25 Şubat 2008 Pazartesi

İKİ KULAK BİR SAÇMIŞŞŞŞ!!

S.A Levami:))
Günlerden pazartesi ve ben çok mutluyum.Başörtüsü artık serbest:)))Yarın ilk defa okula gidicem ve başörtümle giricem.Nasıl bir duyguymuş anlıcaz.Buğün Semep girmiş.Beni aradı ve çok mutluydu gerçektenn.Allah'ım sana şükürler olsun!!!
Bazı rektörler buna izin vermedi ama.Ve arkadaşlarımızdan bazıları hala giremiyorlar.Çünkü bu sözde rektörler ek 17. maddenin olması gerektiğini savunuyorlar.Bu durumdan dolayı çok üzğünüm.Çünkü bizler türbanımızla girerken onlar açıp girecekler.Sırf o başlarındaki sözde rektörler yüzünden.Bu rektörlerin acilen görevden alınmaları lazım.
Bende bi kaç gündür haberlere kilitlenmiş durumdayım.Her kanalı izliyorum ne var ne yok diye.Kanallardan birinde adamın biri şöyle dedi'' kanunda yüz belli olacak şekilde diyor ama iki kulak bir saç görünmedikçe kimlik belli olmaz''.Şimdi bu ne demek ki? Anlayan varsa anlatsınçünkü benim kapasitem bu cümleye yetmiyor.İki kulak ile kimlik nasıl ortaya çıkıyo acaba.Onların kulaklarında kaş,göz... falan var heralde.Ben artık bu cümleden sonra bişey diyemicem.Bu mutlu günümü daha fazla berbad etmiyeyim.Yarın okul var ve çok heyecanlıyım yaww;))
Bu arada med472 dersine girdim geçen cuma.Dinç üner gerçekten dehşet bir hoca ve ders süpermiş cidden.Dersi bırakmaktan vazgeçtim.Şimdi adddrop yapıp soc222 alıcam inşallahhhh!
Günce şimdilik bu kadar.Yarın sana eminim söyleyecek çok sözüm olacakk:)) Mutluyum,mutluyuz,mutlu...
Son sözlerim bunlar değil ama son sözlerim şunlar:
ŞEHİTLER ÖLMEZ BU VATANDA ASLA BÖLÜNMEZZZZZZ!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: