16 Ocak 2008 Çarşamba

TEMCİT PİLAVI: BAŞÖRTÜSÜ

Selam Levamicim,

Yani söze nasıl başlanır bilmiyorum ama dünden beri beni uyuz eden bi durum var.Sabah köşe yazılarınıda okuyunca iyice sinirlendim.

Başlıktanda anlaşıldığı gibi konumuz ''başörtüsü''.Temcit pilavı ne alaka dersen,konuyu ısıtıp ısıtıp önümüze seriyolar.Günler önce konumuz Diyarbakır'da ki o elem verici olaylar iken,konu biraz kabuk bağlayınca yine o unutulmaz konu, bazılarının acayip zevk almasını sağlayan başörtüsü mevzusuna geri döndük.Benimde şarteller attı tabi:) Tayyip Erdoğan bir konuşmasında '' siyasi simge olsa ne olacak'' demiş.Bak cümleye dikkat,please! Şimdi saygı değer zeki ve çevik insan Deniz Baykal bu cümleyi şöyle algılıyor.''Evet artık başörtüsünün siyasi bir simge olduğunu kabul etmiş bulunmaktadırlar'' Al sana algı problemi yaşayan bir insanoğlu.Eee ne yapıcaz bu durumda? Cevap basit; Baykal'a kına yollucaz o da gidip yakıcak.Tayyip kabul etti ya siyasi simgeyi.Erdoğan'ın da dediği gibi simge nasıl yasaklanabiliyor?Kendilerince bir yasak koyuyorlar adıda SİMGE oluyor.Yok ya! O zaman bende yeşil uzun mont giyilmesii yasaklıyorum.Çünkü o da Kominizmin simgesi oluyo.Hadi bakalım! Madem öyle,bu da bir simge bir çagrışımdır

İnsanların inançları gereği taktıkları başörtüsünü siyasi bir simge olarak empoze etmeye çalışmayınız lütfen.Buna da ancak sizin gibi zihniyetler inanıyor.Kimsenin kimseyle bir derdi yokken,herkes bir arada kardeşçe okuyabilecekken kendi çıkarlarınız ve iç hesaplaşmalarınız yüzünden milleti bu duruma sokmaya çalışıyosunuz.Neymiş efendim,başörtüsü takan laik olamazmış,cumhuriyete karşıymış.Offf off ne dim ben size? Zihinleri paslanmış,kalpleri mühürlenmiş insanlara hiç birşey anlatılamaz ve anlatmaya çalışmakta AHMAKlıktır.

Daha ilk yazılarımda böyle nahoş şeylerden bahsetmek istemezdim ama ne yapalım, hayat bu Levami herkes akıllı, zeki olucak diye birşey yok!Bu arada Cinlerin Efendisi diye bi kitaba başladım enteresan bişi ya,bakalım beni yakalamayı başardı ama bakıciizzz:)

Son olarak Baykal'a bir şarkı yolluyorum Megastar TARKANcımdan:

Baykal;

Hop hop bol keseden atıp tutma,
Vıdı vıdı edip asabımızı bozma...

Tayyip Erdoğan'a;
Dalımıza basıp bizi oyuna getirmeye çalışıyorlar.Ama sen zeki adamsım Tayyip Erdoğan.Sana da stres atman için Fatih Üreğin Hade hade şakısını dinle derim.

Hade hade hade hadeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............

Çüzzzzz levamicim(: si yu letır (:

2 yorum:

SANTRI dedi ki...

fatmam bu pilavın artık dibi tuttu merak etme sen :) yakında zafer bizimdir Allah ın izniyle. tayyibim bi strateji izliyo ama nedir tam olarak çözemedim. gelip derdini burda paylaşmıyo da yabancılara anlatıp anlatıp duruyo :)) var bunda bi hikmet:D dediğin gibi o adam çok zeki. işini biliyo.

baykala gelince, o gitmesin ya memnunum ondan ben. o giderse bunlar tazelenir. böyle fos kalsınlar. o zaman ne diyoruz? BAYKAL HEP KAL!.. (;

LeVaMi dedi ki...

Evetttt yeni sloganımız Baykal Hep Kal!!.( B.H.K) PUHAHAHA:)