3 Şubat 2008 Pazar

DİKKAT ÇEKMEK İÇİN SAÇMALAYANLAR TOPLULUĞU!!!

Selam Dost:)))

Çok yorğunumm çokk.Bne iyice kendimi saldım ya.Herğün dışarlardayım,hiç sevmiyorum aslında.Arada bir mola vermek lazım hayata:) Buğün Cansucancan ile buluştuk.Hanfendü pantolon bakıcakmış;) Taksime'e gittik.Ama bizimki pantolon almadı.Ben demiştim Little Big'den kot alınmaz diye ama dinlemediki beni.Sakalım yok işte:) Neyse sora bu bari geldik mont alayım dedi.Mavi'ye gittik.Ama bedeni kalmamıştı montun.Bizimki sistemden arattı.Akmerkezde varmış.Bu seferde kalktık Akmerkeze gittik.Tabe ben ölüyorum gripten.Bir paket selpak bitirdim yoww:( Neyse Akmerkeze girdik ve doğru Mavi'ye gittik.Mont varmıydı sence? Tabiki hayır!! Ben dedim buna ya kalmazsa diye ama dinletemezsin bizimkine:) Sora gezindik azcık.Kolye baktık ama almadım.Lann Cansu alsamıydım acaba ya? Kafamda soru işaretleri kaldı valla.

Şimdi başlıkla bu konu ne alaka diceksin.Hemen değiniyorum o konuya.İnsanları anlamak gerçekten çok zor Levami.Bazen o kadar saçmalıyolar ki anlamıyorum.Sırf dikkat çekmek için, ya da ben farklıyım demek için abuk subuk şeyler yapıyolar.Kimlikleri oturmamış bunların.Üniversiteye gitmekle olay bitmiyo anlıcan.Birtakım insanlar seni beğenmemiş.5 yaşındaki çocuk gibiymişsin.Pardon arkadaşım ama ben bu bloga senin için yazmıyorum.O yüzden beğenmen gerekmiyo.Hatta bence hiç okuma.Çünkü bu blog senin yaşına ve kapasitene uygun değil.İşte birincisi bole tipler abes hareketlerle,kelimelerle enteresan bi tip olduğunu göstermeye çalışıcaklar ya yırtınıyolar resmen.Eyvallah!

Gelelim ikincisine.Bunlarıda anlamıyorum.Sanırım ben anormalim.Yok yok sorun bende değil eminim.Tabiki insanların kimliklerini birşeylerle tamamlaması gerekiyo.Mesela insanlar bir markayla bile kimliklerini ifade edebiliyor.Onun için farklı düşüncelere,ve özelliklere sahip olmaları çok normal.Ama bunu abartmamak lazım.Eğer bu ifade etme işini abartırsanız duvara toslarsınız.Olmadığınız gibi görünmeye çalışmayın.Sadece doğal olun yeter.Emin olun ki doğru olan sadece sadece kendiniz olmanızdır.Başkaları için başkalaşmayın!

Üçüncüsünde gündeme dönelim istersen.Malum başörtüsü sorunu hala devam etmekte.Ve her geçen günde daha fazla alevleniyor.Ama nafile!Artık özgürüz inşallah.İkinci dönem başörtülerimizle bizlerde diğer arkadaşlarımız gibi özgürce okullarımıza girebileceğiz.Peki medya ne alemde? Ağzı olan konuşuyor Levami.Rektörler eylemler yapıyor.Bu iş olamaz diyorlar.Pardon ama siz kimsiniz.Bu ülke üzerinden o pis ellerinizi çekin.Siz kimsinizki darbe çagrısı yapıyorsunuz!İstanbul ünv. rektörü Mesut Parlak '' Eğer türbanlı öğrenciler üniversitelere girerse belki onlara hakettikleri notları vermeyiz'' demiş.İşte bu kadar zavallılar.Üstelik bunu söyleyen T.C istanbul ünv. gibi önemli bir okulun rektörü.Rektör değil onun ve onun gibilerin adı BAŞÖRTÜSAVAR!Bu ülkenin sizin gibi rektörlere ihtiyacı yok.Senin o okulda rektör olarak kalacağın ne malum.Sen hakettikleri notu vermezsen kendin düşün.O zaman boş boş gezmek zorunda kalabilirsin dikkat et.Bilim ve ilim üretmesi gereken üniversitelerin hocaları kimler biliyomusun?Üniversitelerde başörtüsü yasağı kalksın diye imza kampanyası düzenleyen o müstesna hocalarımız.İşte onlar insanların şekilleri ile değil kendileri ile ilğileniyorlar.Başın üstündeki değil içindeki önemli onlar için.Ben böyle demokrat hocalardan eğitim almak istiyorum.Gerici,zavallı,darbeci,cahil... şeylerden değil.İster eylem yapın,ister takla atın, ister amuda kalkın bizler başörtülerimiz ile giricez.Biz diğer arkadaşlarımız ile kardeşçe okuyoruz.Çatışma çıkar diyorsunuz çünkü siz bunu istiyorsunuz.Kimse kimsenin giyimine ve düşüncelerine müdahale edemez.Bizler iklokul değil,üniversite öğrencileriyiz! Bu söylediklerimizi anlayacak kapasitede değilsiniz biliyorum.Ama bizlerin derdi laikliğe darbe uygulamak,cumhuriyeti yıkmak falan değil.Sadece bizlerde özğürce okumak istiyoruz.Siz bize'' sadece siz mi dindarsınız,bizler müslüman değilmiyiz?'' diyorsunuz.Peki sadece siz mi cumhuriyeti ve bu ülkeyi seviyorsunuz?Tabiki hayır!İşte bunlarda farklı düşüncelerini belirtirken saçmalayanlar canım.Bizler biliyoruz ki PAYLAŞMAK GÜZELDİR! Okullarımızı,düşüncelerimizi,isteklerimizi...

Çok doluyum ya,bildiğin gibi değil.Bu kadar dolu olmamın sebebi,insanların çok bencil ve anlayışsız olmaları.At gözlüklerini çıkarıp atın!Sadece kendinizi düşümeyin.Özğürlükleriniz kısıtlansa ne yapardınız biraz düşünüp, kafa yorun iyi gelir belki!!

İşte bu kadar Leveami.Pek pozitif bir yazı olmadı ama buğünlerde böyleyim idare et.Aaa dur dur! Buğün Taksim'de bi kalabalık vardı bende ne acaba diye düşünüyodum.Meğer o Genç Siviller'in eylemiymiş.Keşke anlasaydım orda kesinlikle katılırdım.Malum bende bir Genç Sivilimm:))

Si yu letir beybi,kardeşin Santrı belirli bir süre için kapalı.Çünkü arkadaşı Büş Mersin'e gitti.Büşşşş çabuk gelll:))Hade başbaş:=)

2 yorum:

cansu cansu dedi ki...

bak ya benı bloğu okuyanlara nasıl tanıtmış:) ne alakası var ya gıttım ama sor bı nıye :) sen ne demısin kolyeyı alsa mıydım demısn demekkı ıcınde kalmıs ben nıye gıttım:) ıcımde kalmasın dıye :) senı nıye surukledım:) yanımda ol dıye fıkır ver dıye:) hee gelelım su 5 yas ısıne :) o kısıyı tanımıyorum ama tanımayı ınan cok ısterdım bu kadar yasının uzerınde DÜŞÜNEN VE İŞLER BAŞARAN şahsiyetı tanıyamamak şu ana ıcın hayatımda buyuk bır eksıklık:) hehehe neyse kardesım benım sen sıkma o tatlı canını bı seye senın arakanda benım gıbı bı dengesız var hehe:)

Cansu Aydemir:)

LeVaMi dedi ki...

ayyy canum saol yorumun için.Hade hayırlı olsun,yorumlarını her zaman bekliyorum:))