21 Ocak 2008 Pazartesi

CHP ''El ele verelim...''

Hanği konulara değinsem acaba? Gün geçmiyorki bir acayiplik yaşanmasın sayın blog takipçilerim.Herğün biraz daha hadsizleşiyor, biraz daha çirkinleşiyor medya ve destekleyicileri.

  • ''El ele verelim...'' Chp'nin sloganıydı bu seçimlerde.Ve seçim otobüslerinin üzerinde ki resimde başörtülü bir bayanda vardı.Peki Chp neden öyle bir resim koyup,böyle bir slogan kullanmayı tercih etmişti? Başörtüsünü siyasi olarak kullanmakistiyordu acaba Chp?Aldığı o küçücük oy yüzdesini aleviler sayesinde sağladı bunlara birazda başörtülüleri ekleyelim diyerek Sakarya ve bazı illerimizde başörtüsü dağıtmış Chp.Neden? Başörtüsü siyasi bir simgeyse neden dağıttın o başörtülerini.Başörtüsünü siyasi bir simğe olarak kullanmayın diye bağırıyorsunuz ama bunu kullanarak çıkar sağlamaya çalışan sizlersiniz.El ele verelim... diyerek ülkeyi kardeşliğe çağırıyo güya ama bunlar hep palavra.Sözde değil özde olsun herşey!
  • Peki ya medya? Onlarda sağolsunlar pek bi cengaverler! Hiç birşey gözlerinden kaçmıyor.Buğün bir haber gözüme çarptı.Bahçelievlerde ki bir okulda bazı öğrenci ve öğretmenler namaz kılıyorlarmış.Hemde ders saatlerini hiçe sayarak! Star haber büyük bir başarı sağlayarak bunu ortaya çıkarmış, tebrikler! Bunlarla bir yere gelinemeyeceğini hala anlamış değiller ama.Medya da herğün ''Türkiye artık rahat bir nefes almak istiyor.İstikrarlı bir ortam olsun istiyoruz'' söylemleri herğün artıyor.Ama asıl istikrar ortamını bozanlar kim apaçık ortada.Tabi medya da destekleyicileri olunca küstahsızlaşmasında ne yapsınlar!Üniversitelerde başörtüsü serbest olacak,Türkiye'nin eğitim düzeyi yükselecek diye pek bi korkuyolar.Eee bu seferde '' Gelin el ele verelim,iktidarı devirelim''demekten kendilerini geri alamıyorlar.Bende diyorum ki ;''HODRİ MEYDAN'' :))
  • Gelelim İletişim alemine:) Malum Reklamcılık okuyan biri olarak bu alemide takip etmek lazım.Her pazartesi Günseli Özen Ocakoğlu'nun Zaman gazetesindeki yazılarını okuyorum.Bi kere kendisine çok teşekkür ediyorum.O müthiş tecrübeleriyle bizlere çok yardımcı oluyor.Bu hafta da bazı şeylerden bahsetmiş.
  • Mesela; Turkcell süperlig reklamına değinmiş.''Ben kalender meşrebimm..'' diye başlayan o müthiş şarkının sözleri kullanılmış.Leo burnett tarafından hazırlanan reklam gerçekten müthiş.Hem jıngle çok iyi hemde görüntüler çok iyi kullanılmış.Futbolun o çirkin yüzü için ''ben KALENDER meşrebim'' denmesi çok manidar gerçekten.Tebriklerr, Leo Burnett ve Turkcell:))
Ocakoğlu banka reklamlarına da değinmiş.Bende birkaç birşey söylemek istiyorum.Eskiden hep rational ögeler kullanılırken artık emotional ögeler daha ön planda.Buna banka sektörünü de dahil edebiliriz.Şekerbank gibi birçok banka artık insanları '' bilmem kaç faiz oranı, bir sürü kolaylık...'' gibi söylemlerle yakalamaktansa daha duygusal yaklaşıyorlar.Şura da Engin Günaydın'ın yani meşhur Burhan Altıntop'un rol aldığı TEB'in reklamları ekranlarda dönüyor.Burhan Altıntop gibi bir ismin kullanılması güzel olabilir.İnsanları yakalamak ışından.Çünkü popüler bir tip ve insanlar onun gibi konuşuyo bazen.Misal; Gevvvriiiiiiiiiiiii, olmiyiiii ama olmiyiiii... :)) eee durum böyle olunca TEB de durup düşünmüş ve biz bu Burhanmolalı kredi reklamlarımızda oynatalım demiş.Benim çok hoşuma gitmedi ıkçası.Sıkıcı sanki ya! Gerçi Günseli Hocam beğenmiş ama,ne yapalım bu sefer fikirlerimiz uyuşmadı.Şekerbank'ın reklamları daha güzel, kendini izletiyo.TEB bana izlettiremedi, sorryyyy:)
  • Levamii bu sıra başörtüsü olayları canımı çok sıkıyo ama eminim bu iş iyi sonuçlanacak.Bu sefer biz kazanıcaz ve okullarımıza başörtümüzle özğürce girebileceğiz.Allah yardımcımız olsunn!!
Çüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:)Görüşanziiii sonra Levamicimm(:


2 yorum:

SANTRI dedi ki...

fatmam yazın her zamanki gibi pörfekto :D CHP'den hiç bahsetmicem çünkü abisini kıskanıp onun yaptığı şeyleri yaparak anneciğinin gözüne girmeye çalışan küçük erkek çocuklarına benziyo :D namaz haberine gelince, aynı türde bi haber bağcılar lisesinde de yapılmıştı. ama öğrenciler muhabire gerekli cevabı vermişlerdi. akıl yaşta değil baştadır diye boşuna dememişler dmi? :)
ben teb reklamını çok beğendim fatmam yauu! hele o kıza bittim :D ayrıca burhan çarpılırken çok güzel çığlık atıyo, ona da bittim :D:D

LeVaMi dedi ki...

tenküşe yiwru:) ya aslına bakarsan TEB reklamlarının hepsini izlemedim kısım kısım ya.O uçaktakini beğenmedim ben.Yazdımda onu belirtseydim keşke:)