27 Şubat 2008 Çarşamba

HOLEYYYY, HOLEYYYY, HOLEYYYY...

Levamiiii Ayy ayyy bildiğin gibi değil yaaa:)) Artıkın sınıflarımıza başörtümüzle girebiliyoruz.Sana ilk günden bahsedicem.Benim için hala kabul edilebilir bu durum değil bu ya!İnanamıyorum.Hatta hala okula giderken şapkamı çantamın içine atıyorum.Belki biri ''yasak devam edicek'' der diye.
Günlerden salı Fatma okulda ilk defa.ADV351 dersi var sabah 10.00 da.Sevgili Yelda sayesinde derse geç kaldı.Derse girmeden önce lavaboya gidelim dedim Yelda'ya.Ama bizimki geç kaldık olmaz dedi.Hoppp diye sınıfa girdik sınıf acayip kalabalık ama.Herkes şok oldu yaaa:)Ben şok olanların başındaydım ama hala inanamıyordum nasıl orada olduğuma.Neyse hoca dersi ing anlattı.Sınıfta ingiliz bi çocuk varmış ondan hoca mecbur kaldı.Çocuk ingiliz ama bizde onun sayesinde Fransız kaldık konuya yane:)
Neyse sora 351 den çıktık ve 202 ye girdik.Atilla Hoca resmen gözlerini bana dikti derste.Ne zaman adama baksam gözleri bendeydi.Belkide çok rahatsız olmuştur ama çokda tınnn:) Bizim bölümde tek kapalı ben olduğum için çok dikkat çekiyorum.Ve birçok kişi tip tip bana bakıyor.Umrumda değil tabiki sonuçta ben başörtümle girdim.Giricez dedik ve girdik.Hahayttttt;)
Okulda sataşmalar oluyor aslında.Ama bunlardan bahsetmek istemiyorum.Yer vermek istemiyorum blogumda o yobazlara.Ferhat hocam'dan bahsedeyim biraz.Canım hocam o kadar güleryüzlü ki varlığı bile huzur veriyor bize.Bizleri başörtülerimizle görünce işte böyle demiştir heralde.
Buğün itibari ile soc222 almış durudayım ve Büşüm ile aynı dersi almış oluyorum.Bakalım ne yapıcaz.Ama bu dönem derslerim çok zor yaaa:(Allah yardımcımız olsun.
Son olarak benden başörtüsüne karşı olanlara ve aklı sıra laf atıp bizi tahrik etmeye çalışan şeylere bir davet var:
Hodri Meydan!
Biz başörtümüzle giricez dedik ve girdik.Sizde dediğinizi yapın ve donla girinde görelim!!!
Guddbayss:=)

Hiç yorum yok: