraya girmişler bide ya.O çekiliyo sonra öbürü geliyo falan.Biz yaparken camdan izliyolardı zaten demekki bitmesini bekliyorlarmış hehehe:)Bu da böyle güzel bir anım işte!






Geçelim bizim Büş'ün kardan kızına:)Yukardaki kardan kadını Büşüm yapmış.Ve demişki''
Bu arada sana yazdığım rap şarkımda da bahsettiğim gibi kardan adam yaptım güncecim.. Daha doğrusu kardan kadın. Hem de başörtülü kardan kadın yaptım pihihih :D''(www.ilbruno.blogspot.com'dan alıntıdır).Büşüm çok laik bi kardan kadın olmuş bu ama.Hemde çenealtından bağlamış yahu.Ahahahah,kardan kadın dediğin böyle olur işte.Aferim bak yüzüde tamamen belli oluyor.Ama vücuduna göre kolları biraz ince kalmış be canım.Bülent Ersoy fiziği görüyorum ben bu kardan kadında.Puhahaha:) Canımcum ayrıca senin rap yaptığın o yazıyı okuyunca aklıma bişey geldi.Bende rap yazmıştım geçen sene bizimle ilgili.Ama önce sana okutmam lazım bi.Sonra blogumda yayınlayabilirim belki;)ehem ehem:=)
Bugünde okula gitmedim.Hatta bu hafta gitmeyi düşünmüyorum.Cuma gidicem sadece.O da med472 nasıl bi ders onu kontrol etmem lazım:)Hade si yüüüü:P





FaTmA...





Hiç yorum yok: